Ronduit slecht, ee wordt niet ingegaan op klachten...
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
rony stokart
|
Wegens niet aksepteren van bijkomende zekerheden ( lift in hotel, stopkontakt naast bed, mededeling geplande hotels) en poging tot gedwongen betaling van onder voorwaarden gedane booking: absoluut te mijden reisfirma.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Van der Burgt
|
Waardeloos! Vorig jaar reis naar Roemenië geboekt. Aan het begin van de reis werden er mensen ziek tot ziekenhuisopname toe. Tegen advies artsen met ontslag gegaan. Ipv deze zieke mensen te repatriëren, laat Bolderman deze mensen gewoon mee verder reizen. Met als gevolg dat alle mensen in de bus ziek werden. Na de reis werd er niet geïnformeerd hoe het was of geëvalueerd hoe de ervaringen waren. Laat staan een tegemoetkoming. Nee we mochten niet eens binnen bij het afscheidsdiner. Gevalletje in de doofpot hiermee!
Dit jaar een reis geboekt naar Spanje en Portugal. Tot vorige week regelmatig contact gehad hoe er mee omgegaan werd betreft Corona, aangezien er al steden en plaatsen in Spanje en Portugal op oranje waren. Uiteindelijk zelf gekozen om te annuleren omdat Bolderman aangaf dat ze tot de dag van te voren kon bepalen of de reis doorging, er kon zelfs nog programma gewijzigd worden, waardoor reis toch door kon gaan! Dat risico wilden we niet lopen, omdat we in de risicogroep zitten, wat overigens de gemiddelde reiziger van Bolderman zal zitten gezien leeftijd. We hebben de reis geannuleerd. Nog geen week later halen ze de reis zelf uit het programma. Wrsl hebben nu zoveel mensen zelf deze reis geannuleerd, dat het niet rendabel is om de reis door te laten gaan. Naar de gezondheid van de klant wordt iig niet gekeken! Die ervaring al twee jaar op rij gehad. Weinig tot geen tegemoetkoming, schandalig gewoon! Voor ons absoluut geen Bolderman meer!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Robertus
|
Mijn echtgenote wilde dit jaar haar vakanties, voor het eerst, bij Bolderman boeken. Haar 1e trip was al door haar geboekt toen ze bij het uitzoeken van haar excursie-reis voor later dit jaar foto’s zocht van de genoemde hotels. Maar die zijn er geen te vinden op de Bolderman sites. Op de hotelside vond zij wel een foto van de genoemde 1-persoonskamer waar ze naar zocht. Deze had een geschatte afmeting van 1.8 bij 2.0, waarin een bed en een kast staat. In die ruimte zou ze 4 nachten moeten slapen. Ze wilde weten of dit de soort kamer is die haar te wachten staat als ze boekt. Met de toeslag voor de single-room lijkt dit ons zeer onrealistisch.
Zij belde met Bolderman maar kreeg een zeer onbevredigend antwoord, er kon haar geen informatie worden verstrekt omdat de situatie ter plaatse niet bekend was.
Mijn vrouw maakt zich nu wel wat ongerust over wat haar te wachten staat bij haar reis in april. Ook bij deze reis is het haar niet bekend hoe de hotelkamer er uit gaat zien. Duimen dus en afwachten.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Vikki
|
Mijn vader is bejaard en bolderman verzekerde ons dat dat geen probleem zou zijn om de andalucia reis mee te doen. hij vloog naar Spanje , echter bij aankomst in malaga was hij volgens bolderman te langzaam en we moesten toen de politie bellen om hem met een taxi naar het eerste hotel te brengen. De reisleidinf had niet op hem gewacht en bolderman het heel normaal dat we extra 100 euro betaalden aan de taxi, omdat de reisleiding er niet meer was en niet de moeite had genomen om te wachten .Super slechte service. Niet doen!
85 Reviews Plaats review
Jet
|Ronduit slecht, ee wordt niet ingegaan op klachten...
rony stokart
|Wegens niet aksepteren van bijkomende zekerheden ( lift in hotel, stopkontakt naast bed, mededeling geplande hotels) en poging tot gedwongen betaling van onder voorwaarden gedane booking: absoluut te mijden reisfirma.
Van der Burgt
|Waardeloos! Vorig jaar reis naar Roemenië geboekt. Aan het begin van de reis werden er mensen ziek tot ziekenhuisopname toe. Tegen advies artsen met ontslag gegaan. Ipv deze zieke mensen te repatriëren, laat Bolderman deze mensen gewoon mee verder reizen. Met als gevolg dat alle mensen in de bus ziek werden. Na de reis werd er niet geïnformeerd hoe het was of geëvalueerd hoe de ervaringen waren. Laat staan een tegemoetkoming. Nee we mochten niet eens binnen bij het afscheidsdiner. Gevalletje in de doofpot hiermee!
Dit jaar een reis geboekt naar Spanje en Portugal. Tot vorige week regelmatig contact gehad hoe er mee omgegaan werd betreft Corona, aangezien er al steden en plaatsen in Spanje en Portugal op oranje waren. Uiteindelijk zelf gekozen om te annuleren omdat Bolderman aangaf dat ze tot de dag van te voren kon bepalen of de reis doorging, er kon zelfs nog programma gewijzigd worden, waardoor reis toch door kon gaan! Dat risico wilden we niet lopen, omdat we in de risicogroep zitten, wat overigens de gemiddelde reiziger van Bolderman zal zitten gezien leeftijd. We hebben de reis geannuleerd. Nog geen week later halen ze de reis zelf uit het programma. Wrsl hebben nu zoveel mensen zelf deze reis geannuleerd, dat het niet rendabel is om de reis door te laten gaan. Naar de gezondheid van de klant wordt iig niet gekeken! Die ervaring al twee jaar op rij gehad. Weinig tot geen tegemoetkoming, schandalig gewoon! Voor ons absoluut geen Bolderman meer!
Robertus
|Mijn echtgenote wilde dit jaar haar vakanties, voor het eerst, bij Bolderman boeken. Haar 1e trip was al door haar geboekt toen ze bij het uitzoeken van haar excursie-reis voor later dit jaar foto’s zocht van de genoemde hotels. Maar die zijn er geen te vinden op de Bolderman sites. Op de hotelside vond zij wel een foto van de genoemde 1-persoonskamer waar ze naar zocht. Deze had een geschatte afmeting van 1.8 bij 2.0, waarin een bed en een kast staat. In die ruimte zou ze 4 nachten moeten slapen. Ze wilde weten of dit de soort kamer is die haar te wachten staat als ze boekt. Met de toeslag voor de single-room lijkt dit ons zeer onrealistisch.
Zij belde met Bolderman maar kreeg een zeer onbevredigend antwoord, er kon haar geen informatie worden verstrekt omdat de situatie ter plaatse niet bekend was.
Mijn vrouw maakt zich nu wel wat ongerust over wat haar te wachten staat bij haar reis in april. Ook bij deze reis is het haar niet bekend hoe de hotelkamer er uit gaat zien. Duimen dus en afwachten.
Vikki
|Mijn vader is bejaard en bolderman verzekerde ons dat dat geen probleem zou zijn om de andalucia reis mee te doen. hij vloog naar Spanje , echter bij aankomst in malaga was hij volgens bolderman te langzaam en we moesten toen de politie bellen om hem met een taxi naar het eerste hotel te brengen. De reisleidinf had niet op hem gewacht en bolderman het heel normaal dat we extra 100 euro betaalden aan de taxi, omdat de reisleiding er niet meer was en niet de moeite had genomen om te wachten .Super slechte service. Niet doen!