-Hier moet je niet wezen!
-Verdoen je tijd.
-geld-wolf zonwering is een betere naam.
-Houden je aan het lijntje en komen afspraken niet na.
-Laten je zitten.
Ik vond de offerte hoog want een onderdeel was wel erg kostbaar geprijst.
Op het internet is dit -zelfs voor particulieren- voor 165 euro te koop. (qua inkoop zal dit dan voor bedrijven 125 a 135 zijn). Maar ik moest er bij Wolff 280 voor gaan betalen.
Ik vroeg waarom is dat zo duur bij jullie? Antwoord was: ¨Ik wil wel er wel goed aan kunnen verdienen¨.
(Eigenlijk was dit al een grote rode vlag maar ik dacht vooruit dan maar)
Dan dus later op basis van de offerte gebeld voor een afspraak maar dat kon op dat moment niet. Ik zou over 2 weken terug gebeld worden.
Excuus was: ¨het weer is niet goed¨. Na 3 weken nog niks gehoord en dus wederom opnieuw zelf gebeld. Het was al 1 week prachtig weer en wilde weten hoe het er mee stond en of er nog wat zou gaan gebeuren. ¨Waar gaat het over + Oh ja, ik zal de offerte er even bij gaan zoeken en we bellen u terug¨. Weer 1 week verder en weer niets vernomen dan maar een email gestuurd. Na 1 week nog geen reactie op de mail.
Dan maar weer gebeld. Weer een hoop smoesjes en altijd weer dezelfde man aan de telefoon en het bekende verhaal... u word gebeld.
Het was nu: ¨Ja dit en dat en zus en zo en ik ben ook nog ziek geweest¨. Beindigend met: ¨Ik bel u volgende week terug¨.
Het begint eentonig te worden en u raad het al....
Ik ben weer niet gebeld... (en dat verbaasde me niet). Triest!
6 weken zitten wachten en aan het lijntje gehouden.
en 0,0% resultaat... :-(
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jansen
|
vriendelijk, veel kennis
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mylène
|
Heel netjes, snel geholpen ondanks de corona
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ans
|
Ik wacht al ruim 2 maanden op terugbel-/afspraak verzoek defect zonnescherm.
Zou over 14 dagen al gebeld zijn.
Gebeld. Zelf.
Zou vandaag echt teruggebeld worden.
Ook vandaag weer niks gehoord.
2 jaar geleden heb ik bijna een jaar (!) gewacht op afspraak stellen zonnescherm.
Kortom : goede spullen. Maar met dit bedrijf kun je geen afspraak maken voor onderhoud, defect, etc. Ze laten gewoon helemaal niets horen. Communicatie is nul.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Christ Verschuren
|
Met dit bedrijf kun je geen afspraken maken. Ik ben al meer dan een jaar bezig om een reparatie uit te laten voeren aan een zonnescherm. De leveringen van diverse screens en zonnescherm is goed gegaan maar after sales service is een begrip wat ze niet kennen. Communiceren niet en houden zich niet aan afspraken !!! Geen zaken mee doen.
7 Reviews Plaats review
Jan Jammerdan
|-Hier moet je niet wezen!
-Verdoen je tijd.
-geld-wolf zonwering is een betere naam.
-Houden je aan het lijntje en komen afspraken niet na.
-Laten je zitten.
Ik vond de offerte hoog want een onderdeel was wel erg kostbaar geprijst.
Op het internet is dit -zelfs voor particulieren- voor 165 euro te koop. (qua inkoop zal dit dan voor bedrijven 125 a 135 zijn). Maar ik moest er bij Wolff 280 voor gaan betalen.
Ik vroeg waarom is dat zo duur bij jullie? Antwoord was: ¨Ik wil wel er wel goed aan kunnen verdienen¨.
(Eigenlijk was dit al een grote rode vlag maar ik dacht vooruit dan maar)
Dan dus later op basis van de offerte gebeld voor een afspraak maar dat kon op dat moment niet. Ik zou over 2 weken terug gebeld worden.
Excuus was: ¨het weer is niet goed¨. Na 3 weken nog niks gehoord en dus wederom opnieuw zelf gebeld. Het was al 1 week prachtig weer en wilde weten hoe het er mee stond en of er nog wat zou gaan gebeuren. ¨Waar gaat het over + Oh ja, ik zal de offerte er even bij gaan zoeken en we bellen u terug¨. Weer 1 week verder en weer niets vernomen dan maar een email gestuurd. Na 1 week nog geen reactie op de mail.
Dan maar weer gebeld. Weer een hoop smoesjes en altijd weer dezelfde man aan de telefoon en het bekende verhaal... u word gebeld.
Het was nu: ¨Ja dit en dat en zus en zo en ik ben ook nog ziek geweest¨. Beindigend met: ¨Ik bel u volgende week terug¨.
Het begint eentonig te worden en u raad het al....
Ik ben weer niet gebeld... (en dat verbaasde me niet). Triest!
6 weken zitten wachten en aan het lijntje gehouden.
en 0,0% resultaat... :-(
Jansen
|vriendelijk, veel kennis
Mylène
|Heel netjes, snel geholpen ondanks de corona
Ans
|Ik wacht al ruim 2 maanden op terugbel-/afspraak verzoek defect zonnescherm.
Zou over 14 dagen al gebeld zijn.
Gebeld. Zelf.
Zou vandaag echt teruggebeld worden.
Ook vandaag weer niks gehoord.
2 jaar geleden heb ik bijna een jaar (!) gewacht op afspraak stellen zonnescherm.
Kortom : goede spullen. Maar met dit bedrijf kun je geen afspraak maken voor onderhoud, defect, etc. Ze laten gewoon helemaal niets horen. Communicatie is nul.
Christ Verschuren
|Met dit bedrijf kun je geen afspraken maken. Ik ben al meer dan een jaar bezig om een reparatie uit te laten voeren aan een zonnescherm. De leveringen van diverse screens en zonnescherm is goed gegaan maar after sales service is een begrip wat ze niet kennen. Communiceren niet en houden zich niet aan afspraken !!! Geen zaken mee doen.