Nog nooit zoiets mee gemaakt. 4 april een laptop besteld, ruim 4 weken later pas werd de laptop KAPOT geleverd. Direct terug gestuurd, laptop na ontvangst nog steeds kapot. Weer terug gestuurd, maar Dell geeft aan het probleem 'niet te kunnen vinden' terwijl het bij het opstarten meteen weer duidelijk is. Vervolgens voor de 3e keer een monteur thuis langs geweest, die heeft het moederbord vervangen, maar er bleek meer kapot te zijn. Laptop dus nog steeds stuk. Dell beloofd tot 5x toe terug te bellen om afspraken te maken voor een nieuw systeem. Dit is nooit gebeurd. Inmiddels bijna 4 maanden later heb ik nog steeds een kapotte laptop en Dell is onbereikbaar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
pieter
|
Meerdere laptop gehad, drie kwart binnen 3 jaar kapot.
De kroon spande mijn XPS 15 die na iets van 10 dagen kapot ging, 3 monteurs waren geweest en de laatste maar eens uitgelegd wat vermoedelijk aan de hand was. De laptop is 2 maanden weg geweest. Mijn klacht dat ik 3 jaar garantie had gekocht was men niet in geïnteresseerd. Vervangen door een nieuwe ook niet. Ik dacht dat Dell leuk spul was, maar het is gewoon rommel. Men raapt wat spul bij elkaar en noemt dat blijkbaar laptop. Of onderdelen dan bij elkaar passen wordt niet naar gekeken. Software matig gaat het ook vaak mis. De medewerkers zijn zeer ondeskundig, en ook niet echt geïnteresseerd in hun vak.
O ja, de microfoon in de XPS deed het niet, vervangen had Dell geen zin in ondanks volgende dag garantie, ze wilden wel een losse microfoon vergoeden. Dat maar gedaan, 4 maanden levertijd!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wouter
|
Dramatische ervaringen met de klantendienst. Customer Service voor België is gewoon niet bestaande. Als je naar een Belgisch lokaal nummer belt en je vraagt support in het Nederlands, dan wordt de verbinding gewoonweg verbroken. Indien je kiest voor Engels of Frans, en je praat in het Engels of Frans, kunnen ze je nog steeds niet helpen of wordt je eindeloos doorverbonden.
Goede producten, maar rotslechte klantenservice!
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans brandenbarg
|
Ik had een Dell S3220DGF monitor besteld, helaas was 1 van de 3.686.400 pixels kapot toen ik hem voor het eerst aan zette. Bij elke andere leverancier heb je dat maar te pikken, na een maand begon ik me er toch aan te storen. De klantenservice was uitmuntend, direct iemand aan de lijn. Binnen 10 min een mailtje met de bevestiging dat ze een nieuwe monitor op zouden sturen. Dat duurde nog geen week ondanks dat het type slecht leverbaar is vanwege populariteit. De oude werd de volgende dag opgehaald en ik ben toch wel een beetje overwhelmed van de service. Ik heb weinig ervaring met retourneren en klantenservices van grote bedrijven. Maar beter dan dit hadden ze me niet kunnen helpen. Mijn volgende laptop komt ook van Dell!
47 Reviews Plaats review
Stijn
|Nog nooit zoiets mee gemaakt. 4 april een laptop besteld, ruim 4 weken later pas werd de laptop KAPOT geleverd. Direct terug gestuurd, laptop na ontvangst nog steeds kapot. Weer terug gestuurd, maar Dell geeft aan het probleem 'niet te kunnen vinden' terwijl het bij het opstarten meteen weer duidelijk is. Vervolgens voor de 3e keer een monteur thuis langs geweest, die heeft het moederbord vervangen, maar er bleek meer kapot te zijn. Laptop dus nog steeds stuk. Dell beloofd tot 5x toe terug te bellen om afspraken te maken voor een nieuw systeem. Dit is nooit gebeurd. Inmiddels bijna 4 maanden later heb ik nog steeds een kapotte laptop en Dell is onbereikbaar.
pieter
|Meerdere laptop gehad, drie kwart binnen 3 jaar kapot.
De kroon spande mijn XPS 15 die na iets van 10 dagen kapot ging, 3 monteurs waren geweest en de laatste maar eens uitgelegd wat vermoedelijk aan de hand was. De laptop is 2 maanden weg geweest. Mijn klacht dat ik 3 jaar garantie had gekocht was men niet in geïnteresseerd. Vervangen door een nieuwe ook niet. Ik dacht dat Dell leuk spul was, maar het is gewoon rommel. Men raapt wat spul bij elkaar en noemt dat blijkbaar laptop. Of onderdelen dan bij elkaar passen wordt niet naar gekeken. Software matig gaat het ook vaak mis. De medewerkers zijn zeer ondeskundig, en ook niet echt geïnteresseerd in hun vak.
O ja, de microfoon in de XPS deed het niet, vervangen had Dell geen zin in ondanks volgende dag garantie, ze wilden wel een losse microfoon vergoeden. Dat maar gedaan, 4 maanden levertijd!
Wouter
|Dramatische ervaringen met de klantendienst. Customer Service voor België is gewoon niet bestaande. Als je naar een Belgisch lokaal nummer belt en je vraagt support in het Nederlands, dan wordt de verbinding gewoonweg verbroken. Indien je kiest voor Engels of Frans, en je praat in het Engels of Frans, kunnen ze je nog steeds niet helpen of wordt je eindeloos doorverbonden.
Goede producten, maar rotslechte klantenservice!
Hans brandenbarg
|Ik had een Dell S3220DGF monitor besteld, helaas was 1 van de 3.686.400 pixels kapot toen ik hem voor het eerst aan zette. Bij elke andere leverancier heb je dat maar te pikken, na een maand begon ik me er toch aan te storen. De klantenservice was uitmuntend, direct iemand aan de lijn. Binnen 10 min een mailtje met de bevestiging dat ze een nieuwe monitor op zouden sturen. Dat duurde nog geen week ondanks dat het type slecht leverbaar is vanwege populariteit. De oude werd de volgende dag opgehaald en ik ben toch wel een beetje overwhelmed van de service. Ik heb weinig ervaring met retourneren en klantenservices van grote bedrijven. Maar beter dan dit hadden ze me niet kunnen helpen. Mijn volgende laptop komt ook van Dell!
Els
|Lousy service.