Onpersoonlijk en bot. Nadat we in eerste instantie prettig contact hadden via Marktplaats en Whatsapp werd ik gebeld. Via Whatsapp had ze mij gevraagd welke jurken ik mooi vond, waarna ik een aantal voorbeelden stuurde. Ik had al aangegeven dat ik nog geen idee heb wat mij zou staan, maar dat ik zeker wist dat ik een tweedehands jurk zou willen. (Vanwege het milieu)
Aan de telefoon zei ze erg bot dat de jurken die ik haar als voorbeeld stuurden minimaal €2000 kostten en dat ik dit nooit tweedehands zou kunnen krijgen voor mijn budget. (De jurken die ik stuurde kostten nieuw max €1200, maar dat zag zij anders) Ik had immers aangegeven dat mijn richtprijs €750 was, maar dat ik bereid ben meer te betalen wanneer dit DE jurk zou zijn. Op mijn argument dat tweedehands jurken goedkoper zijn dan nieuwe, kreeg ik de reactie: "Een tweedehands Mercedes is nog steeds duurder dan een nieuwe Golf. Dus nee, wat jij wilt kan niet!"
Ik voelde me erg ongemakkelijk bij het gesprek. Gekleineerd. Als zij niet kan bieden wat ik zoek, dan kan ze dat ook op een normale manier verwoorden. Voor mijn gevoel kan je hier alleen terecht wanneer je bereid bent een flinke portemonnee te trekken.
N.a.v. het telefoongesprek heb ik later deze dag nog een bericht gestuurd om aan te geven dat ik het erg jammer vond dat ons gesprek zo was verlopen. "Je begrijpt waarschijnlijk dat ik op dit moment even geen zin heb om nog een afspraak te maken. Een trouwjurk kopen moet goed voelen en dat doet het op dit moment niet." Hier heb ik na 1,5e week nog steeds geen reactie op ontvangen.
Mijn advies is dan ook: Laat deze zaak maar links liggen. Tenzij je van onpersoonlijk en bot contact houdt en een flinke portemonnee hebt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Roelinda
|
Wauw wat een super ervaring bij Lydia, ze neemt alle tijd voor je, mega fijne ervaring. Ook voor een maatje meer kan je hier enorm goed slagen voor een prachtige jurk. Ik kan niet wachten om mijn mooie trouwjurk te dragen. Lydia enorm bedankt.
19-3 Vandaag mijn mooie trouwjurk mee mogen nemen naar huis toe. Helemaal klaar en naar mijn wensen. Wauw Lydia en collega coupeuse wat hebben jullie fantastisch werk verricht. Enorm bedankt voor alles en natuurlijk de gezelligheid en gastvrijheid, de foto's stuur ik toe.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Natasja
|
Ik plande een afspraak in, op haar adverenties staat vanaf 495 euro, ik heb mijn budget opgegeven, ze vroeg wat ik mooi vond, en ineens bellen ja jurken kosten minimaal 750 euro bla bla drna heel pusherig in de afspraak vervroegen, nou ik werd me toch gestalkt door haar, en maar bellen en doen!!! Nou ik ben niet eens meer heen gegaan nadat ik haar addenteerde op haar pusherige gedoe was het ok En ok ! Oke zoek het uit! Lydia is dus geen aanrader!!!!! Ik ben geslaagd bij Bridallure in ureterp! Zij is lief aardig en vooral houd ze rekening met je budget. Ik heb den prachtige jurk gevonden!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Stek en klaver
|
Verschrikkelijk daarmee willen we beginnen!
Wat een vreselijk mens, zeer onaardig! Gemeen in haar opmerkingen vooral als het op een wat grotere maat aankomt.
Of als ze op haar duivelse verkopende manier haar zin niet kan krijgen, tegen de gene die mee is snauwde.
Ze dwingt je letterlijk tot het kopen van de jurk, en je ook wij mochten maar amper twee jurken passen, en moesten al een keuze maken. Als je een bepaald bedrag in je hoofd hebt onder de duizend euro neemt ze je al niet meer serieus, en krijg je dus ook geen kopje koffie of thee. Als je dan na toch maar een veel duurdere jurk past omdat er volgens haar geen andere keuze is, mag je er niet eens even overna denken of overleggen met je partner, aangezien je 1500 euro meer uit gaat geven dan oorspronkelijk de bedoeling was.
Kortom een zeer onaangename vrouw, die zo achterdochtig is dat er werkelijk overal camera's hangen tot bijna in de kleedkamer. We zijn er met een vreselijk vieze nasmaak weggekomen. Absoluut geen leuke eerste ervaring! Wij sluiten ons ook aan bij alle andere negatieve reviews.
Zodra we daar uitkwamen hebben we toch nog even wat reviews opgezocht en bleken zoveel slechten te zijn, en werkelijk bij alle negatieve reviews hadden wij precies de zelfde ervaring.
wij Snappen niet dat je op zo'n manier met mensen kan en mag werken. En vooral in een bruidszaak wat voor een vrouw juist een mooie ervaring zou moeten zijn.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Patricia
|
Beste bruidjes ga hier NOOIT maar dan ook echt NOOIT heen! Ze lijkt heel aardig en komt aardig voor maar dat verdwijnt zeker bij de 2e afspraak.
Ze verkoopt jurken en accessoires te duur! Ze verdient hier te goed aan en dat is zonde. En begrijp mij niet verkeerd ik snap best dat ze wat moet verdienen maar dit gaat te ver. (Ik ben het lopende bewijs ervan.
Je mag geen foto's maken van de jurken die je past (want stel je voor dat je hem na gaat maken) ze wil dat je gelijk een keus gaat maken want stel je voor dat de jurk oid er straks niet meer is.
Ze wil ook dat je een koopcontract gaat tekenen. Nooit doen want op deze manier heeft zij zich goed ingedekt (op haar manier en niks met 14 dagen bedenktijd)
Als er iets is en je wilt contact met haar opnemen en het is niet zoals zij wil is ze heel moeilijk te bereiken of beantwoord zij niks (mail of appjes)
En wat ik ook erg jammer vind is dat ze niet de tijd neemt voor haar afspraken. Ze wil alleen maar verkopen en is niet oprecht. Wat er op haar site staat klopt niks van want ze heeft GEEN goedkope jurken en heeft geen echte kortingen!
Conclusie: ze zou een ander beroep moeten kiezen waar ze niet met mensen te maken heeft. Bijvoorbeeld stickers plakken op appels
29 Reviews Plaats review
Marjolein
|Onpersoonlijk en bot. Nadat we in eerste instantie prettig contact hadden via Marktplaats en Whatsapp werd ik gebeld. Via Whatsapp had ze mij gevraagd welke jurken ik mooi vond, waarna ik een aantal voorbeelden stuurde. Ik had al aangegeven dat ik nog geen idee heb wat mij zou staan, maar dat ik zeker wist dat ik een tweedehands jurk zou willen. (Vanwege het milieu)
Aan de telefoon zei ze erg bot dat de jurken die ik haar als voorbeeld stuurden minimaal €2000 kostten en dat ik dit nooit tweedehands zou kunnen krijgen voor mijn budget. (De jurken die ik stuurde kostten nieuw max €1200, maar dat zag zij anders) Ik had immers aangegeven dat mijn richtprijs €750 was, maar dat ik bereid ben meer te betalen wanneer dit DE jurk zou zijn. Op mijn argument dat tweedehands jurken goedkoper zijn dan nieuwe, kreeg ik de reactie: "Een tweedehands Mercedes is nog steeds duurder dan een nieuwe Golf. Dus nee, wat jij wilt kan niet!"
Ik voelde me erg ongemakkelijk bij het gesprek. Gekleineerd. Als zij niet kan bieden wat ik zoek, dan kan ze dat ook op een normale manier verwoorden. Voor mijn gevoel kan je hier alleen terecht wanneer je bereid bent een flinke portemonnee te trekken.
N.a.v. het telefoongesprek heb ik later deze dag nog een bericht gestuurd om aan te geven dat ik het erg jammer vond dat ons gesprek zo was verlopen. "Je begrijpt waarschijnlijk dat ik op dit moment even geen zin heb om nog een afspraak te maken. Een trouwjurk kopen moet goed voelen en dat doet het op dit moment niet." Hier heb ik na 1,5e week nog steeds geen reactie op ontvangen.
Mijn advies is dan ook: Laat deze zaak maar links liggen. Tenzij je van onpersoonlijk en bot contact houdt en een flinke portemonnee hebt.
Roelinda
|Wauw wat een super ervaring bij Lydia, ze neemt alle tijd voor je, mega fijne ervaring. Ook voor een maatje meer kan je hier enorm goed slagen voor een prachtige jurk. Ik kan niet wachten om mijn mooie trouwjurk te dragen. Lydia enorm bedankt.
19-3 Vandaag mijn mooie trouwjurk mee mogen nemen naar huis toe. Helemaal klaar en naar mijn wensen. Wauw Lydia en collega coupeuse wat hebben jullie fantastisch werk verricht. Enorm bedankt voor alles en natuurlijk de gezelligheid en gastvrijheid, de foto's stuur ik toe.
Natasja
|Ik plande een afspraak in, op haar adverenties staat vanaf 495 euro, ik heb mijn budget opgegeven, ze vroeg wat ik mooi vond, en ineens bellen ja jurken kosten minimaal 750 euro bla bla drna heel pusherig in de afspraak vervroegen, nou ik werd me toch gestalkt door haar, en maar bellen en doen!!! Nou ik ben niet eens meer heen gegaan nadat ik haar addenteerde op haar pusherige gedoe was het ok En ok ! Oke zoek het uit! Lydia is dus geen aanrader!!!!! Ik ben geslaagd bij Bridallure in ureterp! Zij is lief aardig en vooral houd ze rekening met je budget. Ik heb den prachtige jurk gevonden!
Stek en klaver
|Verschrikkelijk daarmee willen we beginnen!
Wat een vreselijk mens, zeer onaardig! Gemeen in haar opmerkingen vooral als het op een wat grotere maat aankomt.
Of als ze op haar duivelse verkopende manier haar zin niet kan krijgen, tegen de gene die mee is snauwde.
Ze dwingt je letterlijk tot het kopen van de jurk, en je ook wij mochten maar amper twee jurken passen, en moesten al een keuze maken. Als je een bepaald bedrag in je hoofd hebt onder de duizend euro neemt ze je al niet meer serieus, en krijg je dus ook geen kopje koffie of thee. Als je dan na toch maar een veel duurdere jurk past omdat er volgens haar geen andere keuze is, mag je er niet eens even overna denken of overleggen met je partner, aangezien je 1500 euro meer uit gaat geven dan oorspronkelijk de bedoeling was.
Kortom een zeer onaangename vrouw, die zo achterdochtig is dat er werkelijk overal camera's hangen tot bijna in de kleedkamer. We zijn er met een vreselijk vieze nasmaak weggekomen. Absoluut geen leuke eerste ervaring! Wij sluiten ons ook aan bij alle andere negatieve reviews.
Zodra we daar uitkwamen hebben we toch nog even wat reviews opgezocht en bleken zoveel slechten te zijn, en werkelijk bij alle negatieve reviews hadden wij precies de zelfde ervaring.
wij Snappen niet dat je op zo'n manier met mensen kan en mag werken. En vooral in een bruidszaak wat voor een vrouw juist een mooie ervaring zou moeten zijn.
Patricia
|Beste bruidjes ga hier NOOIT maar dan ook echt NOOIT heen! Ze lijkt heel aardig en komt aardig voor maar dat verdwijnt zeker bij de 2e afspraak.
Ze verkoopt jurken en accessoires te duur! Ze verdient hier te goed aan en dat is zonde. En begrijp mij niet verkeerd ik snap best dat ze wat moet verdienen maar dit gaat te ver. (Ik ben het lopende bewijs ervan.
Je mag geen foto's maken van de jurken die je past (want stel je voor dat je hem na gaat maken) ze wil dat je gelijk een keus gaat maken want stel je voor dat de jurk oid er straks niet meer is.
Ze wil ook dat je een koopcontract gaat tekenen. Nooit doen want op deze manier heeft zij zich goed ingedekt (op haar manier en niks met 14 dagen bedenktijd)
Als er iets is en je wilt contact met haar opnemen en het is niet zoals zij wil is ze heel moeilijk te bereiken of beantwoord zij niks (mail of appjes)
En wat ik ook erg jammer vind is dat ze niet de tijd neemt voor haar afspraken. Ze wil alleen maar verkopen en is niet oprecht. Wat er op haar site staat klopt niks van want ze heeft GEEN goedkope jurken en heeft geen echte kortingen!
Conclusie: ze zou een ander beroep moeten kiezen waar ze niet met mensen te maken heeft. Bijvoorbeeld stickers plakken op appels