Medewerkers betwijfelen de juistheid van de medicatie, maar weigeren contact op te nemen met de voorschrijvend arts. Dus? Gebeurt er niets... Kennis van middelen is uiterst beperkt. Eenmaal werd mij de het gebruik van de zalf uitgelegd, terwijl het druppels waren. Dat ik onderbrak was niet nodig, het veranderde niets aan het verhaal.
Eigenmachtig worden papieren herhaalrecepten verstrekt (we leven nu in een tijd van herhaalrecept aanvragen via de website van de huisarts), maar die moeten wel een dag van te voren in de bus gedaan worden (alleen open tijdens kantooruren), want anders is het zo lastig voor hen. In een commerciële wereld zouden ze snel failliet zijn; klantvriendelijkheid wordt hier met een zespuntsletter geschreven.
Ik vind het heel vervelend dat als je een recept aanbied je bijna altijd pas de andere dag of later de medicijnen op kunt halen ,en dat er vaak medicijnen van een ander merk gegeven word. Ook is het vervelend dat je moet betalen voor uitleg van medicijnen die je al vaker hebt gebruikt.
Tevreden over de apotheek en haar medewerkers.
Minder tevreden over de kennis tav herhaalgemak. Vragen over het systeem, de aanmelding etc kunnen regelmatig niet beantwoord worden door de apotheker of de medewerkers. De dienst wordt aangeboden door Mediq maar het lijkt alsof de apotheek zelf niet blij is met het systeem. Als het systeem eenmaal werkt is het perfect maar het aanmelden van een nieuw persoon gaat erg omslachtig en onduidelijk.
182 Reviews Plaats review
D.Blondje
|Medewerkers betwijfelen de juistheid van de medicatie, maar weigeren contact op te nemen met de voorschrijvend arts. Dus? Gebeurt er niets... Kennis van middelen is uiterst beperkt. Eenmaal werd mij de het gebruik van de zalf uitgelegd, terwijl het druppels waren. Dat ik onderbrak was niet nodig, het veranderde niets aan het verhaal.
Eigenmachtig worden papieren herhaalrecepten verstrekt (we leven nu in een tijd van herhaalrecept aanvragen via de website van de huisarts), maar die moeten wel een dag van te voren in de bus gedaan worden (alleen open tijdens kantooruren), want anders is het zo lastig voor hen. In een commerciële wereld zouden ze snel failliet zijn; klantvriendelijkheid wordt hier met een zespuntsletter geschreven.
Klant van Mediq Apotheek Pilon
|Goed
Klant van Mediq Apotheek Pilon
|Ik vind het heel vervelend dat als je een recept aanbied je bijna altijd pas de andere dag of later de medicijnen op kunt halen ,en dat er vaak medicijnen van een ander merk gegeven word. Ook is het vervelend dat je moet betalen voor uitleg van medicijnen die je al vaker hebt gebruikt.
Klant van Mediq Apotheek Pilon
|Tevreden over de apotheek en haar medewerkers.
Minder tevreden over de kennis tav herhaalgemak. Vragen over het systeem, de aanmelding etc kunnen regelmatig niet beantwoord worden door de apotheker of de medewerkers. De dienst wordt aangeboden door Mediq maar het lijkt alsof de apotheek zelf niet blij is met het systeem. Als het systeem eenmaal werkt is het perfect maar het aanmelden van een nieuw persoon gaat erg omslachtig en onduidelijk.
Klant van Mediq Apotheek Pilon
|Ik heb prima ervaringen.