Op zondag mijn tel ter reparatie aangeboden; deze zou na ongeveer een uur klaar zijn en dan zouden ze bellen. Na anderhalf uur nog niks gehoord en zelf maar langs gegaan; reparatie bleek lastiger dan verwacht. Tel zou ter reparatie opgestuurd worden en ik zou m na 4-5 dagen terug krijgen. Op vrijdag gebeld met vraag hoe t stond; reactie was dat ik zelf maar even moest bellen met Breda op maandag. Die maandag gebeld; eind van de dag zouden ze laten weten wanneer de tel opgehaald kon worden. Niks vernomen. Dinsdag weer gebeld; ze wisten niks van mijn tel en zouden me terugbellen binnen een half uur; na anderhalfuur weer zelf gebeld; ze waren er nog mee bezig. Andere vestiging gebeld; ook die zou mij terugbellen. Na diverse telefoontjes kreeg ik bericht dat naar verwachting woensdag meer zouden weten. Die woensdag gebeld dat tel eind van de dag klaar lag. Naar stad gegaan; 260 euro betaald; wil ik weglopen zie ik dat mute knop nog steeds kapot was. Blijkt dat tel helemaal niet gerepareerd is; na contact met hoofdkantoor blijkt dat ze m niet gerepareerd kregen... ongekend hoe slecht de communicatie onderling is. En ook geen compensatie of oplossing aangeboden gekregen. Tel naar gsm sjop gebracht; zelfde reparatie was daar 100 euro goedkoper!! Nooit meer callstars voor ons!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anoniem
|
Leveren waar voor geld. Aanrader
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
duidelijke informatie gelijk antwoord bij chatvraag
Sterke punten
de chat functie op de website werkt prima binnen enkele minuten al antwoord op de gestelde vraag
Verbeterpunten of tips
bij vertraging de klant tijdig informeren nu moesten we zelf bellen
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Ben zeer tevreden over het product en de snelle levering
4 Reviews Plaats review
Karen
|Op zondag mijn tel ter reparatie aangeboden; deze zou na ongeveer een uur klaar zijn en dan zouden ze bellen. Na anderhalf uur nog niks gehoord en zelf maar langs gegaan; reparatie bleek lastiger dan verwacht. Tel zou ter reparatie opgestuurd worden en ik zou m na 4-5 dagen terug krijgen. Op vrijdag gebeld met vraag hoe t stond; reactie was dat ik zelf maar even moest bellen met Breda op maandag. Die maandag gebeld; eind van de dag zouden ze laten weten wanneer de tel opgehaald kon worden. Niks vernomen. Dinsdag weer gebeld; ze wisten niks van mijn tel en zouden me terugbellen binnen een half uur; na anderhalfuur weer zelf gebeld; ze waren er nog mee bezig. Andere vestiging gebeld; ook die zou mij terugbellen. Na diverse telefoontjes kreeg ik bericht dat naar verwachting woensdag meer zouden weten. Die woensdag gebeld dat tel eind van de dag klaar lag. Naar stad gegaan; 260 euro betaald; wil ik weglopen zie ik dat mute knop nog steeds kapot was. Blijkt dat tel helemaal niet gerepareerd is; na contact met hoofdkantoor blijkt dat ze m niet gerepareerd kregen... ongekend hoe slecht de communicatie onderling is. En ook geen compensatie of oplossing aangeboden gekregen. Tel naar gsm sjop gebracht; zelfde reparatie was daar 100 euro goedkoper!! Nooit meer callstars voor ons!
Anoniem
|Leveren waar voor geld. Aanrader
Anoniem
|duidelijke informatie gelijk antwoord bij chatvraag
Sterke punten
de chat functie op de website werkt prima binnen enkele minuten al antwoord op de gestelde vraag
Verbeterpunten of tips
bij vertraging de klant tijdig informeren nu moesten we zelf bellen
Anoniem
|Ben zeer tevreden over het product en de snelle levering