Wat een ongelooflijk slechte zaak, de heer houd zich absoluut niet aan afspraken en luist je rege;matig in onduidelijke zaken. Mijn Koga fiets gestolen in zijn eigen zaak, ongelooflijk hoe deze ellende is afgehandeld. Steeds bellen mails sturen, geen reactie of een of andere smoes. Zou Koga ster dealer zijn, deze man verdiend het nog niet om een tweede hans roesbak te verkopen. Op 1 oktober j.l. met de noorder zon vertrokken en klanten met financiële tegoeden achter gelaten. Wat een zooitje!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M.B.
|
Maanden moeten wachten op nieuwe onderdelen, steeds met een nieuw excuus. Werd uiteindelijk door meneer speciaal gemaakt (lees: gaten in geboord en slecht gemonteerd met tie-wraps). Onderdelen zijn van slechte kwaliteit en inmiddels alweer vervangen door de fietsenmaker in Heugem. Verschaffen géén informatie met betrekking tot hoe lang het nog zou duren. Hou je van je fiets, en heb je hem in de komende maanden nodig? Ga naar een andere fietsenmaker.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annelies
|
20 juni 2019
Net mijn nieuwe (prijzige) electrische Koga wederom opgehaald uit De Fietsenwinkel om het stuur te laten verwisselen. Zo'n 2 maanden gewacht op alle onderdelen daarvoor. Tot mijn verbijstering had meneer me gisteren willen afschepen met een slechte geimproviseerde montage van de beugel van de display na plaatsing van een iets dunner stuur. Echter, daar zijn vulstukjes voor!!! Dat wist hij natuurlijk wel, maar hij probeert zich er met een prop binnenband en plakband van af te maken. Dit alles duidelijk in het zicht ook nog! Zelf heb ik toen die vulstukjes elders te pakken kunnen krijgen. Maar hij had het al opgelost door ze van een andere fiets te 'lenen'. Het zakje dat ik meebracht moest ik afstaan. Het gaat op 5,95 :-) Op een fiets van dik 3000 euro! Kleinzielig zakendoen noem ik dat.
Ik heb zo'n spijt dat ik daar m'n nieuwe fiets gekocht heb. De vrouw van de eigenaar doet erg haar best en reageert beslist klantvriendelijk, vangt daardoor de gevallen steken van haar man wat op, maar meneer is kortaf, niet bereid om je goed te informeren, het interesseert hem niets. Dat is de indruk nu. De vreugde van de nieuwe fiets wordt door zo'n ervaring er toch wel even door getemperd.
Ik zet natuurlijk geen voet meer in die zaak, heb de sticker ervan van de fiets getrokken. Ik ken inmiddels een veel prettiger winkel, heb daar mijn verhaal kunnen vertellen. Ik ben er welkom voor de eerste servicebeurt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
JJ Kramers
|
Uitstekend geholpen terwijl ik midden de koers zat ( AGR2019)
Slag uit velg, en bandjes onmiddellijk vervangen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen Clardeij
|
Fantastisch geholpen. Tijdens de jaarlijkse Siemens fietstocht een probleem met schakelen. Kon niet direct verholpen worden en toen gaf de eigenaar zn eigen fiets mee !!!!! Waar zie je dat nog ?
11 Reviews Plaats review
William
|Wat een ongelooflijk slechte zaak, de heer houd zich absoluut niet aan afspraken en luist je rege;matig in onduidelijke zaken. Mijn Koga fiets gestolen in zijn eigen zaak, ongelooflijk hoe deze ellende is afgehandeld. Steeds bellen mails sturen, geen reactie of een of andere smoes. Zou Koga ster dealer zijn, deze man verdiend het nog niet om een tweede hans roesbak te verkopen. Op 1 oktober j.l. met de noorder zon vertrokken en klanten met financiële tegoeden achter gelaten. Wat een zooitje!
M.B.
|Maanden moeten wachten op nieuwe onderdelen, steeds met een nieuw excuus. Werd uiteindelijk door meneer speciaal gemaakt (lees: gaten in geboord en slecht gemonteerd met tie-wraps). Onderdelen zijn van slechte kwaliteit en inmiddels alweer vervangen door de fietsenmaker in Heugem. Verschaffen géén informatie met betrekking tot hoe lang het nog zou duren. Hou je van je fiets, en heb je hem in de komende maanden nodig? Ga naar een andere fietsenmaker.
Annelies
|20 juni 2019
Net mijn nieuwe (prijzige) electrische Koga wederom opgehaald uit De Fietsenwinkel om het stuur te laten verwisselen. Zo'n 2 maanden gewacht op alle onderdelen daarvoor. Tot mijn verbijstering had meneer me gisteren willen afschepen met een slechte geimproviseerde montage van de beugel van de display na plaatsing van een iets dunner stuur. Echter, daar zijn vulstukjes voor!!! Dat wist hij natuurlijk wel, maar hij probeert zich er met een prop binnenband en plakband van af te maken. Dit alles duidelijk in het zicht ook nog! Zelf heb ik toen die vulstukjes elders te pakken kunnen krijgen. Maar hij had het al opgelost door ze van een andere fiets te 'lenen'. Het zakje dat ik meebracht moest ik afstaan. Het gaat op 5,95 :-) Op een fiets van dik 3000 euro! Kleinzielig zakendoen noem ik dat.
Ik heb zo'n spijt dat ik daar m'n nieuwe fiets gekocht heb. De vrouw van de eigenaar doet erg haar best en reageert beslist klantvriendelijk, vangt daardoor de gevallen steken van haar man wat op, maar meneer is kortaf, niet bereid om je goed te informeren, het interesseert hem niets. Dat is de indruk nu. De vreugde van de nieuwe fiets wordt door zo'n ervaring er toch wel even door getemperd.
Ik zet natuurlijk geen voet meer in die zaak, heb de sticker ervan van de fiets getrokken. Ik ken inmiddels een veel prettiger winkel, heb daar mijn verhaal kunnen vertellen. Ik ben er welkom voor de eerste servicebeurt.
JJ Kramers
|Uitstekend geholpen terwijl ik midden de koers zat ( AGR2019)
Slag uit velg, en bandjes onmiddellijk vervangen.
Jeroen Clardeij
|Fantastisch geholpen. Tijdens de jaarlijkse Siemens fietstocht een probleem met schakelen. Kon niet direct verholpen worden en toen gaf de eigenaar zn eigen fiets mee !!!!! Waar zie je dat nog ?