Slecht. Voor de heenweg een party bus besteld en na 3x checken kregen we geen party bus. Ons werd verzekerd dat we deze op de terugweg wel kregen en kwam er een uur later een 4persoons taxi voor rijden. Communicatie is heel slecht en de klant wordt niet serieus genomen
2.0
Wordt u professioneel en vriendelijk te woord gestaan
Wat vindt u van de rijstijl van de touringcarchauffeurs
Wat vindt u van de kwaliteit van de touringcarchauffeurs
Wat vindt u van de kwaliteit van dienstverlening
Wat vindt u van de kwaliteit van het wagenpark
Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid
A
|
Ben je op zoek naar een zorgeloze dag waarbij een busbedrijf voor de gasten zorgt tijdens jouw speciale trouwdag Dan kan ik je GARANDEREN dat je bij Brouwer Tours aan het VERKEERDE adres bent Begin april 2016 de opdracht gevestigd voor het brengen en ophalen van 40 gasten uit het buitenland van Amsterdam naar de trouwlocatie in de buurt van Haarlem halverwege juli 2016. Ophalen was om 13.00 uur en terugbrengen om 23.00 uur. Vertrektijd was 13.30 uur zodat de gasten voor 14.00 uur konden arriveren bij de ingang van de locatie. Gedurende drie en een halve maand was er GEEN ENKELE communicatie email telefoon sms whatsapp dat er iets aan de hand is of dat iets aan de hand was betreft de route en bestemming. Zelfs tot een dag voor de grote dag was er geen nieuws. Nu komt het Het was die dag 32-34 graden en de buschauffeur van Brouwer Tours heeft het voor elkaar gekregen om de gasten uit het buitenland Let op alle gasten zijn netjes gekleed in jurken hoge hakken kostuum etc af te zetten aan het begin van de laan in de buurt van de locatie waardoor alle gasten enkele honderden meters TE VOET moesten en uiteindelijk waren de gasten te laat aangekomen rond 14.30 uur . De buschauffeur heeft enkel tegen de gasten ge nformeerd dat hij geen toestemming heeft en niet verder meer kan rijden. Brouwer Tours en buschauffeur hebben geen enkel moeite gedaan om dit te communiceren Bij het terugbrengen van de gasten tot verbazing was het de buschauffeur ineens wel gelukt om de gasten bij de ingang op te halen en terug te brengen naar Amsterdam. Na vijf dagen te hebben gewacht heb ik niets vernomen van Brouwer Tours want je zal verwachten dat zij contact met je zal opnemen voor uitleg. Vervolgens heb ik een e-mail gestuurd en kreeg geen antwoord. Na 8 dagen te hebben gewacht heb ik een herinnering gestuurd. Na 2 dagen kreeg ik dan eindelijk een reactie. Het heeft 10 dagen moeten duren. Het enige positieve is wellicht dat Jaap begon met excuses voor zijn late reactie maar niet voor wat er is gebeurt. Uit deze email blijkt wel dat Brouwer Tours geen enkel verantwoordelijkheid neemt en het wordt zelfs erger. In zijn reactie legt hij de schuld bij andere partijen inclusief mijzelf en de locatie behalve Brouwer Tours. Hij zegt letterlijk dat ik een ontheffing moest aanvragen en dat zij dat helaas niet kunnen doen omdat zij niet de opdrachtgever zijn. Daarnaast heeft hij herhaaldelijk de locatie aangegeven dat de locatie het had moeten aanvragen. Want zonder ontheffing dan neemt de buschauffeur de risico voor een boete van EUR1050 per vergrijp. Er komen direct twee dringende vragen bij mij - waarom heeft niemand in die drie en een halve maand mij hierover ge nformeerd - Waarom reed de buschauffeur bij het terugbrengen van de gasten wel naar de ingang van de locatie met de risico voor de boete van EUR1050 Jaap antwoordt heel simpel de buschauffeur is er vanuit gegaan dat er een ontheffing aanwezig was. Blijkbaar nog een fout en erg onprofessioneel. Ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik een eventuele boete daaruit niet zal gaan betalen maar ben ontzettend teleurgesteld dat zo n bedrijf onvoldoende communiceert met de klant en haar eigen chauffeurs. Vervolgens ben ik persoonlijk langs de locatie en gemeente geweest om uit te zoeken hoe het daadwerkelijk in elkaar zit. Het was geen verassing nadat ik beide partijen heb gesproken - er is binnen de locatie bekend zakelijk als privé locatie niemand die contact heeft gehad met Brouwer Tours. De vraag is met wie en wanneer Jaap contact heeft gehad aangezien hij beweert herhaaldelijk te hebben aangegeven. - Andere busbedrijven vragen zelf de ontheffing aan bij de gemeente waarbij er informatie moet worden verstrekt betreft tijdstip doel en kenteken van de bus - De gemeente antwoordt ook dat iedereen de ontheffing kan aanvragen dus het is onbegrijpelijk waarom Jaap beweert dat ik het had moeten doen. Begrijp mij niet verkeerd ik had het zo kunnen doen mits Brouwer Tours mij hierover had ge nformeerd. Vervolgens heb ik weer een email gestuurd naar Jaap op 7 19 en 25 augustus voor uitleg waarbij ook John Brouwer de eigenaar in de cc stond maar GEEN ENKELE reactie meer. Ik heb Jaap zelf gebeld op 25 augustus en zijn antwoord was dat het nu in handen ligt van John om dit verder te onderzoeken. Inmiddels zijn we 5 dagen verder en het blijft stil bij de heren. Mijn conclusie over Brouwer Tours - Brouwer Tour is zeer onprofessioneel - Totaal gebrek aan communicatie met de klant - Slechte voorbereiding met ontheffing aanvragen terwijl de opdracht meer dan drie en een halve maand van tevoren is bevestigd ze zijn het vergeten. Hoe kan een bedrijf als Brouwer Tours vergeten de klant te informeren over ontheffing of dat zij het zelf zijn vergeten en vervolgens maar de schuld bij anderen af te schuiven. - Dankzij Brouwer Tours moesten alle 40 gasten voor de bruiloft in jurk pak hoge hakken een stuk lopen terwijl het 32-34 graden buiten is - Na de opdracht niet pro actief klant op de hoogte houden. Voor de opdracht ook niet. - Vervolgens nadat er contact is genomen de klant proberen wijs te maken dat het de schuld is van of de klant zelf en locatie. - Email beantwoorden is zeer traag zelfs negeren. - Klant negeren nadat zowel Jaap als John niet meer weten wat ze moeten zeggen ontzettend slechte nazorg klantenservice. Met andere woorden er is GEEN klantenservice. - Ben je op zoek naar een busbedrijf voor een zorgeloze dag Ik kan je met 100 afraden om Brouwer Tours in te huren en beveel je aan om andere betere professionelere en klantvriendelijke busbedrijven te contacteren. Klantvriendelijk zal niet moeilijk zijn want elk andere busbedrijf is in principe al beter als zij de email van de klant tijdig beantwoordt.
2.0
Wat vindt u van de kwaliteit van het wagenpark
Wordt u professioneel en vriendelijk te woord gestaan
Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid
Wat vindt u van de kwaliteit van de touringcarchauffeurs
Wat vindt u van de kwaliteit van dienstverlening
Femke
|
Ingezet door de NS. Gisteren was ik met mijn partner en mijn dochtertje 7 maanden gestrand op Schiphol. De NS had bussen van oa Brouwer Tours ingezet. Wij zijn door deze uiterst vriendelijke buschauffeur bijna voor de deur afgezet. Wat een service Waar maak je dit nog mee Ik wil de buschauffeur op deze manier nog even in het zonnetje zetten. Bedankt voor de fijne en veilige rit
Sterke punten
Top service tot aan de deur
10
Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid
Wordt u professioneel en vriendelijk te woord gestaan
Wat vindt u van de kwaliteit van de touringcarchauffeurs
Wat vindt u van de kwaliteit van het wagenpark
Wat vindt u van de kwaliteit van dienstverlening
Wat vindt u van de rijstijl van de touringcarchauffeurs
Patrick
|
Prima service Buschauffeur was een aardige en nette man met humor en ruim op tijd aanwezig
Sterke punten
Ruim op tijd en een mooie nette bus. Aardige chauffeur. Totaal geen klachten
Verbeterpunten of tips
Betere communicatie in afhandeling van de busbevestiging en betaling. Factuur was een beetje onduidelijk
8.0
Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid
Wordt u professioneel en vriendelijk te woord gestaan
Wat vindt u van de kwaliteit van de touringcarchauffeurs
Wat vindt u van de kwaliteit van het wagenpark
Wat vindt u van de kwaliteit van dienstverlening
Wat vindt u van de rijstijl van de touringcarchauffeurs
Fam van Eijk
|
Wij zijn afgelopen zondag met Uw bedrijf naar Dusseldorf geweest. Ik wil even mijn complimenten maken over de buschauffeurs Simon en Richard. Hele gezellige mannen en erge ervaren rijders.
Sterke punten
De mannen waren erg gezellig
Verbeterpunten of tips
Meer koffie tijdens de rit heenweg 1 kopje terug niks
8.0
Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid
Wordt u professioneel en vriendelijk te woord gestaan
Wat vindt u van de kwaliteit van de touringcarchauffeurs
Wat vindt u van de kwaliteit van het wagenpark
Wat vindt u van de kwaliteit van dienstverlening
Wat vindt u van de rijstijl van de touringcarchauffeurs
55 Reviews Plaats review
Aandewiel
|Slecht. Voor de heenweg een party bus besteld en na 3x checken kregen we geen party bus. Ons werd verzekerd dat we deze op de terugweg wel kregen en kwam er een uur later een 4persoons taxi voor rijden. Communicatie is heel slecht en de klant wordt niet serieus genomen
A
|Ben je op zoek naar een zorgeloze dag waarbij een busbedrijf voor de gasten zorgt tijdens jouw speciale trouwdag Dan kan ik je GARANDEREN dat je bij Brouwer Tours aan het VERKEERDE adres bent Begin april 2016 de opdracht gevestigd voor het brengen en ophalen van 40 gasten uit het buitenland van Amsterdam naar de trouwlocatie in de buurt van Haarlem halverwege juli 2016. Ophalen was om 13.00 uur en terugbrengen om 23.00 uur. Vertrektijd was 13.30 uur zodat de gasten voor 14.00 uur konden arriveren bij de ingang van de locatie. Gedurende drie en een halve maand was er GEEN ENKELE communicatie email telefoon sms whatsapp dat er iets aan de hand is of dat iets aan de hand was betreft de route en bestemming. Zelfs tot een dag voor de grote dag was er geen nieuws. Nu komt het Het was die dag 32-34 graden en de buschauffeur van Brouwer Tours heeft het voor elkaar gekregen om de gasten uit het buitenland Let op alle gasten zijn netjes gekleed in jurken hoge hakken kostuum etc af te zetten aan het begin van de laan in de buurt van de locatie waardoor alle gasten enkele honderden meters TE VOET moesten en uiteindelijk waren de gasten te laat aangekomen rond 14.30 uur . De buschauffeur heeft enkel tegen de gasten ge nformeerd dat hij geen toestemming heeft en niet verder meer kan rijden. Brouwer Tours en buschauffeur hebben geen enkel moeite gedaan om dit te communiceren Bij het terugbrengen van de gasten tot verbazing was het de buschauffeur ineens wel gelukt om de gasten bij de ingang op te halen en terug te brengen naar Amsterdam. Na vijf dagen te hebben gewacht heb ik niets vernomen van Brouwer Tours want je zal verwachten dat zij contact met je zal opnemen voor uitleg. Vervolgens heb ik een e-mail gestuurd en kreeg geen antwoord. Na 8 dagen te hebben gewacht heb ik een herinnering gestuurd. Na 2 dagen kreeg ik dan eindelijk een reactie. Het heeft 10 dagen moeten duren. Het enige positieve is wellicht dat Jaap begon met excuses voor zijn late reactie maar niet voor wat er is gebeurt. Uit deze email blijkt wel dat Brouwer Tours geen enkel verantwoordelijkheid neemt en het wordt zelfs erger. In zijn reactie legt hij de schuld bij andere partijen inclusief mijzelf en de locatie behalve Brouwer Tours. Hij zegt letterlijk dat ik een ontheffing moest aanvragen en dat zij dat helaas niet kunnen doen omdat zij niet de opdrachtgever zijn. Daarnaast heeft hij herhaaldelijk de locatie aangegeven dat de locatie het had moeten aanvragen. Want zonder ontheffing dan neemt de buschauffeur de risico voor een boete van EUR1050 per vergrijp. Er komen direct twee dringende vragen bij mij - waarom heeft niemand in die drie en een halve maand mij hierover ge nformeerd - Waarom reed de buschauffeur bij het terugbrengen van de gasten wel naar de ingang van de locatie met de risico voor de boete van EUR1050 Jaap antwoordt heel simpel de buschauffeur is er vanuit gegaan dat er een ontheffing aanwezig was. Blijkbaar nog een fout en erg onprofessioneel. Ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik een eventuele boete daaruit niet zal gaan betalen maar ben ontzettend teleurgesteld dat zo n bedrijf onvoldoende communiceert met de klant en haar eigen chauffeurs. Vervolgens ben ik persoonlijk langs de locatie en gemeente geweest om uit te zoeken hoe het daadwerkelijk in elkaar zit. Het was geen verassing nadat ik beide partijen heb gesproken - er is binnen de locatie bekend zakelijk als privé locatie niemand die contact heeft gehad met Brouwer Tours. De vraag is met wie en wanneer Jaap contact heeft gehad aangezien hij beweert herhaaldelijk te hebben aangegeven. - Andere busbedrijven vragen zelf de ontheffing aan bij de gemeente waarbij er informatie moet worden verstrekt betreft tijdstip doel en kenteken van de bus - De gemeente antwoordt ook dat iedereen de ontheffing kan aanvragen dus het is onbegrijpelijk waarom Jaap beweert dat ik het had moeten doen. Begrijp mij niet verkeerd ik had het zo kunnen doen mits Brouwer Tours mij hierover had ge nformeerd. Vervolgens heb ik weer een email gestuurd naar Jaap op 7 19 en 25 augustus voor uitleg waarbij ook John Brouwer de eigenaar in de cc stond maar GEEN ENKELE reactie meer. Ik heb Jaap zelf gebeld op 25 augustus en zijn antwoord was dat het nu in handen ligt van John om dit verder te onderzoeken. Inmiddels zijn we 5 dagen verder en het blijft stil bij de heren. Mijn conclusie over Brouwer Tours - Brouwer Tour is zeer onprofessioneel - Totaal gebrek aan communicatie met de klant - Slechte voorbereiding met ontheffing aanvragen terwijl de opdracht meer dan drie en een halve maand van tevoren is bevestigd ze zijn het vergeten. Hoe kan een bedrijf als Brouwer Tours vergeten de klant te informeren over ontheffing of dat zij het zelf zijn vergeten en vervolgens maar de schuld bij anderen af te schuiven. - Dankzij Brouwer Tours moesten alle 40 gasten voor de bruiloft in jurk pak hoge hakken een stuk lopen terwijl het 32-34 graden buiten is - Na de opdracht niet pro actief klant op de hoogte houden. Voor de opdracht ook niet. - Vervolgens nadat er contact is genomen de klant proberen wijs te maken dat het de schuld is van of de klant zelf en locatie. - Email beantwoorden is zeer traag zelfs negeren. - Klant negeren nadat zowel Jaap als John niet meer weten wat ze moeten zeggen ontzettend slechte nazorg klantenservice. Met andere woorden er is GEEN klantenservice. - Ben je op zoek naar een busbedrijf voor een zorgeloze dag Ik kan je met 100 afraden om Brouwer Tours in te huren en beveel je aan om andere betere professionelere en klantvriendelijke busbedrijven te contacteren. Klantvriendelijk zal niet moeilijk zijn want elk andere busbedrijf is in principe al beter als zij de email van de klant tijdig beantwoordt.
Femke
|Ingezet door de NS. Gisteren was ik met mijn partner en mijn dochtertje 7 maanden gestrand op Schiphol. De NS had bussen van oa Brouwer Tours ingezet. Wij zijn door deze uiterst vriendelijke buschauffeur bijna voor de deur afgezet. Wat een service Waar maak je dit nog mee Ik wil de buschauffeur op deze manier nog even in het zonnetje zetten. Bedankt voor de fijne en veilige rit
Sterke punten
Top service tot aan de deur
Patrick
|Prima service Buschauffeur was een aardige en nette man met humor en ruim op tijd aanwezig
Sterke punten
Ruim op tijd en een mooie nette bus. Aardige chauffeur. Totaal geen klachten
Verbeterpunten of tips
Betere communicatie in afhandeling van de busbevestiging en betaling. Factuur was een beetje onduidelijk
Fam van Eijk
|Wij zijn afgelopen zondag met Uw bedrijf naar Dusseldorf geweest. Ik wil even mijn complimenten maken over de buschauffeurs Simon en Richard. Hele gezellige mannen en erge ervaren rijders.
Sterke punten
De mannen waren erg gezellig
Verbeterpunten of tips
Meer koffie tijdens de rit heenweg 1 kopje terug niks