Informatieverstrekking over medicijnen (1=helemaal niet, 4=helemaal)
Privacy (1=Nooit, 4=Altijd)
Bejegening (1=helemaal niet, 4=helemaal)
Klant van Mediq Apotheek De Ley
|
Betrokken personeel en vakkundige ondersteuning maar niet echt persoonlijk en vertrouwd. Dat is ook niet mogelijk aan een balie met een totaal gebrek aan privacy. Vandaar dat ik negatief antwoorden gaf bij de laatste vragen. Dames aan de balie kunnen gevoelige vragen nu eenmaal niet stellen aan de balie en je kunt niet met alle klanten apart gaan zitten; dat is niet logisch. Wel zou het mogelijk zijn om meer afscheiding te maken bij de balie zodat er meer privé ruimte ontstaat. Dan kan uw medewerker ook gerust vragen stellen, zonder bedenkingen over privacy te hebben en durft de klant weer eerder zelf een vraag te stellen of een onderwerp aan te voeren.
199 Reviews Plaats review
Klant van Mediq Apotheek De Ley
|heel positief
Klant van Mediq Apotheek De Ley
|goed
Klant van Mediq Apotheek De Ley
|zeer goed
Klant van Mediq Apotheek De Ley
|Betrokken personeel en vakkundige ondersteuning maar niet echt persoonlijk en vertrouwd. Dat is ook niet mogelijk aan een balie met een totaal gebrek aan privacy. Vandaar dat ik negatief antwoorden gaf bij de laatste vragen. Dames aan de balie kunnen gevoelige vragen nu eenmaal niet stellen aan de balie en je kunt niet met alle klanten apart gaan zitten; dat is niet logisch. Wel zou het mogelijk zijn om meer afscheiding te maken bij de balie zodat er meer privé ruimte ontstaat. Dan kan uw medewerker ook gerust vragen stellen, zonder bedenkingen over privacy te hebben en durft de klant weer eerder zelf een vraag te stellen of een onderwerp aan te voeren.
Klant van Mediq Apotheek De Ley
|Positief maar nadeel dat medicijnen die chronisch gebruikt worden bij herhaling vaak niet op voorraad zijn . Dus 2x komen