Vandaag (18 juni 2019) stond ik voor de zoveelste keer voor "nop" te wachten bij de balie. Twee meisjes (medewerkers) stonden met elkaar te roddelen en hadden het met een oudere klant over de visboer "aan de overkant" die er mee wil stoppen. Ze hadden daardoor totaal geen oog voor mij, terwijl ik graag ik een boek had willen bestellen, maar daar hadden ze blijkbaar geen tijd voor.
Slechte service!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Boekhandel Daan Nijman
|
Prima winkel, vriendelijk personeel en volop keuze!
8.3
0
Janny Woldring
|
assortiment is de laatste jaren beperkter geworden (psychiatrie, (klinische en forensische) psychologie, religie en filosofie
3 Reviews Plaats review
Gerard de Boer
|Vandaag (18 juni 2019) stond ik voor de zoveelste keer voor "nop" te wachten bij de balie. Twee meisjes (medewerkers) stonden met elkaar te roddelen en hadden het met een oudere klant over de visboer "aan de overkant" die er mee wil stoppen. Ze hadden daardoor totaal geen oog voor mij, terwijl ik graag ik een boek had willen bestellen, maar daar hadden ze blijkbaar geen tijd voor.
Slechte service!
Klant van Boekhandel Daan Nijman
|Prima winkel, vriendelijk personeel en volop keuze!
Janny Woldring
|assortiment is de laatste jaren beperkter geworden (psychiatrie, (klinische en forensische) psychologie, religie en filosofie