Een huis gehuurd in de buurt van Bellagio, op locatie blijkt dat er geen raam open kan. En de vloerverwarming staat aan, na een klacht, komt er alleen een reactie via de WhatsApp.
En dit allemaal midden in de zomer, bij een temperatuur van 35.
Ik begrijp nu waarom ze willen dat je online incheckt, zo kan je ook niemand aanspreken op de tekortkomingen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Robert
|
Ik heb met mijn vrouw samen uw huis gehuurd in Spanje (Moraira/Teulada) van 5 september tot 16 september.
Bij aankomst bleek dat hun papieren tot 12 september stond gereserveerd.
Ik heb mijn contract laten zien en daar stond duidelijk tot 16 september vermeld.
Hij (De man van Guzman die uiteindelijk mij jullie huissleutels heeft gegeven)zou het in het systeem aanpassen aangezien er geen huurders zouden zijn in die periode.
Hij zou mij nog telefonisch hier over informeren.
Dit is niet gebeurd.
Donderdag 15 september is (toen wij niet in het huis waren) alles meegenomen door, wat later blijkt “een schoonmaakster”.
Deze dame heeft dat natuurlijk in opdracht gedaan van Guzman.
Ik heb meteen Villasguzman gebeld en verteld dat er iemand met een sleutel alles heeft weggehaald, kleren, tablet, telefoon, schoenen, de inhoud van de koelkast, noem maar op, alles!!!!!!
De heer van Guzman vertelde mij doodleuk dat iedereen wel een sleutel kan kopiëren en inbreken.
Daarmee was het voor deze meneer afgedaan.
Ik heb de Guardia Civil gebeld en verteld over deze inbraak en dus aangifte gedaan.
Zij hebben er notitie van gemaakt en zouden contact opnemen met Guzman over deze zaak.
Dit is inbreuk op privacy !!!.
Als iemand ziet dat er nog geleefd/gewoond word in dit huis dan kan je minstens bellen met de huurder.
OOK NIET GEBEURD !!!!
De buurvrouw heeft gezien dat er op donderdag 15 september omstreeks 18.30 uur iemand (wat later bleek die schoonmaakster te zijn) alles meegenomen had en het wel vreemd vond dat er ook koffers, onze koffers zo maar weggehaald werd.
Ook de buurvrouw kon hier niets aan doen.
Zij heeft ons goed geholpen.
Door dit amateuristische gedoe zijn wij een hoop tijd, stres, geld en ergernis armer.
Wij hebben onze mobiele telefoon en bankpas moeten blokkeren.
Buiten het fijt dat er niet gecommuniceerd word bij Villasguzman.
Later die avond (15 sept) kwam de schoonmaakster met al onze spullen terug.
Ik denk dat zij na mijn telefoon (noodnummer van Guzman) opdracht heeft gekregen de spullen terug te geven.
Toen dat gebeurd was heb ik weer het noodnummer gebeld om te zeggen dat dit onacceptabel was!
Voordat ik ook maar iets kon zeggen wist hij mij te vertellen dat alles al terug was en dus was opgelost.............
Géén één excuus of wat dan ook van deze man.
De dame in kwestie heeft har persoonlijke excuses gemaakt maar zij deed dit in opdracht.
Toch ook zij had kunnen bellen met Guzman om aan te geven dat er iets niet klopte, maar zij is niet verantwoordelijk voor de amateuren “Guzman”.
Bij het terug geven van de sleutels 16 september om 10.00 uur, wist één dame van de receptie van de gebeurtenis, aangezien zij een berichtje over haar telefoon (Mevr. Marisol) had gekregen.
Ik heb mijn ongenoegen geuit en krijg hier nog bericht van aangezien Mevr. Marisol alles op een rijtje wil zetten hoe dit alles heeft kunnen gebeuren.
Ik wilde dit jullie laten weten aangezien er (blijkbaar vaker) knullige dingen gebeuren door Guzman.
Ik heb na aankomst per mail ook doorgegeven dat de gootsteen niet doorliep.
De douchecabine niet in orde was en wij vonden de keuken niet schoon genoeg.
Alles plakte en was te vies om beet te pakken.
Wel antwoord gekregen, maar dat kwam te laat binnen als wij (weer) niet thuis waren.
Er werd doodleuk verteld dat het verholpen was.
Na twee mailtjes was het ook zo.
Maar 2x in ons/jullie huis komen terwijl wij er niet zijn.
Dit is niet goed en vinden wij zéér onprettig.
Onze privé spullen liggen daar, dit vinden wij niet goed en is een inbreuk over onze privacy.
Nu is het 2 oktober en van de firma Guzman nog niets vernomen.
Schandalig gewoon !!!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Ontevreden klant
|
Ik heb helaas op dit moment ook een slechte ervaring met Casamundo,
IK heb binnen 2 dagen het huisje geannuleerd ivm privé omstandigheden en ze willen 25% van het hele bedrag afrekenen.... Ik ben tot nu toe NOG in gesprek met hun.
Ze willen dat ik 172 euro overmaak. Voor wat... VOOR NIKS...
Nu proberen ze me nog te vertellen of ik wil annuleren terwijl ik dat al dagen geleden wilde annuleren waardoor ze de kosten nu nog hoger maken.
Slecht hoor!!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Famb
|
k wil u graag waarschuwen voor deze partij. Wij boekten bij Casamundo een huis in Portugal dat een zwembad zou hebben. Helaas bleek dat het zwembad al enige jaren! niet meer beschikbaar was. We zijn dus weggegaan. Na 2 maanden van 'onderzoek' ontkennen zij de fout niet, maar verschuilen zij zich achter een Duitse onderaannemer en bieden zij ons geen enkele compensatie. Wij zijn bijzonder teleurgesteld en raden familie en vrienden af ooit via Casamundo te boeken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
pris/kwaliteitverhouding goed ik heb bij Casamundo een huisje gehuurd in het Thuringerwald. Het huisje voldeed aan de verwachtingen en was prachtig gelegen.
7 Reviews Plaats review
Harm
|Een huis gehuurd in de buurt van Bellagio, op locatie blijkt dat er geen raam open kan. En de vloerverwarming staat aan, na een klacht, komt er alleen een reactie via de WhatsApp.
En dit allemaal midden in de zomer, bij een temperatuur van 35.
Ik begrijp nu waarom ze willen dat je online incheckt, zo kan je ook niemand aanspreken op de tekortkomingen.
Robert
|Ik heb met mijn vrouw samen uw huis gehuurd in Spanje (Moraira/Teulada) van 5 september tot 16 september.
Bij aankomst bleek dat hun papieren tot 12 september stond gereserveerd.
Ik heb mijn contract laten zien en daar stond duidelijk tot 16 september vermeld.
Hij (De man van Guzman die uiteindelijk mij jullie huissleutels heeft gegeven)zou het in het systeem aanpassen aangezien er geen huurders zouden zijn in die periode.
Hij zou mij nog telefonisch hier over informeren.
Dit is niet gebeurd.
Donderdag 15 september is (toen wij niet in het huis waren) alles meegenomen door, wat later blijkt “een schoonmaakster”.
Deze dame heeft dat natuurlijk in opdracht gedaan van Guzman.
Ik heb meteen Villasguzman gebeld en verteld dat er iemand met een sleutel alles heeft weggehaald, kleren, tablet, telefoon, schoenen, de inhoud van de koelkast, noem maar op, alles!!!!!!
De heer van Guzman vertelde mij doodleuk dat iedereen wel een sleutel kan kopiëren en inbreken.
Daarmee was het voor deze meneer afgedaan.
Ik heb de Guardia Civil gebeld en verteld over deze inbraak en dus aangifte gedaan.
Zij hebben er notitie van gemaakt en zouden contact opnemen met Guzman over deze zaak.
Dit is inbreuk op privacy !!!.
Als iemand ziet dat er nog geleefd/gewoond word in dit huis dan kan je minstens bellen met de huurder.
OOK NIET GEBEURD !!!!
De buurvrouw heeft gezien dat er op donderdag 15 september omstreeks 18.30 uur iemand (wat later bleek die schoonmaakster te zijn) alles meegenomen had en het wel vreemd vond dat er ook koffers, onze koffers zo maar weggehaald werd.
Ook de buurvrouw kon hier niets aan doen.
Zij heeft ons goed geholpen.
Door dit amateuristische gedoe zijn wij een hoop tijd, stres, geld en ergernis armer.
Wij hebben onze mobiele telefoon en bankpas moeten blokkeren.
Buiten het fijt dat er niet gecommuniceerd word bij Villasguzman.
Later die avond (15 sept) kwam de schoonmaakster met al onze spullen terug.
Ik denk dat zij na mijn telefoon (noodnummer van Guzman) opdracht heeft gekregen de spullen terug te geven.
Toen dat gebeurd was heb ik weer het noodnummer gebeld om te zeggen dat dit onacceptabel was!
Voordat ik ook maar iets kon zeggen wist hij mij te vertellen dat alles al terug was en dus was opgelost.............
Géén één excuus of wat dan ook van deze man.
De dame in kwestie heeft har persoonlijke excuses gemaakt maar zij deed dit in opdracht.
Toch ook zij had kunnen bellen met Guzman om aan te geven dat er iets niet klopte, maar zij is niet verantwoordelijk voor de amateuren “Guzman”.
Bij het terug geven van de sleutels 16 september om 10.00 uur, wist één dame van de receptie van de gebeurtenis, aangezien zij een berichtje over haar telefoon (Mevr. Marisol) had gekregen.
Ik heb mijn ongenoegen geuit en krijg hier nog bericht van aangezien Mevr. Marisol alles op een rijtje wil zetten hoe dit alles heeft kunnen gebeuren.
Ik wilde dit jullie laten weten aangezien er (blijkbaar vaker) knullige dingen gebeuren door Guzman.
Ik heb na aankomst per mail ook doorgegeven dat de gootsteen niet doorliep.
De douchecabine niet in orde was en wij vonden de keuken niet schoon genoeg.
Alles plakte en was te vies om beet te pakken.
Wel antwoord gekregen, maar dat kwam te laat binnen als wij (weer) niet thuis waren.
Er werd doodleuk verteld dat het verholpen was.
Na twee mailtjes was het ook zo.
Maar 2x in ons/jullie huis komen terwijl wij er niet zijn.
Dit is niet goed en vinden wij zéér onprettig.
Onze privé spullen liggen daar, dit vinden wij niet goed en is een inbreuk over onze privacy.
Nu is het 2 oktober en van de firma Guzman nog niets vernomen.
Schandalig gewoon !!!
Ontevreden klant
|Ik heb helaas op dit moment ook een slechte ervaring met Casamundo,
IK heb binnen 2 dagen het huisje geannuleerd ivm privé omstandigheden en ze willen 25% van het hele bedrag afrekenen.... Ik ben tot nu toe NOG in gesprek met hun.
Ze willen dat ik 172 euro overmaak. Voor wat... VOOR NIKS...
Nu proberen ze me nog te vertellen of ik wil annuleren terwijl ik dat al dagen geleden wilde annuleren waardoor ze de kosten nu nog hoger maken.
Slecht hoor!!!!
Famb
|k wil u graag waarschuwen voor deze partij. Wij boekten bij Casamundo een huis in Portugal dat een zwembad zou hebben. Helaas bleek dat het zwembad al enige jaren! niet meer beschikbaar was. We zijn dus weggegaan. Na 2 maanden van 'onderzoek' ontkennen zij de fout niet, maar verschuilen zij zich achter een Duitse onderaannemer en bieden zij ons geen enkele compensatie. Wij zijn bijzonder teleurgesteld en raden familie en vrienden af ooit via Casamundo te boeken.
Trendbox Panel
|pris/kwaliteitverhouding goed
ik heb bij Casamundo een huisje gehuurd in het Thuringerwald. Het huisje voldeed aan de verwachtingen en was prachtig gelegen.