Eind vorig jaar een bank en een tafel besteld bij Combo Design. Bij levering was de las van de tafelpoot kapot, en tevens was mijn kussensloop niet geleverd. De afgelopen maanden heb ik meerde keren contact gehad met Ingrid Polle, echter keer op keer beloofd ze dat ze contact met mij opneemt en dat ze gaat achterhalen waarom er niet geleverd kan worden. Het is inmiddels juni 2022. We zijn maanden verder en nog steeds geen kussensloop.
Vanochtend onderstaande mail maar weer verstuurd.
Weer niet gelukt Ingrid!
Vindt jij dat je zelf nog geloofwaardig over komt? Je hoeft alleen maar te doen wat je zelf aangeeft. Reageren voor vrijdag…. Zelfs dat doe je niet.
@ Rick,
Wat is er mis met jullie service-afdeling?
Groeten
Bas
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 30 mei 2022 om 10:42 heeft Ingrid | Combo Design het volgende geschreven:
Beste Bas,
Je hebt absoluut gelijk dat je hier klaar mee bent. Ik weet niet waar het nu is mis gegaan maar ik had gehoopt dat mijn collega hier contact met je had opgenomen. Ik ga het uitzoeken en je hoor voor vrijdag van mij.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Pollé
Ik heb niet meer aan woorden Ingrid,
Ik wil resultaat!
Groeten
Bas
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bette van Holten
|
Vijf weken geleden online plaid besteld. Als verwachtte levering wordt tussen 2 en 4 weken gemeld. Na 4 weken niets meer te hebben gehoord, zelf berichtje gestuurd met vraag wat status is van mijn bestelling. Hierop geen reactie ontvangen. Na twee dagen opnieuw gemaild met melding om per omgaande te reageren. Reactie: we zijn er mee bezig. Vandaag zelf maar gebeld. medewerker meldde dat ze op de hoogte was van het probleem en er nog mee bezig is. Er blijkt een zending die op 1 mei bij hen moest zijn, te zijn zoekgeraakt. waarom benaderen ze zelf niet pro actief de klant ? Zelfs na herhaaldelijk verzoek weet ik nog niet wat de status van mijn bestelling is. Blijkbaar is het hen boven het hoofd gegroeid met erg veel online bestellingen. Mijn eerdere winkelervaring met aanschaf van meubels is overigens heel positief, maar ik zal niet snel meer online iets bij hen bestellen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mireille Giesendorf
|
positief
Sterke punten
meedenken
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Maarten van Bunnik
|
Aantal producten besteld waaronder gordijnen. Deze waren in eerste instantie fout geleverd. Dit is echter zeer snel en netjes opgelost waardoor alsnog zeer tevreden was.
Sterke punten
Goeie communicatie zeer klant vriendelijk.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Liza
|
Een bedrijf die oprecht aandacht schenkt aan zijn of haar consument wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Combo Design adviseerde ons bij aankoop van een Bloq bank van Design on Stock een prachtig wollen tapijt van Brink Campman om de kamer wat meer sfeer te geven. Vervolgens waren wij zo tevreden met dit genieuze idee dat wij Combo om meer advies gingen vragen. Zo is inmiddels onze hele woonkamer op de schop gegaan en is alles nieuw en werkelijk fantastisch
Sterke punten
Zeer tevreden over de persoonlijke adviezen en de bijzonder prettige contacten met medewerkers van Combo Design.
15 Reviews Plaats review
Bas Akkermans
|Eind vorig jaar een bank en een tafel besteld bij Combo Design. Bij levering was de las van de tafelpoot kapot, en tevens was mijn kussensloop niet geleverd. De afgelopen maanden heb ik meerde keren contact gehad met Ingrid Polle, echter keer op keer beloofd ze dat ze contact met mij opneemt en dat ze gaat achterhalen waarom er niet geleverd kan worden. Het is inmiddels juni 2022. We zijn maanden verder en nog steeds geen kussensloop.
het volgende geschreven:
Vanochtend onderstaande mail maar weer verstuurd.
Weer niet gelukt Ingrid!
Vindt jij dat je zelf nog geloofwaardig over komt? Je hoeft alleen maar te doen wat je zelf aangeeft. Reageren voor vrijdag…. Zelfs dat doe je niet.
@ Rick,
Wat is er mis met jullie service-afdeling?
Groeten
Bas
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 30 mei 2022 om 10:42 heeft Ingrid | Combo Design
Beste Bas,
Je hebt absoluut gelijk dat je hier klaar mee bent. Ik weet niet waar het nu is mis gegaan maar ik had gehoopt dat mijn collega hier contact met je had opgenomen. Ik ga het uitzoeken en je hoor voor vrijdag van mij.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Pollé
Ik heb niet meer aan woorden Ingrid,
Ik wil resultaat!
Groeten
Bas
Bette van Holten
|Vijf weken geleden online plaid besteld. Als verwachtte levering wordt tussen 2 en 4 weken gemeld. Na 4 weken niets meer te hebben gehoord, zelf berichtje gestuurd met vraag wat status is van mijn bestelling. Hierop geen reactie ontvangen. Na twee dagen opnieuw gemaild met melding om per omgaande te reageren. Reactie: we zijn er mee bezig. Vandaag zelf maar gebeld. medewerker meldde dat ze op de hoogte was van het probleem en er nog mee bezig is. Er blijkt een zending die op 1 mei bij hen moest zijn, te zijn zoekgeraakt. waarom benaderen ze zelf niet pro actief de klant ? Zelfs na herhaaldelijk verzoek weet ik nog niet wat de status van mijn bestelling is. Blijkbaar is het hen boven het hoofd gegroeid met erg veel online bestellingen. Mijn eerdere winkelervaring met aanschaf van meubels is overigens heel positief, maar ik zal niet snel meer online iets bij hen bestellen.
Mireille Giesendorf
|positief
Sterke punten
meedenken
Combo Design
|Maarten van Bunnik
|Aantal producten besteld waaronder gordijnen. Deze waren in eerste instantie fout geleverd. Dit is echter zeer snel en netjes opgelost waardoor alsnog zeer tevreden was.
Sterke punten
Goeie communicatie zeer klant vriendelijk.
Combo Design
|Liza
|Een bedrijf die oprecht aandacht schenkt aan zijn of haar consument wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Combo Design adviseerde ons bij aankoop van een Bloq bank van Design on Stock een prachtig wollen tapijt van Brink Campman om de kamer wat meer sfeer te geven. Vervolgens waren wij zo tevreden met dit genieuze idee dat wij Combo om meer advies gingen vragen. Zo is inmiddels onze hele woonkamer op de schop gegaan en is alles nieuw en werkelijk fantastisch
Sterke punten
Zeer tevreden over de persoonlijke adviezen en de bijzonder prettige contacten met medewerkers van Combo Design.
Combo Design
|