Prijs/kwaliteit is zoek. Rommelig en slecht klantcontact. Ik miste een centraal aanspreekpunt en voelde me van kastje naar muur. Slechte sfeer in het gebouw
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nusselder
|
Te lang wachten op antwoord. Zelf actie moeten nemen om zaken te regelen en te versnellen. Fouten in akte. Ongeïnteresseerd. Geen prijsopgave vooraf, enkel uurtarief genoemd.Geen tussentijdse opgave van besteedde uren en kosten. Onvoldoende kennis van zaken. Achteraf aanmaningen hoewel tijdig betaald; administratie niet op orde.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
n vd top
|
beloven direct actie maar na ruim een maand na ontevreden e-mail gaan ze pas weer wat doen, beloven na het door mij insturen van documenten dat zo alles in orde is maar eind van de middag is het weer sorry en kun je weer overnieuw beginnen met insturen, zo blijf je aan het werk en hoeven ze niet uit te betalen
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C.H. van Someren
|
Er zijn vooraf geen afspraken gemaakt over uurtarief en tijdsspanne voor de afhandeling van een nalatenschap. Na ruim 2 jaar is de nalatenschap niet afgerond maar hebben we wel extreem hoge kosten door het uurtarief. Dit werd o.a. veroorzaakt door oncontroleerbare en ongevraagde activiteiten in combinatie met zwakke begeleiding. Geen onpartijdige behandeling.
4 Reviews Plaats review
Van Heumen
|Prijs/kwaliteit is zoek. Rommelig en slecht klantcontact. Ik miste een centraal aanspreekpunt en voelde me van kastje naar muur. Slechte sfeer in het gebouw
Nusselder
|Te lang wachten op antwoord. Zelf actie moeten nemen om zaken te regelen en te versnellen. Fouten in akte. Ongeïnteresseerd. Geen prijsopgave vooraf, enkel uurtarief genoemd.Geen tussentijdse opgave van besteedde uren en kosten. Onvoldoende kennis van zaken. Achteraf aanmaningen hoewel tijdig betaald; administratie niet op orde.
n vd top
|beloven direct actie maar na ruim een maand na ontevreden e-mail gaan ze pas weer wat doen, beloven na het door mij insturen van documenten dat zo alles in orde is maar eind van de middag is het weer sorry en kun je weer overnieuw beginnen met insturen, zo blijf je aan het werk en hoeven ze niet uit te betalen
C.H. van Someren
|Er zijn vooraf geen afspraken gemaakt over uurtarief en tijdsspanne voor de afhandeling van een nalatenschap. Na ruim 2 jaar is de nalatenschap niet afgerond maar hebben we wel extreem hoge kosten door het uurtarief. Dit werd o.a. veroorzaakt door oncontroleerbare en ongevraagde activiteiten in combinatie met zwakke begeleiding. Geen onpartijdige behandeling.