Het is een ruime maar toch ook knusse sportfaciliteit, veel groepslessen door gediplomeerde instructeurs. Veel mogelijkheden voor kinderen en volwassenen. Zelf doe ik naar volle tevredenheid mee aan de RPM en spinninglessen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pie
|
Sinds de contributie omhoog ging
Gingen ook de storingen omhoog.
Mvg Pie
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nesta
|
Vanaf begin al lid 2007 toen het openging. Tot 2022 gesport. Belachelijk totaal geen korting ook al ben je eerste klant en vaste klant. Situatie uitgelegd dat ik wil verlengen alleen als ze korting gaven deden ze niet. Ik deed alleen hardlopen en sauna meer niet en daarvoor betaalde ik 81 euro ook nog beperkt maandag tot vrijdag max 17u inchecken en weekenden mag je niet. Nu loopband gekocht geld heb ik al eruit verdiend 1800 euro gekost. 4x per week sport ik erop. Pelikaan is RIP voor mij en mensen die daarvoor minimaal 83 betalen succes zou ik zeggen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G
|
Al enige tijd lid, nooit geen problemen.
Ben je 4 maanden geleden blijkbaar een betaling gemist, de 3 maanden erna netjes betaald. Kom je aan zeggen ze je bent geblokkeerd en beweren ze ook dat je de mail gelezen hebt. Zeg je erg vervelend maar kan ik dan direct betalen, nee dat kan niet gaat via ggn. Oké prima maar kan ik dan een dagplan kopen anders kunnen de andere 3 ook naar huis. Nee kan ook niet.
Met andere woorden ze willen niet. Ja als je lid wil worden kan alles. Maar per ongeluk een keer iets missen en vervolgens netjes betalen en het willen oplossen aan de Bali ho maar.
Krijg je als reactie van een of andere gast. Een geluk krijg je nooit meer die onzin reclame mail van ons.
Top vent je snapt het helemaal. Klant gericht een dikke 0
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
GvK
|
Na jaren ben ik weer lid geworden. Ze deden enorm hun best om mij te bereiken nadat ik had aangegeven weer lid te willen worden. De belangrijkste reden om lid te was omdat er ook een mogelijkheid is om te padellen. Helaas is het tegenwoordig niet meer mogelijk om in de avond en het weekend een baan te bemachtigen. Er zijn leden die heel vroeg de wekker zetten om vervolgens drie blokken van driekwartier te boeken. Als ze 3 keer driekwartier padellen nemen ze ook nog even de tijd om tussendoor nog even wat drinken in de kantine, en er zijn er die gewoon niet komen opdagen zonder de baan weer vrij te geven. Ik heb leden hierop aangesproken, maar het interesseert ze niets; als zij maar kunnen padellen. Dit heb ik verschillende keren aangegeven bij de club, maar er wordt niets mee gedaan. Het enige wat ik te horen krijg (als ze al reageren) is dat de app dit niet aankan. Ik heb ze gevraagd om alle leden een mail te sturen, een bordje te plaatsen op de balie, en zo leden erop te wijzen dat ze niet de enigen zijn op de club. Mijn advies is om met kleurenbandjes te werken: per uur een kleur, controleer dit en laat het bandje na een uur weer terugbrengen. Helaas wordt hier geen gehoor aan gegeven en wordt er geen actie ondernomen. Toen ik aangaf dat ik mijn abonnement ga stoppen, kreeg ik als eerste reactie te horen dat ik dan een naverrekening krijg omdat ik de twee jaar niet volmaak. Ook bij de hoogste directie heb ik melding gemaakt, maar die nemen niet eens de moeite om te reageren. Ik ben zwaar teleurgesteld in De Pelikaan en begrijp nu weer waarom ik jaren geleden ben gestopt. Het draait hier alleen om de aantallen en het geld.
21 Reviews Plaats review
Ed
|Het is een ruime maar toch ook knusse sportfaciliteit, veel groepslessen door gediplomeerde instructeurs. Veel mogelijkheden voor kinderen en volwassenen. Zelf doe ik naar volle tevredenheid mee aan de RPM en spinninglessen.
Pie
|Sinds de contributie omhoog ging
Gingen ook de storingen omhoog.
Mvg Pie
Nesta
|Vanaf begin al lid 2007 toen het openging. Tot 2022 gesport. Belachelijk totaal geen korting ook al ben je eerste klant en vaste klant. Situatie uitgelegd dat ik wil verlengen alleen als ze korting gaven deden ze niet. Ik deed alleen hardlopen en sauna meer niet en daarvoor betaalde ik 81 euro ook nog beperkt maandag tot vrijdag max 17u inchecken en weekenden mag je niet. Nu loopband gekocht geld heb ik al eruit verdiend 1800 euro gekost. 4x per week sport ik erop. Pelikaan is RIP voor mij en mensen die daarvoor minimaal 83 betalen succes zou ik zeggen!
G
|Al enige tijd lid, nooit geen problemen.
Ben je 4 maanden geleden blijkbaar een betaling gemist, de 3 maanden erna netjes betaald. Kom je aan zeggen ze je bent geblokkeerd en beweren ze ook dat je de mail gelezen hebt. Zeg je erg vervelend maar kan ik dan direct betalen, nee dat kan niet gaat via ggn. Oké prima maar kan ik dan een dagplan kopen anders kunnen de andere 3 ook naar huis. Nee kan ook niet.
Met andere woorden ze willen niet. Ja als je lid wil worden kan alles. Maar per ongeluk een keer iets missen en vervolgens netjes betalen en het willen oplossen aan de Bali ho maar.
Krijg je als reactie van een of andere gast. Een geluk krijg je nooit meer die onzin reclame mail van ons.
Top vent je snapt het helemaal. Klant gericht een dikke 0
GvK
|Na jaren ben ik weer lid geworden. Ze deden enorm hun best om mij te bereiken nadat ik had aangegeven weer lid te willen worden. De belangrijkste reden om lid te was omdat er ook een mogelijkheid is om te padellen. Helaas is het tegenwoordig niet meer mogelijk om in de avond en het weekend een baan te bemachtigen. Er zijn leden die heel vroeg de wekker zetten om vervolgens drie blokken van driekwartier te boeken. Als ze 3 keer driekwartier padellen nemen ze ook nog even de tijd om tussendoor nog even wat drinken in de kantine, en er zijn er die gewoon niet komen opdagen zonder de baan weer vrij te geven. Ik heb leden hierop aangesproken, maar het interesseert ze niets; als zij maar kunnen padellen. Dit heb ik verschillende keren aangegeven bij de club, maar er wordt niets mee gedaan. Het enige wat ik te horen krijg (als ze al reageren) is dat de app dit niet aankan. Ik heb ze gevraagd om alle leden een mail te sturen, een bordje te plaatsen op de balie, en zo leden erop te wijzen dat ze niet de enigen zijn op de club. Mijn advies is om met kleurenbandjes te werken: per uur een kleur, controleer dit en laat het bandje na een uur weer terugbrengen. Helaas wordt hier geen gehoor aan gegeven en wordt er geen actie ondernomen. Toen ik aangaf dat ik mijn abonnement ga stoppen, kreeg ik als eerste reactie te horen dat ik dan een naverrekening krijg omdat ik de twee jaar niet volmaak. Ook bij de hoogste directie heb ik melding gemaakt, maar die nemen niet eens de moeite om te reageren. Ik ben zwaar teleurgesteld in De Pelikaan en begrijp nu weer waarom ik jaren geleden ben gestopt. Het draait hier alleen om de aantallen en het geld.