boor breekt. Kwam bij de praktijk van de heer Kuiper met een ontstoken kies en wou een graag behandeld worden maar dat kon niet omdat ik een schuld zou hebben.Dat vond ik vreemd dus vroeg ik om welk bedrag dat dan ging dat kon hij niet zeggen en moest de volgende dag terug komen.
De volgende dag bleek het om een bedrag van 34 euro te gaan was verhuist en had rekening niet ontvangen. Pluspunten: blijf rekeningen sturen voor een behandeling die totaal mislukt is. Minpunten: tijdens de zenuw behandeling brak de boor af de volgende dag moest ik weer terug komen nu zou een andere collega van de tandarts proberen om de afgebroken boor te verwijderen dit lukte ook niet wel werd mijn halve voortand weg geboord, vervolgens kreeg ik een verwijzing naar een andere tandarts die dit wel zou kunnen er werd niet even gebeld om de situatie uit te leggen en een afspraak te maken kreeg gewoon een briefje met het telefoon nummer, hierdoor had ik geen vertrouwen meer in deze praktijk en ben naar een andere tandarts gegaan die de boor heeft kunnen verwijderen.
2.0
sa bohner
|
waarom ik ben weggegaan. dr. k is erg vriendelijk en sluit gauw vertrouwen in. ook als je nieuw bent weet hij nog je beroep en wat je over je ervaringen hebt verteld.
hij praat graag ook over zichzelf en zijn familie. Pluspunten: hij legt uit wat hij doet en probeert geen pijn te verrichten. Minpunten: voor mij, heeft hij helemaal niet geluisterd naar mijn klachten na een wortel kanaalbehandeling door zijn specialiste.
er was geen verandering in het gevoeligheid: de kies was net zo gevoelig na de behandeling als vëër de behandeling. hij zei: het komt allemaal goed..en vertelde dat ik een kroon op die kies moest hebben.
met volgende afspraak had ik nog steeds de zelfde klachten: de kies was onbruikbaar..kon nog steeds niet op kauwen! hij zei: het komt allemaal goed met de kroon.
dus, veel geld uitgegeven voor een kroon. pijn BLIJFT! volgende afspraak heb ik dat verteld..antwoord: kies heeft zo veel meegemaakt; het komt allemaal nog goed.
volgende afspraak weer geklaagd over nog blijvend gevoeligheid en vroeg voor een xray. hij vond het niet nodig. ik bleef vast en eiste een foto.
tegen zijn wil in heeft hij een foto gemaakt.
ik bleef wachten wachten wachten en hij kwam maar niet terug. toen verscheen de assistente om te zeggen dat de foto gelukt was en ik kon nu een afspraak maken voor over een normale controle.(!) de foto werd niet aan mij vertoond.
ben gelijk van tandarts veranderd, en de gevoeligheid was uitgegroeid tot een zware ontsteking met resultaat: KIES MOEST ERUIT GETROKKEN WORDEN!!.
2 Reviews Plaats review
Han Heijkoop
|boor breekt. Kwam bij de praktijk van de heer Kuiper met een ontstoken kies en wou een graag behandeld worden maar dat kon niet omdat ik een schuld zou hebben.Dat vond ik vreemd dus vroeg ik om welk bedrag dat dan ging dat kon hij niet zeggen en moest de volgende dag terug komen.
De volgende dag bleek het om een bedrag van 34 euro te gaan was verhuist en had rekening niet ontvangen. Pluspunten: blijf rekeningen sturen voor een behandeling die totaal mislukt is. Minpunten: tijdens de zenuw behandeling brak de boor af de volgende dag moest ik weer terug komen nu zou een andere collega van de tandarts proberen om de afgebroken boor te verwijderen dit lukte ook niet wel werd mijn halve voortand weg geboord, vervolgens kreeg ik een verwijzing naar een andere tandarts die dit wel zou kunnen er werd niet even gebeld om de situatie uit te leggen en een afspraak te maken kreeg gewoon een briefje met het telefoon nummer, hierdoor had ik geen vertrouwen meer in deze praktijk en ben naar een andere tandarts gegaan die de boor heeft kunnen verwijderen.
sa bohner
|waarom ik ben weggegaan. dr. k is erg vriendelijk en sluit gauw vertrouwen in. ook als je nieuw bent weet hij nog je beroep en wat je over je ervaringen hebt verteld.
hij praat graag ook over zichzelf en zijn familie. Pluspunten: hij legt uit wat hij doet en probeert geen pijn te verrichten. Minpunten: voor mij, heeft hij helemaal niet geluisterd naar mijn klachten na een wortel kanaalbehandeling door zijn specialiste.
er was geen verandering in het gevoeligheid: de kies was net zo gevoelig na de behandeling als vëër de behandeling. hij zei: het komt allemaal goed..en vertelde dat ik een kroon op die kies moest hebben.
met volgende afspraak had ik nog steeds de zelfde klachten: de kies was onbruikbaar..kon nog steeds niet op kauwen! hij zei: het komt allemaal goed met de kroon.
dus, veel geld uitgegeven voor een kroon. pijn BLIJFT! volgende afspraak heb ik dat verteld..antwoord: kies heeft zo veel meegemaakt; het komt allemaal nog goed.
volgende afspraak weer geklaagd over nog blijvend gevoeligheid en vroeg voor een xray. hij vond het niet nodig. ik bleef vast en eiste een foto.
tegen zijn wil in heeft hij een foto gemaakt.
ik bleef wachten wachten wachten en hij kwam maar niet terug. toen verscheen de assistente om te zeggen dat de foto gelukt was en ik kon nu een afspraak maken voor over een normale controle.(!) de foto werd niet aan mij vertoond.
ben gelijk van tandarts veranderd, en de gevoeligheid was uitgegroeid tot een zware ontsteking met resultaat: KIES MOEST ERUIT GETROKKEN WORDEN!!.