consumentenbond/autoverzekering Fantastich Team met goede informatie
10
0
1
Trendbox Panel
|
Prima om collectief aan te vragen, goede prijsverhouding, scherpe tarieven en gemakkelijk af te handelen. Collectief aanvragen van verzekeringen en energie. Gemakkelijk en snel, geen verrassingen.
8.0
0
1
LindaBerkhout
|
Het lijkt mooier, dan het in werkelijkheid is. Ik heb nu 2 maanden een gratis abonnement op de Consumentenbond, dus dat is natuurlijk perfect.
Ik was in overweging om een volledige klant te worden van 63 euro per jaar, de kosten deel ik met mijn broer.
Dit gaat niet gebeuren. Hun testen zijn niet altijd even nuttig, en dat wat je graag zou willen weten, is nog niet getest.
Positief:
Wel Zeer goede klantenservice, ik heb 10 euro betaald voor een informatie gesprek met hun, om van ze te leren, en het was mij het geld waard.
Juridische ondersteuning, voor jezelf als consument, dit is heel nuttig, wat hoe vaak gaat het wel niet mis tussen de consument, webwinkel of detailhandel
Zeer mooie uitgebreide boekencollectie, waar je flinke korting op krijgt als je lid bent, en die boeken zijn echt supergoed.
Negatief:
- het lijkt mooier dan het is, voor vooral hogere inkomens is het perfect, ik behoor tot veel lager dan modaal, dan is het niet rendabel
- Dit is tot nu toe alleen maar een gevoel, maar ik vind ze te dominant, net of ze alle wijsheid in pacht hebben, daar ben ik het dus niet mee eens.
- ik loop er regelmatig tegenaan, dat wat ik zou willen weten niet getest is, dus
dat betekent, dat een jaarabonnement niet rendabel is.
Algemeen.
Ik word toch wel een echte klant, want ik heb een heel klein beetje extra geld, als tweedehands verkoper bij Bol, en daar kan ik mooi de kosten van dragen
Kortom, eigenlijk weet ik nog niet echt genoeg, maar tot nu toe, vind ik het echt een organisatie voor rijkere mensen.
8.5
0
1
Trendbox Panel
|
vriendelijk Het is maar net wat je voor al die info over hebt.
6.5
0
1
Trendbox Panel
|
matig tot zeer matig Twee maal als lid met een service meegedaan en twee maal zeer dubieuze resultaten. Een deelname, energie collectief, gaf een heel andere uitkomst dan hun eigen energievergelijker. Bij telefonisch benaderen blijf je in de kou staan met het antwoord dan zal het goedkoopste wel het beste zijn. Twee maal gebeld met de vraag twee maal een ander antwoord van mensen waaraan je kon horen dat ze er niets van af wisten.
9 Reviews Plaats review
Voo&Voo
|consumentenbond/autoverzekering
Fantastich Team met goede informatie
Trendbox Panel
|Prima om collectief aan te vragen, goede prijsverhouding, scherpe tarieven en gemakkelijk af te handelen.
Collectief aanvragen van verzekeringen en energie. Gemakkelijk en snel, geen verrassingen.
LindaBerkhout
|Het lijkt mooier, dan het in werkelijkheid is.
Ik heb nu 2 maanden een gratis abonnement op de Consumentenbond, dus dat is natuurlijk perfect.
Ik was in overweging om een volledige klant te worden van 63 euro per jaar, de kosten deel ik met mijn broer.
Dit gaat niet gebeuren. Hun testen zijn niet altijd even nuttig, en dat wat je graag zou willen weten, is nog niet getest.
Positief:
Wel Zeer goede klantenservice, ik heb 10 euro betaald voor een informatie gesprek met hun, om van ze te leren, en het was mij het geld waard.
Juridische ondersteuning, voor jezelf als consument, dit is heel nuttig, wat hoe vaak gaat het wel niet mis tussen de consument, webwinkel of detailhandel
Zeer mooie uitgebreide boekencollectie, waar je flinke korting op krijgt als je lid bent, en die boeken zijn echt supergoed.
Negatief:
- het lijkt mooier dan het is, voor vooral hogere inkomens is het perfect, ik behoor tot veel lager dan modaal, dan is het niet rendabel
- Dit is tot nu toe alleen maar een gevoel, maar ik vind ze te dominant, net of ze alle wijsheid in pacht hebben, daar ben ik het dus niet mee eens.
- ik loop er regelmatig tegenaan, dat wat ik zou willen weten niet getest is, dus
dat betekent, dat een jaarabonnement niet rendabel is.
Algemeen.
Ik word toch wel een echte klant, want ik heb een heel klein beetje extra geld, als tweedehands verkoper bij Bol, en daar kan ik mooi de kosten van dragen
Kortom, eigenlijk weet ik nog niet echt genoeg, maar tot nu toe, vind ik het echt een organisatie voor rijkere mensen.
Trendbox Panel
|vriendelijk
Het is maar net wat je voor al die info over hebt.
Trendbox Panel
|matig tot zeer matig
Twee maal als lid met een service meegedaan en twee maal zeer dubieuze resultaten. Een deelname, energie collectief, gaf een heel andere uitkomst dan hun eigen energievergelijker. Bij telefonisch benaderen blijf je in de kou staan met het antwoord dan zal het goedkoopste wel het beste zijn. Twee maal gebeld met de vraag twee maal een ander antwoord van mensen waaraan je kon horen dat ze er niets van af wisten.