Ontervreden. Ons gordijn laten vermaken en kregen deze beschadigt terug?
Werd niet opgelost en ben zeker niet tevreden!. Minpunten: service niet goed.
2.0
N. Verlaat
|
Gordijnen niet goed. Wij hebben onze gordijnen laten innemen in verband met onze nieuwe woning. Er werd geen moeite genomen om het gordijn even na te meten en toen wij het terug kregen was de onderzoom zeer slecht genaaid en scheef. Toen wij daar een klacht over in dienden kregen wij te horen dat het aan een scheef huis lag en dat wij niet zo moesten zeuren? Wij vinden dit een vreemde gang van zaken doen en zullen hier nooit meer terug komen!. Pluspunten: geen. Minpunten: Slechte service! 1 ster voor de moeite!.
2.0
F. van Beek
|
Degelijk en betrouwbaar!. Wij zijn al meer dan 15 jaar vaste klant bij firma de Ruijter, je wordt er altijd vriendelijk geholpen door vakkundige mensen.
onze vloerbedekking is prachtig gelegd en de gordijnen met roede uitstekend gemonteerd. ze laten alles netjes achter en namen alle afval mee! de luxaflex op de slaapkamers is goed opgemeten en prima geplaatst.
Mijn ervaring met de Ruijter is dat ze altijd hun afspraken nakomen en ook buiten de garantietermijn nog steeds service geven op de geleverde producten. Pluspunten: zeer betrouwbaar bedrijf en ontspannen sfeer in de winkel!. Minpunten: winkel in het centrum.
betaald parkeren.
10
Van Benthem
|
Geen expertise. Zeer kleine propvolle winkeltje en werd te woord gestaan door een mevrouw. De vrouw was wel vriendelijk maar ze gaf geen informatie verder. Wij zijn toen naar een andere winkel geweest waar er wel interesse was en goed advies. Pluspunten: ?. Minpunten: klein winkeltje en propvol.
2.0
ron
|
Slecht en ongeënteresseerd. Ik ging kijken voor nieuwe gordijnen. Mensen zaten aan een tafel en ongeënteresseerd kreeg ik een opmerking van kijk maar ff rond!
Ben de winkel uitgelopen en kom hier niet weer!. Pluspunten: kleine compacte winkel. Minpunten: ongeënteresseerd personeel en de winkel stonk naar rook.
5 Reviews Plaats review
R. Verstraten
|Ontervreden. Ons gordijn laten vermaken en kregen deze beschadigt terug?
Werd niet opgelost en ben zeker niet tevreden!. Minpunten: service niet goed.
N. Verlaat
|Gordijnen niet goed. Wij hebben onze gordijnen laten innemen in verband met onze nieuwe woning. Er werd geen moeite genomen om het gordijn even na te meten en toen wij het terug kregen was de onderzoom zeer slecht genaaid en scheef. Toen wij daar een klacht over in dienden kregen wij te horen dat het aan een scheef huis lag en dat wij niet zo moesten zeuren? Wij vinden dit een vreemde gang van zaken doen en zullen hier nooit meer terug komen!. Pluspunten: geen. Minpunten: Slechte service! 1 ster voor de moeite!.
F. van Beek
|Degelijk en betrouwbaar!. Wij zijn al meer dan 15 jaar vaste klant bij firma de Ruijter, je wordt er altijd vriendelijk geholpen door vakkundige mensen.
onze vloerbedekking is prachtig gelegd en de gordijnen met roede uitstekend gemonteerd. ze laten alles netjes achter en namen alle afval mee! de luxaflex op de slaapkamers is goed opgemeten en prima geplaatst.
Mijn ervaring met de Ruijter is dat ze altijd hun afspraken nakomen en ook buiten de garantietermijn nog steeds service geven op de geleverde producten. Pluspunten: zeer betrouwbaar bedrijf en ontspannen sfeer in de winkel!. Minpunten: winkel in het centrum.
betaald parkeren.
Van Benthem
|Geen expertise. Zeer kleine propvolle winkeltje en werd te woord gestaan door een mevrouw. De vrouw was wel vriendelijk maar ze gaf geen informatie verder. Wij zijn toen naar een andere winkel geweest waar er wel interesse was en goed advies. Pluspunten: ?. Minpunten: klein winkeltje en propvol.
ron
|Slecht en ongeënteresseerd. Ik ging kijken voor nieuwe gordijnen. Mensen zaten aan een tafel en ongeënteresseerd kreeg ik een opmerking van kijk maar ff rond!
Ben de winkel uitgelopen en kom hier niet weer!. Pluspunten: kleine compacte winkel. Minpunten: ongeënteresseerd personeel en de winkel stonk naar rook.