Dit is een hele fijne kapsalon, uitstekend advies over hoe ik mijn haar het beste kan verzorgen, en tips over wat het mooiste bij mijn gezicht past.
Daarbij is de wasmassage met de massagestoel een heerlijke service.
Echt een momentje voor mijzelf, hier kom ik graag terug!
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Lisa
|
Super tevreden over mijn behandeling bij Hizi Hair. Kapster gaf goed advies in wat ik het beste met mn haar kon doen.
Heerlijke wasmassage en massagestoel. Echt even een verwen momentje
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Tanja
|
Ik ben diep teleurgesteld in mijn bezoek aan deze salon. Ik kwam voor een kleurbehandeling en een masker, maar kreeg nul informatie over de producten die werden gebruikt.
Toen ik vroeg naar de merken, kreeg ik ontwijkende antwoorden of werd er simpelweg gezegd dat het "kapsalonproducten" waren. Als klant wil ik weten waar ik voor betaal en wat er in mijn haar wordt gesmeerd. Het voelde bijna alsof er vooroordelen waren over welke informatie ik wel of niet zou begrijpen.
Het is jammer dat er wel wordt geïnvesteerd in de uitstraling van de zaak, maar totaal niet in de basiscommunicatie van het personeel.
11 Reviews Plaats review
Marieke
|Dit is een hele fijne kapsalon, uitstekend advies over hoe ik mijn haar het beste kan verzorgen, en tips over wat het mooiste bij mijn gezicht past.
Daarbij is de wasmassage met de massagestoel een heerlijke service.
Echt een momentje voor mijzelf, hier kom ik graag terug!
Lisa
|Super tevreden over mijn behandeling bij Hizi Hair. Kapster gaf goed advies in wat ik het beste met mn haar kon doen.
Heerlijke wasmassage en massagestoel. Echt even een verwen momentje
Tanja
|Ik ben diep teleurgesteld in mijn bezoek aan deze salon. Ik kwam voor een kleurbehandeling en een masker, maar kreeg nul informatie over de producten die werden gebruikt.
Toen ik vroeg naar de merken, kreeg ik ontwijkende antwoorden of werd er simpelweg gezegd dat het "kapsalonproducten" waren. Als klant wil ik weten waar ik voor betaal en wat er in mijn haar wordt gesmeerd. Het voelde bijna alsof er vooroordelen waren over welke informatie ik wel of niet zou begrijpen.
Het is jammer dat er wel wordt geïnvesteerd in de uitstraling van de zaak, maar totaal niet in de basiscommunicatie van het personeel.
Faye
|.
Annemiek
|Top!