Zeer tevreden Mail wordt netjes, en op tijd beantwoord Locker werkt prima Dus geen klagen Succes gewe
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Kitty
|
Dit is geen apotheek meer, en volgens recensies al ruim 12 jaar niks veranderd aan beleid.
Week vooraf bestellen en nog moet je achter de helft aan, fouten bij aanvullende codes, slechte communicatie met de artsen vd praktijk, weten niets over de aandoeningen, ALLES moet worden besteld bij fabrikant of aangesloten grotere apotheek. Na 13u kun je die dag vrijwel nooit je recept compleet meekrijgen.
Alles duurt lang, wisselen maandelijks met merken. Consequenties zijn voor de gebruiker...
Deze hele praktijk moet fatsoenlijk gedigitaliseerd worden (apotheek incl) en dat je herhalingen gewoon online aanvraagt, met aantallen enz zelf invullen.
Medicatie voor 2 maanden 1malig moet niet zo'n moeite zijn...
Net als gewoon op coderingen letten.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Pieter arjaans
|
Dit is de allerslechste apotheek van friesland en omstreken,,ze geven daar nikS
om een leugentje meer of minder
Niks op voorraad.
Je word met een smoesje weer naar huis gestuurd
Die meisjes kunnen er niks aan doen die doen gewoon hun werk ,,maar je bent er mooi klaar mee
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Mj
|
Slechte Apotheek, geen medicijnen voor herhaalrecepten ze lopen anderhalve week achter, een uur wacht tijd, maar twee balies van de zes in gebruik, er is structureel iets goed mis in deze Apotheek, dat de mensen dit nog pikken, sluiten of de Directie naar huis.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Alphega apotheek de Dorpsacker
|
Om een cijfer te geven vind ik nogal moeilijk, maar ik ben best tevreden met mijn
apotheek. Gelukkig hoef ik er niet zo vaak te zijn. Ik denk, dat het aantal bezoeken zich beperkt tot 5 a 6 keer per jaar.
De wachttijd voor het publiek zou wat beperkt kunnen worden
173 Reviews Plaats review
Fokke vd Veen
|Zeer tevreden Mail wordt netjes, en op tijd beantwoord Locker werkt prima Dus geen klagen Succes gewe
Kitty
|Dit is geen apotheek meer, en volgens recensies al ruim 12 jaar niks veranderd aan beleid.
Week vooraf bestellen en nog moet je achter de helft aan, fouten bij aanvullende codes, slechte communicatie met de artsen vd praktijk, weten niets over de aandoeningen, ALLES moet worden besteld bij fabrikant of aangesloten grotere apotheek. Na 13u kun je die dag vrijwel nooit je recept compleet meekrijgen.
Alles duurt lang, wisselen maandelijks met merken. Consequenties zijn voor de gebruiker...
Deze hele praktijk moet fatsoenlijk gedigitaliseerd worden (apotheek incl) en dat je herhalingen gewoon online aanvraagt, met aantallen enz zelf invullen.
Medicatie voor 2 maanden 1malig moet niet zo'n moeite zijn...
Net als gewoon op coderingen letten.
Pieter arjaans
|Dit is de allerslechste apotheek van friesland en omstreken,,ze geven daar nikS
om een leugentje meer of minder
Niks op voorraad.
Je word met een smoesje weer naar huis gestuurd
Die meisjes kunnen er niks aan doen die doen gewoon hun werk ,,maar je bent er mooi klaar mee
Mj
|Slechte Apotheek, geen medicijnen voor herhaalrecepten ze lopen anderhalve week achter, een uur wacht tijd, maar twee balies van de zes in gebruik, er is structureel iets goed mis in deze Apotheek, dat de mensen dit nog pikken, sluiten of de Directie naar huis.
Klant van Alphega apotheek de Dorpsacker
|Om een cijfer te geven vind ik nogal moeilijk, maar ik ben best tevreden met mijn
apotheek. Gelukkig hoef ik er niet zo vaak te zijn. Ik denk, dat het aantal bezoeken zich beperkt tot 5 a 6 keer per jaar.
De wachttijd voor het publiek zou wat beperkt kunnen worden