Wij hebben een 32 jarige Camper waar van het dakluik kapot is koelkast doet het niet kachel, warm water. dakluik is verleden jaar besteld door cm en gecontroleerd op passen en zou er ingezet worden niet gedaan omdat plotseling dat niet kon terwijl er tijdens de opslag niets is veranderd. koelkast getest zonder hem aan te zetten met de opmerking dat hij het misschien weldoet als je de schakelaar omzet. kortom niets gedaan en toch een gepeperde rekening. De achterkant zou geen fietsen kunnen dragen, gevraagd om dit te laten zien, maar meneer wilde niet uit zijn stoel komen, gewoon gelogen. Toch de fietsen meegenomen een boom geraakt en toch de fietsen zijn veilig thuis gekomen. Een hoop plezier verdorven. komt dit omdat we import zijn ?
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Bernard
|
Ronduit onbetrouwbare garage die er niet voor terugdeinst om verbruiksmaterialen zoals bv. interieurfilter ed. in rekening te brengen (en de arbeid daarvoor) terwijl achteraf blijkt dat dit niet vervangen is. Sommige werkzaamheden die bij vrijwel iedere garage onder kleine beurt of grote beurt vallen worden niet verricht omdat ze zogenaamd meedenken aan de portemonnee van de klant. Je betaalt dan voor een beurt waarbij allerlei zaken gewoon niet gedaan worden. Gebruik van leenauto kost de hoofdprijs. Kortom, eens maar nooit weer.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Cor Melissant
|
Vriendelijke mensen welke op sluwe wijze, zoveel mogelijk proberen te verdienen.
2.0
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De uitstraling
De nazorg
Het onderhoud
Klant van Autobedrijf Cor Melissant
|
Het maken van een afspraak en de afwerking van het onderhouden is al vele jaren tot volle tevredenheid voor mij afgewikkeld.
9.0
De uitstraling
De nazorg
Het onderhoud
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Autobedrijf Cor Melissant
|
De klant wordt hier keurig ontvangen. Er worden goede afspraken gemaakt en men krijgt toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden. De werkzaamheden worden netjes uitgevoerd.
5 Reviews Plaats review
Rob
|Wij hebben een 32 jarige Camper waar van het dakluik kapot is koelkast doet het niet kachel, warm water. dakluik is verleden jaar besteld door cm en gecontroleerd op passen en zou er ingezet worden niet gedaan omdat plotseling dat niet kon terwijl er tijdens de opslag niets is veranderd. koelkast getest zonder hem aan te zetten met de opmerking dat hij het misschien weldoet als je de schakelaar omzet. kortom niets gedaan en toch een gepeperde rekening. De achterkant zou geen fietsen kunnen dragen, gevraagd om dit te laten zien, maar meneer wilde niet uit zijn stoel komen, gewoon gelogen. Toch de fietsen meegenomen een boom geraakt en toch de fietsen zijn veilig thuis gekomen. Een hoop plezier verdorven. komt dit omdat we import zijn ?
Bernard
|Ronduit onbetrouwbare garage die er niet voor terugdeinst om verbruiksmaterialen zoals bv. interieurfilter ed. in rekening te brengen (en de arbeid daarvoor) terwijl achteraf blijkt dat dit niet vervangen is. Sommige werkzaamheden die bij vrijwel iedere garage onder kleine beurt of grote beurt vallen worden niet verricht omdat ze zogenaamd meedenken aan de portemonnee van de klant. Je betaalt dan voor een beurt waarbij allerlei zaken gewoon niet gedaan worden. Gebruik van leenauto kost de hoofdprijs. Kortom, eens maar nooit weer.
Klant van Autobedrijf Cor Melissant
|Vriendelijke mensen welke op sluwe wijze, zoveel mogelijk proberen te verdienen.
Klant van Autobedrijf Cor Melissant
|Het maken van een afspraak en de afwerking van het onderhouden is al vele jaren tot volle tevredenheid voor mij afgewikkeld.
Klant van Autobedrijf Cor Melissant
|De klant wordt hier keurig ontvangen. Er worden goede afspraken gemaakt en men krijgt toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden. De werkzaamheden worden netjes uitgevoerd.