Klik hier om je antwoord te annuleren.
28 maart 2014
Prima service.
Super Sterke punten Zeer klanten vriendelijk Top levering
26 maart 2014
Slechte service pakketje is zonder medeweten van de ontvangers in de tuin gedeponeerd.
erg goed. alles zoals afgesproken. nette levering
Uitstekend rozen zoals op site zijn vermeld.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
3166 Reviews Plaats review
Anoniem
|Prima service.
MARSCHAL
|Super
Sterke punten
Zeer klanten vriendelijk Top levering
Verheij
|Slechte service pakketje is zonder medeweten van de ontvangers in de tuin gedeponeerd.
DeBloemist.nl
|Anoniem
|erg goed. alles zoals afgesproken. nette levering
Anoniem
|Uitstekend rozen zoals op site zijn vermeld.