Ik zit al bijna een jaar op deze sportschool en ik vind het een erg slechte sportschool. Veel betalen, maar weinig leveren. De sauna's zijn erg vies, veel planken liggen scheef en het is erg onhygiënisch. De sauna ziet eruit alsof er sinds de bouw van de Pellikaan niets aan veranderd is. Daarnaast stinkt het enorm in de sauna's, het is gewoon nauwelijks onderhouden. Bij de douches staat er een pompje met zeep, nou die zeep mag je geen zeep noemen, dat is gewoon water met plastic geur. Al met al de wellness is aan vervanging toe! Ik fietste laatst rondom het gebouw en ik zag ratten lopen, onzettend smerig! Ik vind de openingstijden erg beperkt. Op vrijdag sluit het al om 21:00 uur en in het weekend al om 18:00 uur, wat erg teleurstellend is. De sportruimte en the field zijn daarentegen zeker wel in orde. De medewerkers zijn erg attent.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Den
|
15 EURO EXTRA BETALEN voor mijn zoontje van 11 jaar om 1x samen met PAPA te sporten.
Ik ben bijna een jaar lid van Pellikaan in Goirle. 2 weken geleden op een zaterdag nam ik mijn zoontje van 11 jaar mee om een keertje samen met papa mee te “sporten”. Ik moest hiervoor 15 euro betalen anders kwam mijn zoontje er niet in. Dit was de eerste keer in 1 jaar dat ik mijn zoontje meenam. Ik betaal 84 euro per maand aan lidmaatschap.
Belachelijk dat ze voor zoiets 15 euro vragen.
Ik heb per direct opgezegd. Ook daar geen enkele vorm van klantvriendelijkheid of klantgerichtheid. Ik mag pas in maart opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand tot die tijd gewoon volle mep betalen.
Mijn advies: geen lid worden, duur, oude apparaten en slechte service!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sanne
|
Heb hier jaren met plezier gesport, maar helaas moet je tegenwoorden 130 euro pm betalen voor een flex abbonement, er is eigenlijk niks veranderd op de nieuwe padel banen na en vind de constante verhoging echt jammer en niet meer betaalbaar in deze tijden
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ronak Ahmadi
|
Zeer teleurstellend!
Maandagochtend half zes vroeg de baliemedewerker of ik wil betalen anders mocht ik niet naar binnen.
We hebben altijd jaarlijks betaald. Geen woorden voor …
Geen manieren zeker niet voor zo’n prijzige sportschool
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ed
|
Het is een ruime maar toch ook knusse sportfaciliteit, veel groepslessen door gediplomeerde instructeurs. Veel mogelijkheden voor kinderen en volwassenen. Zelf doe ik naar volle tevredenheid mee aan de RPM en spinninglessen.
25 Reviews Plaats review
Nathan
|Ik zit al bijna een jaar op deze sportschool en ik vind het een erg slechte sportschool. Veel betalen, maar weinig leveren. De sauna's zijn erg vies, veel planken liggen scheef en het is erg onhygiënisch. De sauna ziet eruit alsof er sinds de bouw van de Pellikaan niets aan veranderd is. Daarnaast stinkt het enorm in de sauna's, het is gewoon nauwelijks onderhouden. Bij de douches staat er een pompje met zeep, nou die zeep mag je geen zeep noemen, dat is gewoon water met plastic geur. Al met al de wellness is aan vervanging toe! Ik fietste laatst rondom het gebouw en ik zag ratten lopen, onzettend smerig! Ik vind de openingstijden erg beperkt. Op vrijdag sluit het al om 21:00 uur en in het weekend al om 18:00 uur, wat erg teleurstellend is. De sportruimte en the field zijn daarentegen zeker wel in orde. De medewerkers zijn erg attent.
Den
|15 EURO EXTRA BETALEN voor mijn zoontje van 11 jaar om 1x samen met PAPA te sporten.
Ik ben bijna een jaar lid van Pellikaan in Goirle. 2 weken geleden op een zaterdag nam ik mijn zoontje van 11 jaar mee om een keertje samen met papa mee te “sporten”. Ik moest hiervoor 15 euro betalen anders kwam mijn zoontje er niet in. Dit was de eerste keer in 1 jaar dat ik mijn zoontje meenam. Ik betaal 84 euro per maand aan lidmaatschap.
Belachelijk dat ze voor zoiets 15 euro vragen.
Ik heb per direct opgezegd. Ook daar geen enkele vorm van klantvriendelijkheid of klantgerichtheid. Ik mag pas in maart opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand tot die tijd gewoon volle mep betalen.
Mijn advies: geen lid worden, duur, oude apparaten en slechte service!
Sanne
|Heb hier jaren met plezier gesport, maar helaas moet je tegenwoorden 130 euro pm betalen voor een flex abbonement, er is eigenlijk niks veranderd op de nieuwe padel banen na en vind de constante verhoging echt jammer en niet meer betaalbaar in deze tijden
Ronak Ahmadi
|Zeer teleurstellend!
Maandagochtend half zes vroeg de baliemedewerker of ik wil betalen anders mocht ik niet naar binnen.
We hebben altijd jaarlijks betaald. Geen woorden voor …
Geen manieren zeker niet voor zo’n prijzige sportschool
Ed
|Het is een ruime maar toch ook knusse sportfaciliteit, veel groepslessen door gediplomeerde instructeurs. Veel mogelijkheden voor kinderen en volwassenen. Zelf doe ik naar volle tevredenheid mee aan de RPM en spinninglessen.