top. Leuke moderne tandartsenpraktijk. Handige praktijkruimte waar efficient samengewerkt wordt tussen tandarts, assistenten en balie door de open binnenruimte.
Wij hebben een fijne en bekwame tandarts, geen klachten, ook geen taalklachten:) Spijtig en verbaasd om te horen hoe het anderen is vergaan.
Afspraak maken is altijd makkelijk, krijgen vooraf berichtjes zodat je je afspraak niet vergeet. ze zijn leuk met de kinderen. Voor een behandeling plaatsvindt krijg je eerst een offerte zodat je dit kan checken met je verzekering bijvoorbeeld. Pluspunten: moderne praktijk met veel jonge tandartsen,
afspraak maken is makkelijk (bv met meerdere mensen tegelijk)
offerte voor behandeling plaatsvindt
denken met je mee
krijgt berichtje wanneer je afspraak is. Minpunten: geen.
10
IEA
|
goede ervaring. Wij zijn met het hele gezin overgestapt naar Sanasmile, vooral omdat de vorige tandarts erg opdringerig was mbt dure behandelingen, intimiderend zelfs. ook de lange wachttijden in de wachtkamer waren erg vervelend. Bij (voorheen) Sanasmile is onze ervaring juist erg goed, geen eindeloos gehang in de wachtkamer en geen gezeur over dure kronen of iets dergelijks, wij zijn juist erg tevreden. Idd sprak onze tandarts eerst slecht Ned. maar dat is inmiddels erg verbeterd. Dus hier geen slechte ervaringen, ik wist ook niet dat er klachten waren. Blijft een persoonlijke beleving natuurlijk. Pluspunten: op tijd aan de beurt, geen (onnodig) aansmeren van dure behandelingen. Minpunten: nog niet meegemaakt.
8.0
Anoniem
|
Sanasmile = Sanasmile. Ik deel je mening volkomem Marloes. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Fouten gemaakt tijdens behandeling. Die tandartsen zijn daar niet, of niet voldoende gediplomeerd om behandelingen te mogen uitvoeren. Slecht Nederlands praten? Zeg maar gerust helemaal geen Nederlands praten! En erger nog, geen Nederlands kunnen verstaan. Inderdaad gaat het bij hun alleen om geld, geld, geld, maar ze ruëneren wel je gebit. Mondzorgcentrum Rotterdam is gewoon een dekmantel. Het blijft gewoon Sanasmile. Oplichters, knoeiers. Ronduit WAARDELOOS!!!!
2.0
Marloes
|
Sanasmile is nu mondzorgcentrum Rotterdam. Sanasmile heeft haar naam veranderd. Dat is niet zo gek als je de hoeveelheid negatieve ervaringen leest op internet. Alles voor het geld, snelle behandelingen, vullingen die er snel weer uit vallen, artsen die slecht Nederlands praten, uitleg? Ho maar..Allerlei zinloze behandelingen die veel geld op leveren. En alle vullingen die ze daar hebben gemaakt moeten er nu ik bij een (goede) tandarts zit weer uit, er zit allemaal lucht onder.. Pluspunten: Geen. Minpunten: Zie boven.
4 Reviews Plaats review
Christina
|top. Leuke moderne tandartsenpraktijk. Handige praktijkruimte waar efficient samengewerkt wordt tussen tandarts, assistenten en balie door de open binnenruimte.
Wij hebben een fijne en bekwame tandarts, geen klachten, ook geen taalklachten:) Spijtig en verbaasd om te horen hoe het anderen is vergaan.
Afspraak maken is altijd makkelijk, krijgen vooraf berichtjes zodat je je afspraak niet vergeet. ze zijn leuk met de kinderen. Voor een behandeling plaatsvindt krijg je eerst een offerte zodat je dit kan checken met je verzekering bijvoorbeeld. Pluspunten: moderne praktijk met veel jonge tandartsen,
afspraak maken is makkelijk (bv met meerdere mensen tegelijk)
offerte voor behandeling plaatsvindt
denken met je mee
krijgt berichtje wanneer je afspraak is. Minpunten: geen.
IEA
|goede ervaring. Wij zijn met het hele gezin overgestapt naar Sanasmile, vooral omdat de vorige tandarts erg opdringerig was mbt dure behandelingen, intimiderend zelfs. ook de lange wachttijden in de wachtkamer waren erg vervelend. Bij (voorheen) Sanasmile is onze ervaring juist erg goed, geen eindeloos gehang in de wachtkamer en geen gezeur over dure kronen of iets dergelijks, wij zijn juist erg tevreden. Idd sprak onze tandarts eerst slecht Ned. maar dat is inmiddels erg verbeterd. Dus hier geen slechte ervaringen, ik wist ook niet dat er klachten waren. Blijft een persoonlijke beleving natuurlijk. Pluspunten: op tijd aan de beurt, geen (onnodig) aansmeren van dure behandelingen. Minpunten: nog niet meegemaakt.
Anoniem
|Sanasmile = Sanasmile. Ik deel je mening volkomem Marloes. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Fouten gemaakt tijdens behandeling. Die tandartsen zijn daar niet, of niet voldoende gediplomeerd om behandelingen te mogen uitvoeren. Slecht Nederlands praten? Zeg maar gerust helemaal geen Nederlands praten! En erger nog, geen Nederlands kunnen verstaan. Inderdaad gaat het bij hun alleen om geld, geld, geld, maar ze ruëneren wel je gebit. Mondzorgcentrum Rotterdam is gewoon een dekmantel. Het blijft gewoon Sanasmile. Oplichters, knoeiers. Ronduit WAARDELOOS!!!!
Marloes
|Sanasmile is nu mondzorgcentrum Rotterdam. Sanasmile heeft haar naam veranderd. Dat is niet zo gek als je de hoeveelheid negatieve ervaringen leest op internet. Alles voor het geld, snelle behandelingen, vullingen die er snel weer uit vallen, artsen die slecht Nederlands praten, uitleg? Ho maar..Allerlei zinloze behandelingen die veel geld op leveren. En alle vullingen die ze daar hebben gemaakt moeten er nu ik bij een (goede) tandarts zit weer uit, er zit allemaal lucht onder.. Pluspunten: Geen. Minpunten: Zie boven.