Ik neem normaliter niet de moeite om een review te schrijven over een bedrijf maar voor dit bedrijf wil ik graag een uitzondering maken.
Voor evenement binnen onze organisatie hebben wij twee keer producten gehuurd bij Cees van der Horst en twee keer heel veel moeite moeten doen om de borg terug te krijgen.
Voorafgaand aan het huren belde ik even met een aantal vragen omtrent betaling, borg, ophaal- en terugbreng tijden. Hier werd ik door meneer erg onvriendelijk te woord gestaan en was op alles het antwoord 'kijk maar even op de website'.
Uiteindelijk maar gekozen voor direct betalen omdat dit het makkelijkste en snelste was.
Bij afhalen waren wij een half uurtje voor de aangegeven tijd op de website op locatie, ter plaatse kregen wij weer dezelfde onvriendelijke man die duidelijk liet merken dat dit eigenlijk écht niet de bedoeling was.
De producten die we huurde waren prima maar er zat nergens een beschrijving oid bij, we moesten dus zelf ter plaatse maar uitvogelen hoe alles werkte. Niet echt handig dus.
Na inlevering beloofd het bedrijf binnen een week de borg terug te betalen. Helaas, na een week nog nikst ontvangen, even bellen dan maar... Het bedrijf zou ons product nooit terug hebben ontvangen volgens meneer. Even navraag bij een collega en toen bleek het product toch wél terug op het bedrijf zijn, de borg werd diezelfde dag nog terug geboekt. Vandaag, ruim een week later nog steeds geen borg ontvangen dus wederom telefonisch contact opgenomen. Dit keer gelukkig een vriendelijke vrouw die behulpzaam was. Helaas zaten alle mensen van de financiele administratie in bespreking. Ik zou later teruggebeld worden. Ik ben zojuist teruggebeld en het geld wordt vandaag nog overgeboekt. Ik ben benieuwd...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M roks
|
Zo kan ik ook mn geld wel verdienen! huur je een pop daar om 4 uur smiddags,wordt er geen tijd gezegd over wanneer hij terug gebracht moet worden de volgende dag,dan zou je toch denken dat je hem na 24 uur terug brengt anders moeten ze bij het verhuur dat even vermelden,nee staat in de papieren en dan kost het je 150 procent van je borg, dure pop en makkelijk verdient he,in mijn ogen ben je gewoon een oplichter met slechte service, bedankt he onbeschofte kerel!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Suzanne
|
Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n onvriendelijke klantenservice meegemaakt. Als je als organisatie geen SERVICE kan bieden dan moet je ook geen bedrijf starten op dat vlak. Erg onbeleefde man die mij vertelde dat ik hem lastig viel met mijn vragen over mogelijkheden qua restitutie. Ik zou teveel kwebbelen, hij gaf geen antwoorden op mijn vragen per email en moest de website maar lezen. Misschien kan deze meneer een lesje klantvriendelijkheid volgen want dit was bij de beesten af.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Adrie
|
Zeer weinig begrip,voor de klant als er wat anders gaat dan gepland.Alleen maar dat zijn onze regels en verder geen luisterend. Oor.Buitenspeel dag verregend,Maar ze willen geen rekening houden met omstandigheden alles moet geld kostenof verwijzen naar de voorwaarde u heeft niet goed gekeken
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jolanda Chatrer
|
Ben verschrikkelijke bullebak die Cees van der Horst.vorige week 2 jassen gekocht voor 156 euro en ik wilde hem toch liever ruilen.dit mocht niet van meneer en ik zei wat is dit voor een zaak je mag toch gewoon ruilen.daardoor voelde hij zich beledigd en kwam hij me achterna naar buiten om te vertellen dat ik een winkelverbod kreeg en een terreinverbod en hij zei daarop letterlijk,en nu maken dat je wegkomt met je vies wagentje!!!toen werd ik wel zo boos,wat denk die man wel niet?die man is echt gestoord.zijn hele zaak is een dekmantel voor andere dingetjes,eerlijk zijn geld verdienen doet meneer van der Horst niet!!!Dit moest ik even kwijt ben er gewoon ziek van.nu kreeg ik een bericht van Poppelaars carnavalskeding dat die iets voor ons kunnen betekenen .kijk dan ben je een tipbedrijf en ben je klantvriendelijk.dankjewel Poppelaars jullie zijn toppers????en Cees van der Horst nooit mee in zee gaan dat lezen jullie hier wel.
12 Reviews Plaats review
Kevin db
|Ik neem normaliter niet de moeite om een review te schrijven over een bedrijf maar voor dit bedrijf wil ik graag een uitzondering maken.
Voor evenement binnen onze organisatie hebben wij twee keer producten gehuurd bij Cees van der Horst en twee keer heel veel moeite moeten doen om de borg terug te krijgen.
Voorafgaand aan het huren belde ik even met een aantal vragen omtrent betaling, borg, ophaal- en terugbreng tijden. Hier werd ik door meneer erg onvriendelijk te woord gestaan en was op alles het antwoord 'kijk maar even op de website'.
Uiteindelijk maar gekozen voor direct betalen omdat dit het makkelijkste en snelste was.
Bij afhalen waren wij een half uurtje voor de aangegeven tijd op de website op locatie, ter plaatse kregen wij weer dezelfde onvriendelijke man die duidelijk liet merken dat dit eigenlijk écht niet de bedoeling was.
De producten die we huurde waren prima maar er zat nergens een beschrijving oid bij, we moesten dus zelf ter plaatse maar uitvogelen hoe alles werkte. Niet echt handig dus.
Na inlevering beloofd het bedrijf binnen een week de borg terug te betalen. Helaas, na een week nog nikst ontvangen, even bellen dan maar... Het bedrijf zou ons product nooit terug hebben ontvangen volgens meneer. Even navraag bij een collega en toen bleek het product toch wél terug op het bedrijf zijn, de borg werd diezelfde dag nog terug geboekt. Vandaag, ruim een week later nog steeds geen borg ontvangen dus wederom telefonisch contact opgenomen. Dit keer gelukkig een vriendelijke vrouw die behulpzaam was. Helaas zaten alle mensen van de financiele administratie in bespreking. Ik zou later teruggebeld worden. Ik ben zojuist teruggebeld en het geld wordt vandaag nog overgeboekt. Ik ben benieuwd...
M roks
|Zo kan ik ook mn geld wel verdienen! huur je een pop daar om 4 uur smiddags,wordt er geen tijd gezegd over wanneer hij terug gebracht moet worden de volgende dag,dan zou je toch denken dat je hem na 24 uur terug brengt anders moeten ze bij het verhuur dat even vermelden,nee staat in de papieren en dan kost het je 150 procent van je borg, dure pop en makkelijk verdient he,in mijn ogen ben je gewoon een oplichter met slechte service, bedankt he onbeschofte kerel!!!!
Suzanne
|Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n onvriendelijke klantenservice meegemaakt. Als je als organisatie geen SERVICE kan bieden dan moet je ook geen bedrijf starten op dat vlak. Erg onbeleefde man die mij vertelde dat ik hem lastig viel met mijn vragen over mogelijkheden qua restitutie. Ik zou teveel kwebbelen, hij gaf geen antwoorden op mijn vragen per email en moest de website maar lezen. Misschien kan deze meneer een lesje klantvriendelijkheid volgen want dit was bij de beesten af.
Adrie
|Zeer weinig begrip,voor de klant als er wat anders gaat dan gepland.Alleen maar dat zijn onze regels en verder geen luisterend. Oor.Buitenspeel dag verregend,Maar ze willen geen rekening houden met omstandigheden alles moet geld kostenof verwijzen naar de voorwaarde u heeft niet goed gekeken
Jolanda Chatrer
|Ben verschrikkelijke bullebak die Cees van der Horst.vorige week 2 jassen gekocht voor 156 euro en ik wilde hem toch liever ruilen.dit mocht niet van meneer en ik zei wat is dit voor een zaak je mag toch gewoon ruilen.daardoor voelde hij zich beledigd en kwam hij me achterna naar buiten om te vertellen dat ik een winkelverbod kreeg en een terreinverbod en hij zei daarop letterlijk,en nu maken dat je wegkomt met je vies wagentje!!!toen werd ik wel zo boos,wat denk die man wel niet?die man is echt gestoord.zijn hele zaak is een dekmantel voor andere dingetjes,eerlijk zijn geld verdienen doet meneer van der Horst niet!!!Dit moest ik even kwijt ben er gewoon ziek van.nu kreeg ik een bericht van Poppelaars carnavalskeding dat die iets voor ons kunnen betekenen .kijk dan ben je een tipbedrijf en ben je klantvriendelijk.dankjewel Poppelaars jullie zijn toppers????en Cees van der Horst nooit mee in zee gaan dat lezen jullie hier wel.