Recept voor ab-kuur voor mijn dochter was niet binnen gekomen op vrijdag. Ondanks dat het al een half uur na sluitingstijd was hebben de medewerkers via veel telefooontjes naar de huisartsenpost alsnog voor mij het juiste recept weten te krijgen. Anders had ik zelf de volgende dag met mijn kleine van 1 nog naar de huisartsenpost in het zh gemoeten. Nu was dit niet nodig. Bedankt voor de hulp en de service.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ron Gras
|
Ik gebruik al jaren Nexium op dokters voorschrift, en heb hiernooit voor hoeven betalen.
Nu wil deze apotheek dit medicijn waar ik niet zonder kan niet vergoeden
En kan ik 40 euro betalen.
,of komen zij met een goedkoper alternatief Aristo Esomeprasol waar ik hele nare bijeerkingen van ervaar.
Na dit aangeven te hebben weigert deze snert apotheek mij mijn medicijn
Nexium te geven.
Heb me gauw laten overschrijven naar een andere apotheek.
Ik adviseer een ieder die dit probleem ook heeft dit ook te doen.
De medewerkers zijn hier ook zeer onbeschoft en hebben een grote mond tegen de klanten zelfs liegen doen ze en geven dan de zorgverzekeraar de schuld.
Zie bovenstaande.
Ron Gras
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan van Ruitenbeek
|
Medewerkers zijn nog steeds onbeschoft, het personeel denken allemaal dat ze de directie zijn. De service is nog steeds niet verbeterd, de leugens daarentegen wel, die zijn beter geworden. De gevraagde medicijnen worden weer niet compleet geleverd en krijg dan te horen, kon er niet meer bestellen. Ik heb mij nu ingeschreven bij apotheek hogeveld( een échte apotheek). Ik heb gevraagd of hun het zelfde medicijn kunnen bestellen, dat is geen probleem. Ik hoop dat er meerdere mensen mijn voorbeeld zullen volgen, en besluiten om over te stappen naar een professionele apotheek. Deze apotheek geeft de huisarts de schuld van de verkeerde medicijnen, maar ik heb ze de kopie mail laten zien, u raadt het al, alweer sorry. Ik begrijp niet dat deze apotheek nog bestaansrecht heeft.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
J.A van Ruitenbeek
|
5 maal verkeerde medicijnen gekregen in een tijdsbestek van een half jaar. Op vrijdag ochtend gebeld met apotheker Mevr Martins, deze zou de medicijnen in het kluisje doen, zodat wij deze konden afhalen, maar je raadt het al, weer geen medicijnen, afspraken maken is dus niet mogelijk bij deze apotheek. Ik wacht nu al meer als een week op mijn medicijnen.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
J.A van Ruitenbeek
|
Medicijnen worden pas klaargemaakt na 2 dagen als je het komt ophalen, waardoor je vreselijk lang moet wachten. Het personeel mag wel een cursus vriendelijkheid gaan volgen.
8 Reviews Plaats review
Rinske
|Recept voor ab-kuur voor mijn dochter was niet binnen gekomen op vrijdag. Ondanks dat het al een half uur na sluitingstijd was hebben de medewerkers via veel telefooontjes naar de huisartsenpost alsnog voor mij het juiste recept weten te krijgen. Anders had ik zelf de volgende dag met mijn kleine van 1 nog naar de huisartsenpost in het zh gemoeten. Nu was dit niet nodig. Bedankt voor de hulp en de service.
Ron Gras
|Ik gebruik al jaren Nexium op dokters voorschrift, en heb hiernooit voor hoeven betalen.
Nu wil deze apotheek dit medicijn waar ik niet zonder kan niet vergoeden
En kan ik 40 euro betalen.
,of komen zij met een goedkoper alternatief Aristo Esomeprasol waar ik hele nare bijeerkingen van ervaar.
Na dit aangeven te hebben weigert deze snert apotheek mij mijn medicijn
Nexium te geven.
Heb me gauw laten overschrijven naar een andere apotheek.
Ik adviseer een ieder die dit probleem ook heeft dit ook te doen.
De medewerkers zijn hier ook zeer onbeschoft en hebben een grote mond tegen de klanten zelfs liegen doen ze en geven dan de zorgverzekeraar de schuld.
Zie bovenstaande.
Ron Gras
Jan van Ruitenbeek
|Medewerkers zijn nog steeds onbeschoft, het personeel denken allemaal dat ze de directie zijn. De service is nog steeds niet verbeterd, de leugens daarentegen wel, die zijn beter geworden. De gevraagde medicijnen worden weer niet compleet geleverd en krijg dan te horen, kon er niet meer bestellen. Ik heb mij nu ingeschreven bij apotheek hogeveld( een échte apotheek). Ik heb gevraagd of hun het zelfde medicijn kunnen bestellen, dat is geen probleem. Ik hoop dat er meerdere mensen mijn voorbeeld zullen volgen, en besluiten om over te stappen naar een professionele apotheek. Deze apotheek geeft de huisarts de schuld van de verkeerde medicijnen, maar ik heb ze de kopie mail laten zien, u raadt het al, alweer sorry. Ik begrijp niet dat deze apotheek nog bestaansrecht heeft.
J.A van Ruitenbeek
|5 maal verkeerde medicijnen gekregen in een tijdsbestek van een half jaar. Op vrijdag ochtend gebeld met apotheker Mevr Martins, deze zou de medicijnen in het kluisje doen, zodat wij deze konden afhalen, maar je raadt het al, weer geen medicijnen, afspraken maken is dus niet mogelijk bij deze apotheek. Ik wacht nu al meer als een week op mijn medicijnen.
J.A van Ruitenbeek
|Medicijnen worden pas klaargemaakt na 2 dagen als je het komt ophalen, waardoor je vreselijk lang moet wachten. Het personeel mag wel een cursus vriendelijkheid gaan volgen.