Ik had een fles rose in een bloemstuk besteld voor mijn directeur. Bleek dat bij levering de glasplaat waar de fles op zat al kapot was. En verder vond ze het er een beetje als een rouwstuk uitzien. Helaas dus geen succes.
Verbeterpunten of tips
Er wordt naar allerlei dingen gevraagd maar niet naar hoe wij het produkt zelf vonden. Dat viel dus tegen
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
De Vreede Orchideeen BV
|
Het bedrijf ken ik al via mijn vorige werkgever en heb hier alleen maar goede ervaringen mee.
Sterke punten
- klantvriendelijk - goede tel. bereikbaarheid - innovatief - speelt goed in op de wensen van de klant
Verbeterpunten of tips
Ga zo door
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Jeanette Borst
|
Ik ben zeer tevreden over DeBloemist. Zal in mijn favorieten blijven staan
Sterke punten
Mooie producten levering op gewenste dag veel keus
Verbeterpunten of tips
Jullie zijn best wel een beetje duur...
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Angela lowe
|
Prima. Goede info goede feedback goed product
Sterke punten
De bloemen waren erg mooi en van uitstekende kwaliteit
Verbeterpunten of tips
Geen
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Ed
|
Mooie verse rozen geleverd. Prima op tijd prachtig verpakt
3166 Reviews Plaats review
Dental Clinics
|Ik had een fles rose in een bloemstuk besteld voor mijn directeur. Bleek dat bij levering de glasplaat waar de fles op zat al kapot was. En verder vond ze het er een beetje als een rouwstuk uitzien. Helaas dus geen succes.
Verbeterpunten of tips
Er wordt naar allerlei dingen gevraagd maar niet naar hoe wij het produkt zelf vonden. Dat viel dus tegen
DeBloemist.nl
|De Vreede Orchideeen BV
|Het bedrijf ken ik al via mijn vorige werkgever en heb hier alleen maar goede ervaringen mee.
Sterke punten
- klantvriendelijk - goede tel. bereikbaarheid - innovatief - speelt goed in op de wensen van de klant
Verbeterpunten of tips
Ga zo door
Jeanette Borst
|Ik ben zeer tevreden over DeBloemist. Zal in mijn favorieten blijven staan
Sterke punten
Mooie producten levering op gewenste dag veel keus
Verbeterpunten of tips
Jullie zijn best wel een beetje duur...
Angela lowe
|Prima. Goede info goede feedback goed product
Sterke punten
De bloemen waren erg mooi en van uitstekende kwaliteit
Verbeterpunten of tips
Geen
Ed
|Mooie verse rozen geleverd. Prima op tijd prachtig verpakt
Sterke punten
Mooie verse producten. Soepele afhandeling
Verbeterpunten of tips
Ga vooral zo door. Wellicht kunnen.jullie tegen betaling een vaas meeleveren