Geweldig geholpen. Echt geweldig geholpen door zeer kundige tandarts, die me een mooi nieuw gebit heeft gegeven. Ook alle aandacht voor mijn angst. Ik ben echt supertevreden en dat mag ook een keer gezegd worden!. Pluspunten: Vakmanschap, begrip voor angst. Minpunten: geen.
10
Marietje
|
Heel fijn behandeld. Mijn man is al langer patient bij CDC, maar ik heb heel lang niet gedurfd, ondanks de goede ervaringen van mijn man. Uiteindelijk toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een intake gevraagd en ik kon al dezelfde week op gesprek komen. Door meneer Dral goede uitleg gekregen, waarna ook de receptiedame me nog duidelijke uitleg heeft gegeven. De dag waarop ik moest plaatsnemen in de tandartsstoel was ik zo nerveus dat ik de hele nacht niet heb kunnen slapen. Maar de tandarts en de assistente hebben me echt geweldig geholpen en zijn heel geduldig met me geweest. Inmiddels ben ik een paar maanden verder en zo gelukkig dat ik eindelijk de stap heb durven nemen. Zoveel mensen die me complimenteren op mijn mooie gebit..echt geweldig! Gisteren op controle geweest en weer alle aandacht door de mondhygieniste voor me. Pluspunten: Aandacht, vriendelijkheid, begrip en echt tijd nemen voor je. Minpunten: de verzekeraar vergoed steeds minder, maar daar kan de tandarts niets aan doen.
10
Hans de Goede
|
Top Behandelaars zeer aantebevelen. Mijn betrekking tot de behandeling is zeer positief, en absoluut niets op aan te merken, goede ontvangst deskundige voorlichting zeer goed advies passend bij het budget,en met een glimlach van oor tot oor de kliniek verlaten een dikke 9. Pluspunten: Vele pluspunten!. Minpunten: Geen. voor een Hagenaar een beetje ver weg!.
10
Kato
|
Slecht. Ben ik de enige die niet tevreden is over de behandeling bij deze kliniek? Afspraken worden niet nagekomen, vreemde communicatie, urenlang wachten in de wachtruimte of behandelstoel. Behandeling ook niet naar tevredenheid en dan wordt de boot afgehouden, mer vreemde verhalen, afzeggen etc. Geld is da binnen, zo lijkt het. Pluspunten: Modern. Minpunten: Slechte communicatie, altijd druk en weinig tijd voor de patient.
4 Reviews Plaats review
Peter de Groot
|Geweldig geholpen. Echt geweldig geholpen door zeer kundige tandarts, die me een mooi nieuw gebit heeft gegeven. Ook alle aandacht voor mijn angst. Ik ben echt supertevreden en dat mag ook een keer gezegd worden!. Pluspunten: Vakmanschap, begrip voor angst. Minpunten: geen.
Marietje
|Heel fijn behandeld. Mijn man is al langer patient bij CDC, maar ik heb heel lang niet gedurfd, ondanks de goede ervaringen van mijn man. Uiteindelijk toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een intake gevraagd en ik kon al dezelfde week op gesprek komen. Door meneer Dral goede uitleg gekregen, waarna ook de receptiedame me nog duidelijke uitleg heeft gegeven. De dag waarop ik moest plaatsnemen in de tandartsstoel was ik zo nerveus dat ik de hele nacht niet heb kunnen slapen. Maar de tandarts en de assistente hebben me echt geweldig geholpen en zijn heel geduldig met me geweest. Inmiddels ben ik een paar maanden verder en zo gelukkig dat ik eindelijk de stap heb durven nemen. Zoveel mensen die me complimenteren op mijn mooie gebit..echt geweldig! Gisteren op controle geweest en weer alle aandacht door de mondhygieniste voor me. Pluspunten: Aandacht, vriendelijkheid, begrip en echt tijd nemen voor je. Minpunten: de verzekeraar vergoed steeds minder, maar daar kan de tandarts niets aan doen.
Hans de Goede
|Top Behandelaars zeer aantebevelen. Mijn betrekking tot de behandeling is zeer positief, en absoluut niets op aan te merken, goede ontvangst deskundige voorlichting zeer goed advies passend bij het budget,en met een glimlach van oor tot oor de kliniek verlaten een dikke 9. Pluspunten: Vele pluspunten!. Minpunten: Geen. voor een Hagenaar een beetje ver weg!.
Kato
|Slecht. Ben ik de enige die niet tevreden is over de behandeling bij deze kliniek? Afspraken worden niet nagekomen, vreemde communicatie, urenlang wachten in de wachtruimte of behandelstoel. Behandeling ook niet naar tevredenheid en dan wordt de boot afgehouden, mer vreemde verhalen, afzeggen etc. Geld is da binnen, zo lijkt het. Pluspunten: Modern. Minpunten: Slechte communicatie, altijd druk en weinig tijd voor de patient.