De website is erg mooi en beloofd veel goeds. Na betalen geen levering en vrijwel geen communicatie. Alles wordt gegooid op "komt door de corona, kunnen wij niks aan doen". Onzin, als concurrenten hetzelfde verkopen en dat binnen 3 werkdagen bij mij thuis kan zijn. Na 10 maanden wachten de order maar zelf geannuleerd (na 10 maanden was er namelijk nog geen leverdatum bekend, want ja, corona)...zucht...Ik kreeg een mail dat mijn geld werd terugbetaald. Nou niet dus. Ook daar moest ik weer zelf achteraan gaan.
Wat een waardeloos bedrijf met een waardeloze service. Koop vooral je producten bij de concurrent die tegen dezelfde prijs tenminste wel alles levert.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karina
|
Ik heb op 10 augustus easybrew ketel besteld en betaald als pre order. Begin 2021 zou deze geleverd worden. Heb al een aantal keren contact opgenomen met Brouwmarkt over de levering omdat ik niets van ze heb mogen vernemen. Maar wordt gewoon afgescheept dat ik geduld moet hebben. Nog steeds niets gehoord over de levering terwijl de eerste helft van 2021 toch echt is gepasseerd zonder enig bericht. De lading ketels is nog niet eens vertrokken kreeg ik afgelopen week te horen. Schijnt per schip uit China te vertrekken. Steeds ben ik degene die contact moet zoeken over wanneer het geleverd wordt. Ook het feit dat er niets is veranderd aan de tekst op de website over voor 6 augustus 2020 besteld doet mij vermoeden dat er niemand echt aan het werk is bij Braumarkt. Ik word niets wijzer van wanneer dit dan ooit geleverd wordt. Vorige week kreeg ik dus te horen dat het schip nog niet eens is vertrokken uit China! Dit omdat ik zelf contact heb gezocht. Voor de rest hoor en zie ik niets meer terug van de bestelling. Omdat de tekst niet eens is aangepast op de webshop in het rood gekleurde tekst krijg je ook op die manier totaal geen hoogte. Hier baal ik echt ontzettend van vooral omdat ik steeds degene ben die moet contacten over de stand van zaken. Begin 2021 leveren? Of was het begin 2121?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
P. Enkelaar
|
Bestelling 31-07 geplaatst, levering in 4-6 weken.
Op 3 augustus een mail ontvangen, eind september op de boot en dan 4-6 weken transport, levering zou dan halverwege november 2020 zijn.
Op 08-10 een mail gestuurd met de vraag of e.a. al op transport zou zijn, geen duidelijk antwoord ontvangen. Meerdere malen telefonisch meer informatie gevraagd niet gekregen.
23-11-2020 een mail ontvangen, Easybrews zijn klaar maar we weten niet wanneer deze verstuurd gaan worden en wanneer ze naar Nederland komen.
Na deze mail weer contact opgenomen, meerdere malen. Tot op heden weten ze niets (13-01-2021).
Maar zijn ook niet open in waar het exact op hangt en wat de door hen genomen acties zijn.
Ik ben uitermate ontevreden, met name omdat de klantenservice elke keer verwijst naar de directie en aangeeft het met hen te bespreken. Ook gevraagd of de 'directie' contact met mij kan opnemen om een en ander uit te leggen, hierop wordt geen gehoor gegeven.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Max Falkenberg
|
Bestelling geplaatst en betaald in februari, gedeeltelijke levering na een wachttijd van meer dan vier weken zonder verdere informatie en geen reactie sinds - goederen of terugbetaling in afwachting voor meer dan vijf maanden!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Luc
|
Wanneer je bierlabels koopt bij braumarkt staan er op de website twee links naar templates om deze te beprinten, deze links werken echter niet. Wanneer ik een email stuur of deze links kunnen gefixt worden of men mij de templates wil doormailen krijg ik hieraan geen gehoor. Wanneer ik het meld op de facebookpagina van braumarkt zodat andere klanten niet deze labels moeten kopen omdat de templates voor beprinting niet werken zijn ze bij braumarkt wel zo laf van mijn post te verwijderen, maar hebben niet de ballen om het probleem op te lossen. Mss is dit wel de laatste keer dat ik iets gekocht heb van deze organisatie. Als ik goe geld betaal wil ik ook iets werkend. En als ik meld dat het niet werkt verwacht ik binnen de 3 dagen zoals zij vooropstellen een deftig antwoord.
36 Reviews Plaats review
Henk
|De website is erg mooi en beloofd veel goeds. Na betalen geen levering en vrijwel geen communicatie. Alles wordt gegooid op "komt door de corona, kunnen wij niks aan doen". Onzin, als concurrenten hetzelfde verkopen en dat binnen 3 werkdagen bij mij thuis kan zijn. Na 10 maanden wachten de order maar zelf geannuleerd (na 10 maanden was er namelijk nog geen leverdatum bekend, want ja, corona)...zucht...Ik kreeg een mail dat mijn geld werd terugbetaald. Nou niet dus. Ook daar moest ik weer zelf achteraan gaan.
Wat een waardeloos bedrijf met een waardeloze service. Koop vooral je producten bij de concurrent die tegen dezelfde prijs tenminste wel alles levert.
Karina
|Ik heb op 10 augustus easybrew ketel besteld en betaald als pre order. Begin 2021 zou deze geleverd worden. Heb al een aantal keren contact opgenomen met Brouwmarkt over de levering omdat ik niets van ze heb mogen vernemen. Maar wordt gewoon afgescheept dat ik geduld moet hebben. Nog steeds niets gehoord over de levering terwijl de eerste helft van 2021 toch echt is gepasseerd zonder enig bericht. De lading ketels is nog niet eens vertrokken kreeg ik afgelopen week te horen. Schijnt per schip uit China te vertrekken. Steeds ben ik degene die contact moet zoeken over wanneer het geleverd wordt. Ook het feit dat er niets is veranderd aan de tekst op de website over voor 6 augustus 2020 besteld doet mij vermoeden dat er niemand echt aan het werk is bij Braumarkt. Ik word niets wijzer van wanneer dit dan ooit geleverd wordt. Vorige week kreeg ik dus te horen dat het schip nog niet eens is vertrokken uit China! Dit omdat ik zelf contact heb gezocht. Voor de rest hoor en zie ik niets meer terug van de bestelling. Omdat de tekst niet eens is aangepast op de webshop in het rood gekleurde tekst krijg je ook op die manier totaal geen hoogte. Hier baal ik echt ontzettend van vooral omdat ik steeds degene ben die moet contacten over de stand van zaken. Begin 2021 leveren? Of was het begin 2121?
P. Enkelaar
|Bestelling 31-07 geplaatst, levering in 4-6 weken.
Op 3 augustus een mail ontvangen, eind september op de boot en dan 4-6 weken transport, levering zou dan halverwege november 2020 zijn.
Op 08-10 een mail gestuurd met de vraag of e.a. al op transport zou zijn, geen duidelijk antwoord ontvangen. Meerdere malen telefonisch meer informatie gevraagd niet gekregen.
23-11-2020 een mail ontvangen, Easybrews zijn klaar maar we weten niet wanneer deze verstuurd gaan worden en wanneer ze naar Nederland komen.
Na deze mail weer contact opgenomen, meerdere malen. Tot op heden weten ze niets (13-01-2021).
Maar zijn ook niet open in waar het exact op hangt en wat de door hen genomen acties zijn.
Ik ben uitermate ontevreden, met name omdat de klantenservice elke keer verwijst naar de directie en aangeeft het met hen te bespreken. Ook gevraagd of de 'directie' contact met mij kan opnemen om een en ander uit te leggen, hierop wordt geen gehoor gegeven.
Max Falkenberg
|Bestelling geplaatst en betaald in februari, gedeeltelijke levering na een wachttijd van meer dan vier weken zonder verdere informatie en geen reactie sinds - goederen of terugbetaling in afwachting voor meer dan vijf maanden!
Luc
|Wanneer je bierlabels koopt bij braumarkt staan er op de website twee links naar templates om deze te beprinten, deze links werken echter niet. Wanneer ik een email stuur of deze links kunnen gefixt worden of men mij de templates wil doormailen krijg ik hieraan geen gehoor. Wanneer ik het meld op de facebookpagina van braumarkt zodat andere klanten niet deze labels moeten kopen omdat de templates voor beprinting niet werken zijn ze bij braumarkt wel zo laf van mijn post te verwijderen, maar hebben niet de ballen om het probleem op te lossen. Mss is dit wel de laatste keer dat ik iets gekocht heb van deze organisatie. Als ik goe geld betaal wil ik ook iets werkend. En als ik meld dat het niet werkt verwacht ik binnen de 3 dagen zoals zij vooropstellen een deftig antwoord.