Zoals een andere klant al aangaf lijken de vaste / goede kapsters weg te zijn. De kapster die mij knipte luisterde oniet naar wat ik wilde. Haar werk was ook slordig, waardoor ik later ook naar een andere kapper moest om het nog enigszins te laten herstellen.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Matthijs
|
Ik werd hier altijd prima geknipt. Maar de laatste tijd verdween ineens mijn vaste kapster. En vervolgens wordt er continu afgezegd. Afgelopen week was het toppunt: eerst was knippen alleen op dinsdag ochtend mogelijk. Dit werd 10 minuten van tevoren afgezegd. Vervolgens met veel moeite afspraak in weekend gekregen en weer wordt er afgezegd. Omdat de kapster die er is geen mannen kan knippen…. Kortom: hier kun je niet van je afspraak op aan en er is geen enkel begrip voor het feit dat je geknipt wil worden vlak voor je op vakantie gaat. Ik kom hier nooit meer.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
L
|
Aardige kapster maar totaal niet tevreden met het resultaat. Ik schaam me oprecht om zo naar buiten te moeten en heb ook al contact opgenomen met een andere kapsalon om dit hopelijk nog een beetje te herstellen. Een heleboel laagjes die er nu voor zorgen dat ik een heel oudbollig en raar kapsel heb. Als het wat langer was had ik het nog allemaal op 1 lengte kunnen laten knippen maar de laagjes zijn zo kort dat dit ook niet meer mogelijk is. Ook opeens 7 euro erbij omdat mijn haar met conditioner behandeld is maar dit werd er niet bij gezegd. Dus kortom, 50 euro voor een knipbeurt waar ik me voor schaam. Kom hier zeker niet meer terug.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Dame 60+
|
Mijn haar is in mijn hele leven nog niet zo slecht geknipt. Ik moet zeker een paar maanden in quarantaine voor ik me weer buiten durf te vertonen.
Voorheen was ik zeer tevreden met de kapsters van Ami de Bilt. Maar de nieuwe aanwinst is heel slecht. Geen overleg, veel te kort, te hoekig, geen overleg. Begon gewoon flink de schaar erin te zetten.
37 Reviews Plaats review
Dame 50+
|Zoals een andere klant al aangaf lijken de vaste / goede kapsters weg te zijn. De kapster die mij knipte luisterde oniet naar wat ik wilde. Haar werk was ook slordig, waardoor ik later ook naar een andere kapper moest om het nog enigszins te laten herstellen.
Matthijs
|Ik werd hier altijd prima geknipt. Maar de laatste tijd verdween ineens mijn vaste kapster. En vervolgens wordt er continu afgezegd. Afgelopen week was het toppunt: eerst was knippen alleen op dinsdag ochtend mogelijk. Dit werd 10 minuten van tevoren afgezegd. Vervolgens met veel moeite afspraak in weekend gekregen en weer wordt er afgezegd. Omdat de kapster die er is geen mannen kan knippen…. Kortom: hier kun je niet van je afspraak op aan en er is geen enkel begrip voor het feit dat je geknipt wil worden vlak voor je op vakantie gaat. Ik kom hier nooit meer.
L
|Aardige kapster maar totaal niet tevreden met het resultaat. Ik schaam me oprecht om zo naar buiten te moeten en heb ook al contact opgenomen met een andere kapsalon om dit hopelijk nog een beetje te herstellen. Een heleboel laagjes die er nu voor zorgen dat ik een heel oudbollig en raar kapsel heb. Als het wat langer was had ik het nog allemaal op 1 lengte kunnen laten knippen maar de laagjes zijn zo kort dat dit ook niet meer mogelijk is. Ook opeens 7 euro erbij omdat mijn haar met conditioner behandeld is maar dit werd er niet bij gezegd. Dus kortom, 50 euro voor een knipbeurt waar ik me voor schaam. Kom hier zeker niet meer terug.
Dame 60+
|Mijn haar is in mijn hele leven nog niet zo slecht geknipt. Ik moet zeker een paar maanden in quarantaine voor ik me weer buiten durf te vertonen.
Voorheen was ik zeer tevreden met de kapsters van Ami de Bilt. Maar de nieuwe aanwinst is heel slecht. Geen overleg, veel te kort, te hoekig, geen overleg. Begon gewoon flink de schaar erin te zetten.
Ami kappers de Bilt
|Henny
|*geen motivatie gegeven*