Zeer teleurstellend!
Maandagochtend half zes vroeg de baliemedewerker of ik wil betalen anders mocht ik niet naar binnen.
We hebben altijd jaarlijks betaald. Geen woorden voor …
Geen manieren zeker niet voor zo’n prijzige sportschool
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ed
|
Het is een ruime maar toch ook knusse sportfaciliteit, veel groepslessen door gediplomeerde instructeurs. Veel mogelijkheden voor kinderen en volwassenen. Zelf doe ik naar volle tevredenheid mee aan de RPM en spinninglessen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pie
|
Sinds de contributie omhoog ging
Gingen ook de storingen omhoog.
Mvg Pie
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nesta
|
Vanaf begin al lid 2007 toen het openging. Tot 2022 gesport. Belachelijk totaal geen korting ook al ben je eerste klant en vaste klant. Situatie uitgelegd dat ik wil verlengen alleen als ze korting gaven deden ze niet. Ik deed alleen hardlopen en sauna meer niet en daarvoor betaalde ik 81 euro ook nog beperkt maandag tot vrijdag max 17u inchecken en weekenden mag je niet. Nu loopband gekocht geld heb ik al eruit verdiend 1800 euro gekost. 4x per week sport ik erop. Pelikaan is RIP voor mij en mensen die daarvoor minimaal 83 betalen succes zou ik zeggen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G
|
Al enige tijd lid, nooit geen problemen.
Ben je 4 maanden geleden blijkbaar een betaling gemist, de 3 maanden erna netjes betaald. Kom je aan zeggen ze je bent geblokkeerd en beweren ze ook dat je de mail gelezen hebt. Zeg je erg vervelend maar kan ik dan direct betalen, nee dat kan niet gaat via ggn. Oké prima maar kan ik dan een dagplan kopen anders kunnen de andere 3 ook naar huis. Nee kan ook niet.
Met andere woorden ze willen niet. Ja als je lid wil worden kan alles. Maar per ongeluk een keer iets missen en vervolgens netjes betalen en het willen oplossen aan de Bali ho maar.
Krijg je als reactie van een of andere gast. Een geluk krijg je nooit meer die onzin reclame mail van ons.
Top vent je snapt het helemaal. Klant gericht een dikke 0
22 Reviews Plaats review
Ronak Ahmadi
|Zeer teleurstellend!
Maandagochtend half zes vroeg de baliemedewerker of ik wil betalen anders mocht ik niet naar binnen.
We hebben altijd jaarlijks betaald. Geen woorden voor …
Geen manieren zeker niet voor zo’n prijzige sportschool
Ed
|Het is een ruime maar toch ook knusse sportfaciliteit, veel groepslessen door gediplomeerde instructeurs. Veel mogelijkheden voor kinderen en volwassenen. Zelf doe ik naar volle tevredenheid mee aan de RPM en spinninglessen.
Pie
|Sinds de contributie omhoog ging
Gingen ook de storingen omhoog.
Mvg Pie
Nesta
|Vanaf begin al lid 2007 toen het openging. Tot 2022 gesport. Belachelijk totaal geen korting ook al ben je eerste klant en vaste klant. Situatie uitgelegd dat ik wil verlengen alleen als ze korting gaven deden ze niet. Ik deed alleen hardlopen en sauna meer niet en daarvoor betaalde ik 81 euro ook nog beperkt maandag tot vrijdag max 17u inchecken en weekenden mag je niet. Nu loopband gekocht geld heb ik al eruit verdiend 1800 euro gekost. 4x per week sport ik erop. Pelikaan is RIP voor mij en mensen die daarvoor minimaal 83 betalen succes zou ik zeggen!
G
|Al enige tijd lid, nooit geen problemen.
Ben je 4 maanden geleden blijkbaar een betaling gemist, de 3 maanden erna netjes betaald. Kom je aan zeggen ze je bent geblokkeerd en beweren ze ook dat je de mail gelezen hebt. Zeg je erg vervelend maar kan ik dan direct betalen, nee dat kan niet gaat via ggn. Oké prima maar kan ik dan een dagplan kopen anders kunnen de andere 3 ook naar huis. Nee kan ook niet.
Met andere woorden ze willen niet. Ja als je lid wil worden kan alles. Maar per ongeluk een keer iets missen en vervolgens netjes betalen en het willen oplossen aan de Bali ho maar.
Krijg je als reactie van een of andere gast. Een geluk krijg je nooit meer die onzin reclame mail van ons.
Top vent je snapt het helemaal. Klant gericht een dikke 0