Zeer ontevreden over de afhandeling van klachten in de garantie tijd. Nu inmiddels de garantie voorbij. Andere Peugeot dealer vind mijn klacht over het kraken van de wielen wel terecht en kan het repareren. Nefkes vertikt het echter om alsnog een gedeelte te betalen klacht licht nu bij Peugeot Nederland. Ben benieuwd of het probleem wordt opgelost, zonder dat het mij geld kost. Ik vraag me alleen af. Hoe dit mogelijk is, om de klanteklachten gewoon te negeren.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
J. van druten
|
- Afleverdatum (okt 2015) op laatste moment vertraagd. -> Geen groot probleem, nieuw datum geprikt.
- Leaseauto afgeleverd met roestplekken (van transport via het spoor ???) -> Auto dag terug om opnieuw te poetsen.
- Navigatiesysteem erg gebrekkig -> Allemaal slappe verhalen en update komt binnenkort.
- Klachten navigatiesysteem -> doorgestuurd naar werkplaats. Nooit meer reactie gekregen
- Op datum van release update navigatiesysteem is deze blijkbaar nog niet beschikbaar -> nieuwe datum.
- En nog een keer, en nog een keer
- Uiteindelijk een TomTom in laten bouwen. Zou uurtje duren. -> op oudejaarsdag totaal 4,5 (!) uur. zitten wachten en elke keer "is zo klaar mijnheer". Netjes ingebouwd maar wel vetvlekken op de bekleding op A-stijl.
- Maart 2016 blijkt de auto toch met zomerbanden afgeleverd te zijn ipv de afgesproken winterbanden.
Dit alles geheel in lijn met de chaos en ongeïnteresseerdheid van dit bedrijf. hartstikke zonde want de Peugeot is een fijne auto. Niet te geloven dat dit zo werkt en het zo kan bestaan.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Nefkens Den Bosch
|
Ik kreeg goede antwoorden op vragen die ik had. Ik dacht dat de 107 niks voor mij zou zijn omdat ik heel veel op de snelweg zit en het plan voor een 107 al af serveerde. Tot ik een proefrit maakte. Ik vond dat de verkoper prima in ging op mijn twijfels en gaf de ruimte tot het stellen van vragen voordat ik tot aankoop over ging.
12 Reviews Plaats review
BR Cordes
|Zeer ontevreden over de afhandeling van klachten in de garantie tijd. Nu inmiddels de garantie voorbij. Andere Peugeot dealer vind mijn klacht over het kraken van de wielen wel terecht en kan het repareren. Nefkes vertikt het echter om alsnog een gedeelte te betalen klacht licht nu bij Peugeot Nederland. Ben benieuwd of het probleem wordt opgelost, zonder dat het mij geld kost. Ik vraag me alleen af. Hoe dit mogelijk is, om de klanteklachten gewoon te negeren.
J. van druten
|- Afleverdatum (okt 2015) op laatste moment vertraagd. -> Geen groot probleem, nieuw datum geprikt.
- Leaseauto afgeleverd met roestplekken (van transport via het spoor ???) -> Auto dag terug om opnieuw te poetsen.
- Navigatiesysteem erg gebrekkig -> Allemaal slappe verhalen en update komt binnenkort.
- Klachten navigatiesysteem -> doorgestuurd naar werkplaats. Nooit meer reactie gekregen
- Op datum van release update navigatiesysteem is deze blijkbaar nog niet beschikbaar -> nieuwe datum.
- En nog een keer, en nog een keer
- Uiteindelijk een TomTom in laten bouwen. Zou uurtje duren. -> op oudejaarsdag totaal 4,5 (!) uur. zitten wachten en elke keer "is zo klaar mijnheer". Netjes ingebouwd maar wel vetvlekken op de bekleding op A-stijl.
- Maart 2016 blijkt de auto toch met zomerbanden afgeleverd te zijn ipv de afgesproken winterbanden.
Dit alles geheel in lijn met de chaos en ongeïnteresseerdheid van dit bedrijf. hartstikke zonde want de Peugeot is een fijne auto. Niet te geloven dat dit zo werkt en het zo kan bestaan.
Klant van Nefkens Den Bosch
|Ik kreeg goede antwoorden op vragen die ik had. Ik dacht dat de 107 niks voor mij zou zijn omdat ik heel veel op de snelweg zit en het plan voor een 107 al af serveerde. Tot ik een proefrit maakte. Ik vond dat de verkoper prima in ging op mijn twijfels en gaf de ruimte tot het stellen van vragen voordat ik tot aankoop over ging.
Bas
|Attent goede service komen afspraken na
Klant van Nefkens Den Bosch
|Het eerste contact was via de telefoon. Ik werd keurig en snel teruggebeld door een verkoper. De verkoper kon alles vertellen over het voertuig waar mijn interesse naar uitging. Hij was zeer correct en nodigde uit om eens langs te komen. Ik heb van te voren wat research gedaan over het type auto en Nefkens Den Bosch had er één staan die scherp geprijsd was. Dit meegenomen en het klantvriendelijke gesprek heb ik besloten om langs te gaan.