Onlangs op doktersrecept medicijnen voorgeschreven voor 10 tabletjes Naproxen. Het bleek dat er maar 6 beschikbaar waren. Over de resterende 4 zou ik een e-mail ontvangen als die geleverd konden worden. Na een week maar eens even (meer dan 15 minuten!) geïnformeerd waar die bleven. Na een kwartier en contact met 3 medewerkers wist niemand waar de tabletjes gebleven waren. Ik heb ze nooit ontvangen. Gelukkig had ik er nog een paar over van een eerder probleempje. De apotheek was in elk geval niet te beroerd om bij mijn ziektekostenverzekering toch 10 tabletten te declareren.
En die waren daar helemaal niet blij mee volgens mijn telefonisch contact met hun. Wel declareren maar niet leveren.
Al weer enige maanden geleden zijn er aan mijn vrouw tot twee keer toe de verkeerde medicijnen mee gegeven. Ook met het personeel zijn er al wat incidenten geweest waarna we een gesprek hebben gehad met de apotheker. Dit lijkt nergens op. Een amateurclub!!!
Jammer dat we niet zo gauw eeb alternatief hebben voor een andere apotheek die wel accuraat kan zijn.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ans
|
Zeer slechte service, 10 minuten voor sluitingstijd, recept wordt niet geleverd ,is door de huisarts voor 17.00u gemaild morgen om 11.00u terug komen, ging over pijnstillers! Oosterhof levert wel om 17.45! Balen! Zeer klantonvriendelijk!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Carla
|
Medicijnen worden gewoon niet geleverd en als je gaat vragen waar ze blijven voor mijn 83 jarige moeder hebben ze een maand geleden al bezorgt ze heeft genoeg tot Januari je staat er gewoon als leugenaar / of je moeder word dement. Een dag later worden ze ineens bezorgt maar wel met een sticker datum van vorige maand. Ben wel benieuwd waar ze al die tijd dan liggen. Word tijd dat er is.wat concurrentie komt in Boxtel misschien gaat het dan beter.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Smits
|
- Zeer slechte Service ! Zelfs geen openingstijden op raam of deur !
- Recepten moeten digitaal aangeleverd worden via Foto's en Mail !! Is natuurlijk onmogelijk voor mensen zonder foto- of computer of andere benodigde apparatuur.
- Zeer belangrijk recept doorgestuurd door Apotheek Oosterhof had men in ons geval niet ontvangen volgens onvriendelijke medewerkster. In dit geval onmisbare dringend nodige bloeddrukverlager !!
Uiteindelijk na aanhouden toch meegekregen.
- Bleek dat communicatie tussen beide apotheken vaak te wensen overliet.
-- Wijzelf zijn lovend over onze apotheek Oosterhof.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Blokx
|
Iedere keer geouwehoer met m'n medicatie(die ik al jaaaaren gebruik...).
De ene medewerkster zegt zus, de ander weer zo....het werkt allemaal langs mekaar af lijkt wel!
En intussen ben ik de dupe.....
Zorg da gu oe zaken in orde hebt, en maak van jullie probleem niet het mijne.......
332 Reviews Plaats review
Christ Schellekens
|Onlangs op doktersrecept medicijnen voorgeschreven voor 10 tabletjes Naproxen. Het bleek dat er maar 6 beschikbaar waren. Over de resterende 4 zou ik een e-mail ontvangen als die geleverd konden worden. Na een week maar eens even (meer dan 15 minuten!) geïnformeerd waar die bleven. Na een kwartier en contact met 3 medewerkers wist niemand waar de tabletjes gebleven waren. Ik heb ze nooit ontvangen. Gelukkig had ik er nog een paar over van een eerder probleempje. De apotheek was in elk geval niet te beroerd om bij mijn ziektekostenverzekering toch 10 tabletten te declareren.
En die waren daar helemaal niet blij mee volgens mijn telefonisch contact met hun. Wel declareren maar niet leveren.
Al weer enige maanden geleden zijn er aan mijn vrouw tot twee keer toe de verkeerde medicijnen mee gegeven. Ook met het personeel zijn er al wat incidenten geweest waarna we een gesprek hebben gehad met de apotheker. Dit lijkt nergens op. Een amateurclub!!!
Jammer dat we niet zo gauw eeb alternatief hebben voor een andere apotheek die wel accuraat kan zijn.
Ans
|Zeer slechte service, 10 minuten voor sluitingstijd, recept wordt niet geleverd ,is door de huisarts voor 17.00u gemaild morgen om 11.00u terug komen, ging over pijnstillers! Oosterhof levert wel om 17.45! Balen! Zeer klantonvriendelijk!
Carla
|Medicijnen worden gewoon niet geleverd en als je gaat vragen waar ze blijven voor mijn 83 jarige moeder hebben ze een maand geleden al bezorgt ze heeft genoeg tot Januari je staat er gewoon als leugenaar / of je moeder word dement. Een dag later worden ze ineens bezorgt maar wel met een sticker datum van vorige maand. Ben wel benieuwd waar ze al die tijd dan liggen. Word tijd dat er is.wat concurrentie komt in Boxtel misschien gaat het dan beter.
Smits
|- Zeer slechte Service ! Zelfs geen openingstijden op raam of deur !
- Recepten moeten digitaal aangeleverd worden via Foto's en Mail !! Is natuurlijk onmogelijk voor mensen zonder foto- of computer of andere benodigde apparatuur.
- Zeer belangrijk recept doorgestuurd door Apotheek Oosterhof had men in ons geval niet ontvangen volgens onvriendelijke medewerkster. In dit geval onmisbare dringend nodige bloeddrukverlager !!
Uiteindelijk na aanhouden toch meegekregen.
- Bleek dat communicatie tussen beide apotheken vaak te wensen overliet.
-- Wijzelf zijn lovend over onze apotheek Oosterhof.
Blokx
|Iedere keer geouwehoer met m'n medicatie(die ik al jaaaaren gebruik...).
De ene medewerkster zegt zus, de ander weer zo....het werkt allemaal langs mekaar af lijkt wel!
En intussen ben ik de dupe.....
Zorg da gu oe zaken in orde hebt, en maak van jullie probleem niet het mijne.......