Eigenlijk 1 ster meer ook echt niet
Eigenlijk nog geen 1 ster, maar ik heb uw aandacht. Het gaat om een kleine SEAT Mii Electric, na vijf jaar private lease bij Udenhout ingeruild. Firma Udenhout wilde natuurlijk snel doorverkopen – dat noemen ze “flippen” van auto’s, kunnen ze niks aan verdienen. Kleine auto's van 5 jaar oud.
Daardoor is de hele opleverpuntenlijst, tijdens de proefrit afgesproken, niet uitgevoerd. Op afstand wilden ze mij in de maling nemen en de auto niet volgens afspraak opleveren. Toen de auto werd opgeleverd, was er dan ook een hoop niet gedaan van wat we hadden afgesproken. Natuurlijk geprobeerd werk van te maken, maar daar zijn ze sluw in.
We hebben er zelfs een jurist bij gehaald, maar juridisch konden we verder niets: ze konden er met 300 euro vanaf komen, waar ik dom genoeg akkoord was gegaan tijdens een sluwe actie van de directie.
Uiteindelijk heb ik alles zelf laten uitgevoeren wat zij hadden moeten doen: speakers laten repareren, auto volledig laten nakijken en poetsen, alle besproken afleverpunten netjes afgewerkt. Auto officieel laten keuren en de HV-accu laten testen door professionele specialisten: 98% SOH. En een officiële keuring waar ze wat aandacht punten hebben verholpen.
Nu is de auto naar waarde bepaald en ruim duizenden euro’s meer waard dan toen zij hem wilden doorverkopen. Hartelijk dank voor jullie chaos en onbekwaamheid – ik ben blij dat ik de auto uiteindelijk heb gekocht. Dankzij jullie arrogantie en onkunde heb ik eigenlijk een superdeal. Het autootje flippen en klanten misleiden is, naast die 300 euro, hier niet gelukt. Koop hier alleen een occasion met duidelijke afspraken en een Dekra keuring, elektrisch kunnen hun ook de HV accu met zekerheid testen.
Deze review is geschreven onder vrijheid van meningsuiting en gebaseerd op de waarheid.
Aanbevelen?
Nee
Service
Deskundigheid
Prijs/Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
In welke vestiging bent u geweest?
Vestiging Veldhoven
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
YD
|
Geldklopperij, service vanwege gebreke nieuwe auto, afspraak over 2 maanden, nieuwe afspraak omdat de spullen er niet zijn. Van kastje naar de muur, schade is een ander afdeling. Jonge grietjes dan van niks weten, je kan met niemand praten alles is op afstand. Ik kom hier al 20 jaar het is niet veel veranderd
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
John
|
Ik ben hier vanmiddag samen met mijn vrouw geweest omdat we in de markt zijn voor een nieuwe Audi Q5. Na hier ruim een kwartier in de showroom rond de Q5 te hebben gelopen zijn we maar weer vertrokken. De twee uiterst arrogante verkoopmedewerkers keurden ons geen blik waardig en er kon zelfs geen goedendag of iets dergelijks vanaf. Ze zijn allebei in gesprek gegaan met 2 andere bezoekers die na ons (notabene op de fiets) arriveerden. Wij waren dat stelletje met de Porsche Cayenne, misschien dachten jullie dat die zwerver die voor de gratis hapjes kwam en de boel over de grond mieterde met die Cayenne was maar die was op z’n fiets… We hebben inmiddels besloten dat we toch weer voor een Porsche gaan, bij Porsche werken wel vriendelijke en beleefde verkopers! Ik heb die arrogante houding van de verkopers bij VW en Audi nooit begrepen maar hier in Den Bosch spanden ze qua arrogantie echt de kroon! Waardeloos volk!!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Paul
|
Moe wordt ik van Van den Udenhout. Zooooooo slecht.
Bel je......nee, niemand kan u te woord staan. We bellen terug.
Maar dat doen ze nooit. Al 2 maal gebeurd.
Zit al 6 weken op een onderdeel te wachten.
Slechte review gegeven. Dan komt er 1 reactie. Ik reageer. Maar nee, Van den Udenhout geeft weer geen reactie.
Volgende auto zeker geen VAG auto meer. Auto' s redelijk maar de dealers....pffff.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Tiny
|
Hoi heb gebeld voor navigatie update zouden terug bellen maar niet gedaan
Zou graag nav update 24/25
Willen kopen maar geen serieuze gesprek
13 Reviews Plaats review
Filiaal veldhoven
|Eigenlijk 1 ster meer ook echt niet
Eigenlijk nog geen 1 ster, maar ik heb uw aandacht. Het gaat om een kleine SEAT Mii Electric, na vijf jaar private lease bij Udenhout ingeruild. Firma Udenhout wilde natuurlijk snel doorverkopen – dat noemen ze “flippen” van auto’s, kunnen ze niks aan verdienen. Kleine auto's van 5 jaar oud.
Daardoor is de hele opleverpuntenlijst, tijdens de proefrit afgesproken, niet uitgevoerd. Op afstand wilden ze mij in de maling nemen en de auto niet volgens afspraak opleveren. Toen de auto werd opgeleverd, was er dan ook een hoop niet gedaan van wat we hadden afgesproken. Natuurlijk geprobeerd werk van te maken, maar daar zijn ze sluw in.
We hebben er zelfs een jurist bij gehaald, maar juridisch konden we verder niets: ze konden er met 300 euro vanaf komen, waar ik dom genoeg akkoord was gegaan tijdens een sluwe actie van de directie.
Uiteindelijk heb ik alles zelf laten uitgevoeren wat zij hadden moeten doen: speakers laten repareren, auto volledig laten nakijken en poetsen, alle besproken afleverpunten netjes afgewerkt. Auto officieel laten keuren en de HV-accu laten testen door professionele specialisten: 98% SOH. En een officiële keuring waar ze wat aandacht punten hebben verholpen.
Nu is de auto naar waarde bepaald en ruim duizenden euro’s meer waard dan toen zij hem wilden doorverkopen. Hartelijk dank voor jullie chaos en onbekwaamheid – ik ben blij dat ik de auto uiteindelijk heb gekocht. Dankzij jullie arrogantie en onkunde heb ik eigenlijk een superdeal. Het autootje flippen en klanten misleiden is, naast die 300 euro, hier niet gelukt. Koop hier alleen een occasion met duidelijke afspraken en een Dekra keuring, elektrisch kunnen hun ook de HV accu met zekerheid testen.
Deze review is geschreven onder vrijheid van meningsuiting en gebaseerd op de waarheid.
Aanbevelen?
Nee
Service
Deskundigheid
Prijs/Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
In welke vestiging bent u geweest?
Vestiging Veldhoven
YD
|Geldklopperij, service vanwege gebreke nieuwe auto, afspraak over 2 maanden, nieuwe afspraak omdat de spullen er niet zijn. Van kastje naar de muur, schade is een ander afdeling. Jonge grietjes dan van niks weten, je kan met niemand praten alles is op afstand. Ik kom hier al 20 jaar het is niet veel veranderd
John
|Ik ben hier vanmiddag samen met mijn vrouw geweest omdat we in de markt zijn voor een nieuwe Audi Q5. Na hier ruim een kwartier in de showroom rond de Q5 te hebben gelopen zijn we maar weer vertrokken. De twee uiterst arrogante verkoopmedewerkers keurden ons geen blik waardig en er kon zelfs geen goedendag of iets dergelijks vanaf. Ze zijn allebei in gesprek gegaan met 2 andere bezoekers die na ons (notabene op de fiets) arriveerden. Wij waren dat stelletje met de Porsche Cayenne, misschien dachten jullie dat die zwerver die voor de gratis hapjes kwam en de boel over de grond mieterde met die Cayenne was maar die was op z’n fiets… We hebben inmiddels besloten dat we toch weer voor een Porsche gaan, bij Porsche werken wel vriendelijke en beleefde verkopers! Ik heb die arrogante houding van de verkopers bij VW en Audi nooit begrepen maar hier in Den Bosch spanden ze qua arrogantie echt de kroon! Waardeloos volk!!!
Paul
|Moe wordt ik van Van den Udenhout. Zooooooo slecht.
Bel je......nee, niemand kan u te woord staan. We bellen terug.
Maar dat doen ze nooit. Al 2 maal gebeurd.
Zit al 6 weken op een onderdeel te wachten.
Slechte review gegeven. Dan komt er 1 reactie. Ik reageer. Maar nee, Van den Udenhout geeft weer geen reactie.
Volgende auto zeker geen VAG auto meer. Auto' s redelijk maar de dealers....pffff.
Tiny
|Hoi heb gebeld voor navigatie update zouden terug bellen maar niet gedaan
Zou graag nav update 24/25
Willen kopen maar geen serieuze gesprek