Kaart door omstandigheden niet gebruikt en nu zijn ze wel 2jaar geldig, geen coulance voor mij. Maak een eigen bon of wat dan ook maar dit lees ik helaas nu pas, gebeurt heeeeel veeeel mensen. Daar maak je de organisatie alleen maar rijk mee en jij hebt als cosument pech! Daarnaast vond ik de reactie van hun klantenservice ook slecht, als "goedmaker" een bon van 20,-- voor hotel overnachting waarvoor je eerst 100,-- moet uitgeven, uhmmm dacht het niet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tjeerd Hobma
|
Een nationale-sauna-wellness-cadeaukaart gekregen? Lever deze zo spoedig mogelijk in en geniet er van. Koop er zeker zelf nooit één! Ik raad deze cadeaukaart iedereen af. In okt 2021 voor EUR150 op twee cadeaukaarten met een geldigheidsduur van 1 jaar van deze aanbieder ontvangen.
Helaas, helaas, de bon bleef te lang liggen. Maar van coulance bij het bedrijf achter de nationale-sauna-wellness-cadeaukaart blijkt geen sprake. Allereerst wordt de telefoon al drie weken niet opgenomen. Via een omweg in het keuzemenu spreek ik dan toch met een medewerkster die mij niet verder kan helpen en adviseert een mail te sturen met een foto van de achterzijde van beide cadeaukaarten. Direct dezelfde dag gedaan met een vriendelijk bericht. Dezelfde dag volgt een automatisch gegenereerde email met een ticketnr. Uit de tekst blijkt direct dat dit een tranquilizer is. Geen enkele actie volgt. Nog maar eens gebeld met dezelfde (?) medewerkster die het zelfde verhaal afsteekt: "Ik kan u geen antwoord geven. Het is erg druk op de andere afdeling. Daarom bellen we niet terug. ". Ik: "Ik kan u mijn antwoord wel geven. De regelgeving is veranderd. Sinds 1 jan. 2022 is een geldigheidsperiode van slechts 1 jaar niet meer toegestaan". Zij:"Ja dat klopt". Ik: "Dus u weet het antwoord wel". Ik: "Ik zou graag teruggebeld worden door een collega die wel antwoord kan geven". En die belt inderdaad dezelfde middag nog... met een kletsverhaal waarvan de plaat blijft hangen. Hij: "Dan had u de bon maar eerder moeten inleveren". Ik: "Daar hebt u gelijk in. Wat kunt u doen nu de regelgeving vanaf 1 jan 2022 veranderd is?". Hij: "Niets". Ik:"Jammer, dus zo verdient uw bedrijf haar geld". Hij: "Nee, uw cadeaubon is drie maanden verlopen". Ik: "Ontzettend jammer, ik zal iedereen de aanschaf van uw bon ontraden". Wat een lulverhaal.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Johan
|
Voor mij was het vreemd dat je deze saunabon pas kon gebruiken bij een uitgave van minimaal 100 euro. Toen ik op onderzoek uit ging, ontdekte ik hele strenge, eenzijdige consumentenvoorwaarden. Ook bleek dat drie bekende sauna's in de omgeving niet mee deden aan deze bon. Toen ik daarop ging googelen werd mijn wantrouwen bevestigd omdat iedereen afraadde deze bin te kopen. Dus inderdaad: nooit kopen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bianca
|
Waardeloze organisatie! Ze willen geld verdienen op verlopen kaarten. Ik kan alleen maar zeggen dat je hier beter nooit een kaart kan kopen. Ze zijn totaal niet flexibel en ik had de pech een kaart de krijgen met 1 jaar geldigheid, midden in de Corona periode. Dat betekent dus in dit geval een flinke som geld weg!
Waardeloos!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Renzo
|
Wat een waardeloze organisatie, ik kan niet anders zeggen.
Heel erg halstarrig in de afhandeling van een verlopen cadeaukaart, en ze tonen geen enkel begrip voor de situatie.
Denk je zomer 2021 een leuk verwencadeau te kopen voor je vriendin, die dan net bevallen is. Blijkt 15 maanden later dat ik een heel duur stukje plastic van 5x3cm heb gekocht (E.100,-).
Dat een cadeaukaart kan verlopen is al onbegrijpelijk en erg onlogisch. Maar dat het vervolgens je verdienmodel is om ontevreden klanten te hebben, onbegrijpelijk.
225 Reviews Plaats review
Belia
|Kaart door omstandigheden niet gebruikt en nu zijn ze wel 2jaar geldig, geen coulance voor mij. Maak een eigen bon of wat dan ook maar dit lees ik helaas nu pas, gebeurt heeeeel veeeel mensen. Daar maak je de organisatie alleen maar rijk mee en jij hebt als cosument pech! Daarnaast vond ik de reactie van hun klantenservice ook slecht, als "goedmaker" een bon van 20,-- voor hotel overnachting waarvoor je eerst 100,-- moet uitgeven, uhmmm dacht het niet.
Tjeerd Hobma
|Een nationale-sauna-wellness-cadeaukaart gekregen? Lever deze zo spoedig mogelijk in en geniet er van. Koop er zeker zelf nooit één! Ik raad deze cadeaukaart iedereen af. In okt 2021 voor EUR150 op twee cadeaukaarten met een geldigheidsduur van 1 jaar van deze aanbieder ontvangen.
Helaas, helaas, de bon bleef te lang liggen. Maar van coulance bij het bedrijf achter de nationale-sauna-wellness-cadeaukaart blijkt geen sprake. Allereerst wordt de telefoon al drie weken niet opgenomen. Via een omweg in het keuzemenu spreek ik dan toch met een medewerkster die mij niet verder kan helpen en adviseert een mail te sturen met een foto van de achterzijde van beide cadeaukaarten. Direct dezelfde dag gedaan met een vriendelijk bericht. Dezelfde dag volgt een automatisch gegenereerde email met een ticketnr. Uit de tekst blijkt direct dat dit een tranquilizer is. Geen enkele actie volgt. Nog maar eens gebeld met dezelfde (?) medewerkster die het zelfde verhaal afsteekt: "Ik kan u geen antwoord geven. Het is erg druk op de andere afdeling. Daarom bellen we niet terug. ". Ik: "Ik kan u mijn antwoord wel geven. De regelgeving is veranderd. Sinds 1 jan. 2022 is een geldigheidsperiode van slechts 1 jaar niet meer toegestaan". Zij:"Ja dat klopt". Ik: "Dus u weet het antwoord wel". Ik: "Ik zou graag teruggebeld worden door een collega die wel antwoord kan geven". En die belt inderdaad dezelfde middag nog... met een kletsverhaal waarvan de plaat blijft hangen. Hij: "Dan had u de bon maar eerder moeten inleveren". Ik: "Daar hebt u gelijk in. Wat kunt u doen nu de regelgeving vanaf 1 jan 2022 veranderd is?". Hij: "Niets". Ik:"Jammer, dus zo verdient uw bedrijf haar geld". Hij: "Nee, uw cadeaubon is drie maanden verlopen". Ik: "Ontzettend jammer, ik zal iedereen de aanschaf van uw bon ontraden". Wat een lulverhaal.
Johan
|Voor mij was het vreemd dat je deze saunabon pas kon gebruiken bij een uitgave van minimaal 100 euro. Toen ik op onderzoek uit ging, ontdekte ik hele strenge, eenzijdige consumentenvoorwaarden. Ook bleek dat drie bekende sauna's in de omgeving niet mee deden aan deze bon. Toen ik daarop ging googelen werd mijn wantrouwen bevestigd omdat iedereen afraadde deze bin te kopen. Dus inderdaad: nooit kopen!
Bianca
|Waardeloze organisatie! Ze willen geld verdienen op verlopen kaarten. Ik kan alleen maar zeggen dat je hier beter nooit een kaart kan kopen. Ze zijn totaal niet flexibel en ik had de pech een kaart de krijgen met 1 jaar geldigheid, midden in de Corona periode. Dat betekent dus in dit geval een flinke som geld weg!
Waardeloos!!!
Renzo
|Wat een waardeloze organisatie, ik kan niet anders zeggen.
Heel erg halstarrig in de afhandeling van een verlopen cadeaukaart, en ze tonen geen enkel begrip voor de situatie.
Denk je zomer 2021 een leuk verwencadeau te kopen voor je vriendin, die dan net bevallen is. Blijkt 15 maanden later dat ik een heel duur stukje plastic van 5x3cm heb gekocht (E.100,-).
Dat een cadeaukaart kan verlopen is al onbegrijpelijk en erg onlogisch. Maar dat het vervolgens je verdienmodel is om ontevreden klanten te hebben, onbegrijpelijk.