Mijn nieuwe Focus heb ik voor de eerste beurt naar deze garage gebracht,
Beurt is verder prima uitgevoerd, echter hebben ze ook meteen de kentekenplaathouder vervangen (zonder te vragen) en daarbij de kentekenplaat licht beschadigd omdat deze met speciale antidiefstal schroeven vastgezet was.
Tevens hebben ze mijn auto door de wasstraat gehaald (ongevraagd). Ik ga nooit naar een wasstraat vanwege de wastraatkrassen en was mijn auto altijd met de hand met de 2 emmer methode. Beetje jammer dat ze dit niet vragen.
5.0
De uitstraling
De nazorg
Het onderhoud
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Ford Cuijk
|
Niet best.
Voeren een reparatie uit van bijna 1000,00 euro die niet nodig was. Als je een klacht neerlegt dan is het allemaal mijn schuld en ik had de auto niet naar een ander bedrijf mogen brengen.
1.0
Het onderhoud
De nazorg
De uitstraling
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Ford Cuijk
|
De service en klantvriendelijkheid bij dit bedrijf is top. De lijnen zijn kort en er wordt met je meegedacht. ik heb ik 2 weken tijd hier 2 nieuwe auto's gekocht en ben zeer tevereden.
8.0
De nazorg
De klantgerichtheid van de medewerker
De uitstraling
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
Klant van Ford Cuijk
|
positief
8.0
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
De nazorg
De uitstraling
Klant van Ford Cuijk
|
goed!, in eerste instantie leek het erop dat de reparatie minder groot zou zijn dan verwacht echter nadat geconstateerd was wat er allemaal gerepareerd moest worden is er een duidelijk uitleg en kosten specificatie gegeven
24 Reviews Plaats review
Klant van Ford Cuijk
|Mijn nieuwe Focus heb ik voor de eerste beurt naar deze garage gebracht,
Beurt is verder prima uitgevoerd, echter hebben ze ook meteen de kentekenplaathouder vervangen (zonder te vragen) en daarbij de kentekenplaat licht beschadigd omdat deze met speciale antidiefstal schroeven vastgezet was.
Tevens hebben ze mijn auto door de wasstraat gehaald (ongevraagd). Ik ga nooit naar een wasstraat vanwege de wastraatkrassen en was mijn auto altijd met de hand met de 2 emmer methode. Beetje jammer dat ze dit niet vragen.
Klant van Ford Cuijk
|Niet best.
Voeren een reparatie uit van bijna 1000,00 euro die niet nodig was. Als je een klacht neerlegt dan is het allemaal mijn schuld en ik had de auto niet naar een ander bedrijf mogen brengen.
Klant van Ford Cuijk
|De service en klantvriendelijkheid bij dit bedrijf is top. De lijnen zijn kort en er wordt met je meegedacht. ik heb ik 2 weken tijd hier 2 nieuwe auto's gekocht en ben zeer tevereden.
Klant van Ford Cuijk
|positief
Klant van Ford Cuijk
|goed!, in eerste instantie leek het erop dat de reparatie minder groot zou zijn dan verwacht echter nadat geconstateerd was wat er allemaal gerepareerd moest worden is er een duidelijk uitleg en kosten specificatie gegeven