Had mijn band kapot ,is in korte tijd 3keer. Opnieuw gemaakt. De laatste keer gezegd nu niet alleen binnenband maar ook de buitenband vervangen. Ook nu weer kapot deze keer stond ik in Deurne ,heb 65 euro moeten betalen om band te vervangen binnenband en buitenband die er nog geen half jaar op lag. Hebben geen leenfiets dus moest ik met de laatste vervanging 2 km naar huis lopen . En wordt door de eigenaar voorbij gefietst die op loopafstand van zijn zaak moest zijn. Klanten gerichtheid. Zeker niet ,wel tijdens het kopen van mijn vrouw der fiets . Daarna is de klant vriendelijk heid afgelopen. Maar ook nu zal deze revieuw wel niet geplaatst worden idem zo als eerder . Kijk niet alleen slechte service maar ook geen ballen om het te plaatsen
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tonnie hoebergen
|
Ik heb 3keer vlak na elkaar mijn achterband kapot gehad ,laatste keer niet alleen binnen maar ook buitenband later vernieuwen. Vandaag vanaf Mierlo richting Deurne weer achterband kapot. Opgehaald door Univé met de vrachtauto naar een fietsenmaker in de Stationsstraat 82 gebracht emc electrische tweewielers. Vriendelijke man en gelukkig open op Bevrijdingsdag als enigste in Deurne . Hij haald mijn band eraf en die is helemaal kaal ,en dat binnen nog geen half jaar. Deze fietsenmaker zegt tegen mij hier is de verkeerde maat band opgelegd daarom is het loopvlak zo snel kaal. Heb zelf gezien dat er inderdaad niet veel over was van het loopvlak. Ik vind het jammer als je iets laat doen dat mensen dan niet eerlijk zijn en zo maar wat doen. Ik ga nooit meer naar deze zaak en heb er spijt van dat wij daar voor mijn vrouw een fiets hebben gekocht . Ik lees in een andere revieuw dat de fiets thuis is opgehaald ,ik moest naar huis lopen 2km omdat ze geen leenfiets hebben. Maar onderweg wordt ik door de eigenaar voorbij gefietst die op loopafstand ergens moet zijn… Service klantengericht nee ,ver te zoeken.
8 Reviews Plaats review
Gerard
|Mijn fiets goed en snel gemaakt
Tonnie
|Had mijn band kapot ,is in korte tijd 3keer. Opnieuw gemaakt. De laatste keer gezegd nu niet alleen binnenband maar ook de buitenband vervangen. Ook nu weer kapot deze keer stond ik in Deurne ,heb 65 euro moeten betalen om band te vervangen binnenband en buitenband die er nog geen half jaar op lag. Hebben geen leenfiets dus moest ik met de laatste vervanging 2 km naar huis lopen . En wordt door de eigenaar voorbij gefietst die op loopafstand van zijn zaak moest zijn. Klanten gerichtheid. Zeker niet ,wel tijdens het kopen van mijn vrouw der fiets . Daarna is de klant vriendelijk heid afgelopen. Maar ook nu zal deze revieuw wel niet geplaatst worden idem zo als eerder . Kijk niet alleen slechte service maar ook geen ballen om het te plaatsen
Tonnie hoebergen
|Ik heb 3keer vlak na elkaar mijn achterband kapot gehad ,laatste keer niet alleen binnen maar ook buitenband later vernieuwen. Vandaag vanaf Mierlo richting Deurne weer achterband kapot. Opgehaald door Univé met de vrachtauto naar een fietsenmaker in de Stationsstraat 82 gebracht emc electrische tweewielers. Vriendelijke man en gelukkig open op Bevrijdingsdag als enigste in Deurne . Hij haald mijn band eraf en die is helemaal kaal ,en dat binnen nog geen half jaar. Deze fietsenmaker zegt tegen mij hier is de verkeerde maat band opgelegd daarom is het loopvlak zo snel kaal. Heb zelf gezien dat er inderdaad niet veel over was van het loopvlak. Ik vind het jammer als je iets laat doen dat mensen dan niet eerlijk zijn en zo maar wat doen. Ik ga nooit meer naar deze zaak en heb er spijt van dat wij daar voor mijn vrouw een fiets hebben gekocht . Ik lees in een andere revieuw dat de fiets thuis is opgehaald ,ik moest naar huis lopen 2km omdat ze geen leenfiets hebben. Maar onderweg wordt ik door de eigenaar voorbij gefietst die op loopafstand ergens moet zijn… Service klantengericht nee ,ver te zoeken.
John
|Zeer slecht,koop nooit een fiets bij budget fiets
Lizanne Bekkers
|Fijne zaak, klantvriendelijk, meedenkend .