Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn echtgenote een mooi horloge. Een Tissot T Touch Solar smart watch, gekocht bij Bouman Online. Het horloge was netjes verpakt en voorzien van een mooi kadopapiertje.
Nadat ik de handleiding van internet gedownload had en de benodigde app uit de appstore had opgehaald kon ik beginnen met het installeren van het horloge. Volgens de handleiding eerst ongeveer 4 uur opladen van de batterij. Toen dat achter de rug was heb ik alles ingesteld en aan het einde van de middag het horloge omgedaan. Het touchscreen en alle functies werkten prima. Mooi horloge, waar ik erg blij mee was. Omdat ik in bed geen horloge draag ’s avonds voor het naar bed gaan het horloge netjes opgeborgen. De volgende ochtend het horloge omgedaan en toen ontdekt dat het touchscherm op geen enkele aanraking meer reageerde, waardoor alle extra smartfuncties en de menu’s niet meer te benaderen waren.
Uiteraard flink de pest in, want ik had het horloge bij elkaar een uur of 6 gedragen. Omdat de klok en de datumweergave wel werken lijkt het een softwareprobleem. Van een horloge van EUR 995 van een goed en bekend merk verwacht je dit niet natuurlijk. Direct gebeld met Bouman Online. Een medewerker bood aan het horloge kosteloos bij mij te laten ophalen zodat het gerepareerd kan worden. Ik heb aangegeven geen vertrouwen in dit horloge te hebben en niet in een ellenlang reparatietraject terecht te willen komen. Ik wil gebruik maken van mijn recht om de online koop (koop op afstand) ongedaan te maken. Volgens de medewerker geen enkel probleem! Hij zou mij een retourformulier sturen, waarna het horloge bij mij zou worden op gehaald door Post NL en het geld teruggestort. So far so good dus…..?
Ik heb de gemaakte afspraak direct per email bevestigd. Binnen een uur kreeg ik een email van de directeur/eigenaar die mij even kwam duidelijk maken dat dit niet zomaar ging. Het horloge kon gewoon onder garantie gerepareerd worden. Dus direct maar gebeld en verwezen naar de eerder die middag gemaakte afspraak. Die was volgens de directeur niet juist geweest. Ik gaf nogmaals aan totaal geen vertrouwen te hebben in een horloge waar binnen een dag al zulke problemen mee waren en dat ik gebruik wilde maken van mijn recht de koop op afstand ongedaan te maken. Op de website van Bouman Online staat ook dat dit mogelijk is, mits het artikel in onbeschadigde staat wordt geretourneerd natuurlijk.
En nu komt het beruchte addertje onder het gras! Ik moest dan nu het horloge op eigen kosten opsturen, waarna Bouman Online (de directeur) het horloge zou inspecteren en van een waarde zou voorzien. Leek mij beter om dan maar zelf naar de winkel in Culemborg te gaan om te voorkomen dat er allerlei zaken “mis” zouden gaan.
De volgende dag met een blinkend horloge in originele verpakking naar de winkel gegaan en kennis gemaakt met de directeur. Die bood aan het horloge eerst een reset te geven omdat het dan daarna vast wel weer zou werken….?? Ik bedankte vriendelijk en gaf aan bij mijn besluit te blijven. Dat viel niet in goede aarde. Met een juweliers-vergrootglas werd mijn horloge van alle kanten bekeken. Of mijn horloge gevallen was? Met het blote oog was er aan het horloge niets te zien en het was zoals te verwachten in nieuwstaat. Meneer kon mij ook de gebruik sporen niet laten zien.
Vervolgens kwam de aap uit de mouw. Ik kwam nu een niet goed werkend horloge terugbrengen en ja, daar hing natuurlijk een ander prijskaartje dan EUR 995 aan! Hij moest even op Marktplaats kijken waarvoor ze nu te koop worden aangeboden. En ja hoor, daar was dan volgens hem een iets duurdere uitvoering van 6 maanden oud die voor EUR 800 te koop stond. De mijne was jonger dus hij kon er wel EUR 850 van maken……! Natuurlijk was ik allang helemaal klaar met dit bedrijf en deze man. Aangegeven dat als hij EUR 900 betaalde we elkaar nooit meer hoefden te zien.
In de diverse reviews op internet zie je dat dit een rode draad is bij dit bedrijf. De reacties van het bedrijf zijn zodanig dat het altijd aan de klant ligt en nooit aan het bedrijf. Ook goede reviews, maar dan hebben klanten nog geen problemen met de aankoop gehad. Dom dat wij niet even vooraf de reviews beter hebben bekeken!
Of je zaken moet gaan doen met Bouman Online is natuurlijk niet aan mij. Ik deel deze ervaring en hoop dat het mensen helpt de voor hen juiste beslissing te nemen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Boumanonline.nl
|
Snelle keus mogelijk, telefonisch ook correct en snel geholpen
Mooi product geleden
9.0
0
Klant van Boumanonline.nl
|
Vlotte, keurige levering en zeer servicegericht.
7.7
0
Klant van Boumanonline.nl
|
geweldige snelle persoonlijke thuisservice na telefonische vraag
324 Reviews Plaats review
Adri van Leeuwen
|Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn echtgenote een mooi horloge. Een Tissot T Touch Solar smart watch, gekocht bij Bouman Online. Het horloge was netjes verpakt en voorzien van een mooi kadopapiertje.
Nadat ik de handleiding van internet gedownload had en de benodigde app uit de appstore had opgehaald kon ik beginnen met het installeren van het horloge. Volgens de handleiding eerst ongeveer 4 uur opladen van de batterij. Toen dat achter de rug was heb ik alles ingesteld en aan het einde van de middag het horloge omgedaan. Het touchscreen en alle functies werkten prima. Mooi horloge, waar ik erg blij mee was. Omdat ik in bed geen horloge draag ’s avonds voor het naar bed gaan het horloge netjes opgeborgen. De volgende ochtend het horloge omgedaan en toen ontdekt dat het touchscherm op geen enkele aanraking meer reageerde, waardoor alle extra smartfuncties en de menu’s niet meer te benaderen waren.
Uiteraard flink de pest in, want ik had het horloge bij elkaar een uur of 6 gedragen. Omdat de klok en de datumweergave wel werken lijkt het een softwareprobleem. Van een horloge van EUR 995 van een goed en bekend merk verwacht je dit niet natuurlijk. Direct gebeld met Bouman Online. Een medewerker bood aan het horloge kosteloos bij mij te laten ophalen zodat het gerepareerd kan worden. Ik heb aangegeven geen vertrouwen in dit horloge te hebben en niet in een ellenlang reparatietraject terecht te willen komen. Ik wil gebruik maken van mijn recht om de online koop (koop op afstand) ongedaan te maken. Volgens de medewerker geen enkel probleem! Hij zou mij een retourformulier sturen, waarna het horloge bij mij zou worden op gehaald door Post NL en het geld teruggestort. So far so good dus…..?
Ik heb de gemaakte afspraak direct per email bevestigd. Binnen een uur kreeg ik een email van de directeur/eigenaar die mij even kwam duidelijk maken dat dit niet zomaar ging. Het horloge kon gewoon onder garantie gerepareerd worden. Dus direct maar gebeld en verwezen naar de eerder die middag gemaakte afspraak. Die was volgens de directeur niet juist geweest. Ik gaf nogmaals aan totaal geen vertrouwen te hebben in een horloge waar binnen een dag al zulke problemen mee waren en dat ik gebruik wilde maken van mijn recht de koop op afstand ongedaan te maken. Op de website van Bouman Online staat ook dat dit mogelijk is, mits het artikel in onbeschadigde staat wordt geretourneerd natuurlijk.
En nu komt het beruchte addertje onder het gras! Ik moest dan nu het horloge op eigen kosten opsturen, waarna Bouman Online (de directeur) het horloge zou inspecteren en van een waarde zou voorzien. Leek mij beter om dan maar zelf naar de winkel in Culemborg te gaan om te voorkomen dat er allerlei zaken “mis” zouden gaan.
De volgende dag met een blinkend horloge in originele verpakking naar de winkel gegaan en kennis gemaakt met de directeur. Die bood aan het horloge eerst een reset te geven omdat het dan daarna vast wel weer zou werken….?? Ik bedankte vriendelijk en gaf aan bij mijn besluit te blijven. Dat viel niet in goede aarde. Met een juweliers-vergrootglas werd mijn horloge van alle kanten bekeken. Of mijn horloge gevallen was? Met het blote oog was er aan het horloge niets te zien en het was zoals te verwachten in nieuwstaat. Meneer kon mij ook de gebruik sporen niet laten zien.
Vervolgens kwam de aap uit de mouw. Ik kwam nu een niet goed werkend horloge terugbrengen en ja, daar hing natuurlijk een ander prijskaartje dan EUR 995 aan! Hij moest even op Marktplaats kijken waarvoor ze nu te koop worden aangeboden. En ja hoor, daar was dan volgens hem een iets duurdere uitvoering van 6 maanden oud die voor EUR 800 te koop stond. De mijne was jonger dus hij kon er wel EUR 850 van maken……! Natuurlijk was ik allang helemaal klaar met dit bedrijf en deze man. Aangegeven dat als hij EUR 900 betaalde we elkaar nooit meer hoefden te zien.
In de diverse reviews op internet zie je dat dit een rode draad is bij dit bedrijf. De reacties van het bedrijf zijn zodanig dat het altijd aan de klant ligt en nooit aan het bedrijf. Ook goede reviews, maar dan hebben klanten nog geen problemen met de aankoop gehad. Dom dat wij niet even vooraf de reviews beter hebben bekeken!
Of je zaken moet gaan doen met Bouman Online is natuurlijk niet aan mij. Ik deel deze ervaring en hoop dat het mensen helpt de voor hen juiste beslissing te nemen.
Klant van Boumanonline.nl
|Snelle keus mogelijk, telefonisch ook correct en snel geholpen
Mooi product geleden
Klant van Boumanonline.nl
|Vlotte, keurige levering en zeer servicegericht.
Klant van Boumanonline.nl
|geweldige snelle persoonlijke thuisservice na telefonische vraag
Klant van Boumanonline.nl
|Eenvoudig bestellen, snelle levering, goede kwaliteit,