Bos incasso is onderdeel van Tele2 en heeft niet het juiste beeld van de situatie omdat Tele2 een zeer slechte interne communicatie heeft.
Bos incasso blijft domweg rekeningen sturen zonder argument.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
DC caioni
|
betaling. geachte graag had ik nog even uitstel tot einde deze maand en maak dan het resterende bedrag over van 55,86 ,daar ik een nieuwe baan heb en het even moeielijk is om alle rekeningen in 1 keer te betalen .hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht DC caioni
8.0
T.van.Rooijen.
|
dossiernr.1725830. Er heeft zich een iets mis gegaan bij tele2.nl. Ik heb vandaag gesproken met een medewerker, van tele2 en die gaat het ook verder uitzoeken voor mijn. Dus mijn vraag aan u is, of dan het document terug gaat naar tele2 voor verder onder zoek. en de betaling van 32euro plaats val vinden. Voor deze mijn vriendelijke dank.
8.0
T.van.Rooijen.
|
een vergissing van Tele2.nl. goede,middag. ik had een medewerker(ster)Aan de telefoon gehad vandaar dit schrijven! Ik ben ten onrechte verkeerd behandeld!! Ik had afgesproken met een mede werker van Tele2.nl over een opzeg termijn. En daar bij is gebleken dat er nog 32 euro open stond om door mijn te betalen. maar ik krijg wel een betaling binnen van Bos incasso 82,08 euro. en dat gaat toch wel erg ver tot mijn spijt! gaarne kunt U deze zaak nog eens op nieuw beoordelen. Dossiernummer 1725830.
4 Reviews Plaats review
Harrie Arends
|Bos incasso is onderdeel van Tele2 en heeft niet het juiste beeld van de situatie omdat Tele2 een zeer slechte interne communicatie heeft.
Bos incasso blijft domweg rekeningen sturen zonder argument.
DC caioni
|betaling. geachte graag had ik nog even uitstel tot einde deze maand en maak dan het resterende bedrag over van 55,86 ,daar ik een nieuwe baan heb en het even moeielijk is om alle rekeningen in 1 keer te betalen .hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht DC caioni
T.van.Rooijen.
|dossiernr.1725830. Er heeft zich een iets mis gegaan bij tele2.nl. Ik heb vandaag gesproken met een medewerker, van tele2 en die gaat het ook verder uitzoeken voor mijn. Dus mijn vraag aan u is, of dan het document terug gaat naar tele2 voor verder onder zoek. en de betaling van 32euro plaats val vinden. Voor deze mijn vriendelijke dank.
T.van.Rooijen.
|een vergissing van Tele2.nl. goede,middag. ik had een medewerker(ster)Aan de telefoon gehad vandaar dit schrijven! Ik ben ten onrechte verkeerd behandeld!! Ik had afgesproken met een mede werker van Tele2.nl over een opzeg termijn. En daar bij is gebleken dat er nog 32 euro open stond om door mijn te betalen. maar ik krijg wel een betaling binnen van Bos incasso 82,08 euro. en dat gaat toch wel erg ver tot mijn spijt! gaarne kunt U deze zaak nog eens op nieuw beoordelen. Dossiernummer 1725830.