rapport cijfer 2, kan er niet meer van maken.
Wordt deze week van het kastje naar de muur gestuurd. Collega op vakantie deze week, dossier blijft doodleuk liggen. Zijn andere belangrijkere dossiers dan die van mij ( auto Total loss).
Jammer dat ze niet begrijpen dat ik juist de klant ben, niet diegene die bij hun verzekerd is, die betaald de premie toch wel.
2.0
Frans
|
Prima club. Via mijn tussenpersoon hoorde ik dat een schade aan mijn inboedel eigenlijk niet verzekerd is maar omdat ik al zo lang klant ben kreeg ik toch mijn schade helemaal vergoed.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
pythagoras
|
Goede premie. Verder geen ervaring bij een schadegeval (niet aan de orde)
8.0
informatieverstrekking
nakomen van beloftes
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Fred
|
nooit problemen mee gehad
7.0
Autoverzekeraar: De informatieverstrekking
Autoverzekeraar: Het nakomen van beloftes
Autoverzekeraar: Prijs/kwaliteit verhouding
Autoverzekeraar: De service van de medewerkers
Poetsvrouw
|
open en eerlijk advies simpele spreiding risico over meerdere assuradeuren lage premie goede contact betrouwbaar en objectief.
6 Reviews Plaats review
van der Linde
|rapport cijfer 2, kan er niet meer van maken.
Wordt deze week van het kastje naar de muur gestuurd. Collega op vakantie deze week, dossier blijft doodleuk liggen. Zijn andere belangrijkere dossiers dan die van mij ( auto Total loss).
Jammer dat ze niet begrijpen dat ik juist de klant ben, niet diegene die bij hun verzekerd is, die betaald de premie toch wel.
Frans
|Prima club. Via mijn tussenpersoon hoorde ik dat een schade aan mijn inboedel eigenlijk niet verzekerd is maar omdat ik al zo lang klant ben kreeg ik toch mijn schade helemaal vergoed.
pythagoras
|Goede premie. Verder geen ervaring bij een schadegeval (niet aan de orde)
Fred
|nooit problemen mee gehad
Poetsvrouw
|open en eerlijk advies simpele spreiding risico over meerdere assuradeuren lage premie goede contact betrouwbaar en objectief.