Bij de Bever in Groningen een GoPro Hero 6 aangeschaft, na 8 weken in het bezit bleek deze een defect te hebben. De GoPro ter reparatie, onder garantie nog, naar de Bever in Groningen terug gebracht. De medewerker vertelde mij dat het ongeveer 4 weken kon duren, eer deze weer terug was.
Na 4 weken niks te hebben gehoord, naar de Bever gegaan voor een status update, nu kreeg ik te horen dat het 6 weken zou duren en dat de GoPro pas net naar de leverancier gestuurd is, dus er is in de 4 weken niks gebeurd. Twee weken later weer heen gegaan, nu kreeg ik te horen dat het nog weer 2 weken gaat duren. Dus in totaal 8 weken. Het schijnt dat dit standaard is bij een reparatie.
Uiteindelijk ben ik de GoPro net zolang kwijt als dat ik deze in het bezit heb gehad. Ik wees de medewerker hier op dat haar collega in het begin zei dat het 4 weken zou duren, niet 8 weken. Bovendien zou ik dit niet geaccepteerd hebben, gezien het product nog maar kort in mijn bezit was. De medewerker vertelde mij dat ik als ik dat aan het begin tegen haar collega had gezegd ze mogelijk een andere oplossing hadden kunnen bieden, maar dat het nu niet meer kon omdat het product nu al bij de leverancier ligt.
Als klant ik voel ik mij hier de dupe van, gezien ik de GoPro momenteel kwijt ben en continu afgewimpeld word met een antwoord van de medewerkers waar ik niks mee kan. Ondertussen niks kunnen filmen, waar ik in eerste instantie de GoPro voor heb aangeschaft natuurlijk.
Kortom, vriendelijke en behulpzame winkel, tot je de winkel uitloopt en ze het geld binnen hebben. Daarna kijken ze niet meer naar je om.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Bever
|
Eigenlijk niks op aan te merken. Bij binnenkomst altijd gegroet, gevraagd of het lukt of dat er hulp nodig is, als er iets niet in de winkel is bestellen ze het direct online voor je. Bon per mail. Winkel verzorgt: alles tip top!
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Bever
|
Nadat ik mijn eisen heb gemeld weet het personeel feilloos de juiste artikelen tevoorschijn te toveren. Daarna goede uitleg over het materiaal en hoe te onderhouden.
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Bever
|
Gewoon een degelijke zaak met ruime keuze en attent, vriendelijk en deskundig personeel. Een outdoorshop waar je je thuis voelt..
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Bever
|
Goede kwaliteit, sale meestal beperkt aantal maten beschikbaar
176 Reviews Plaats review
Giovanni
|Goede service, tot dat je de deur uitloopt.....
Bij de Bever in Groningen een GoPro Hero 6 aangeschaft, na 8 weken in het bezit bleek deze een defect te hebben. De GoPro ter reparatie, onder garantie nog, naar de Bever in Groningen terug gebracht. De medewerker vertelde mij dat het ongeveer 4 weken kon duren, eer deze weer terug was.
Na 4 weken niks te hebben gehoord, naar de Bever gegaan voor een status update, nu kreeg ik te horen dat het 6 weken zou duren en dat de GoPro pas net naar de leverancier gestuurd is, dus er is in de 4 weken niks gebeurd. Twee weken later weer heen gegaan, nu kreeg ik te horen dat het nog weer 2 weken gaat duren. Dus in totaal 8 weken. Het schijnt dat dit standaard is bij een reparatie.
Uiteindelijk ben ik de GoPro net zolang kwijt als dat ik deze in het bezit heb gehad. Ik wees de medewerker hier op dat haar collega in het begin zei dat het 4 weken zou duren, niet 8 weken. Bovendien zou ik dit niet geaccepteerd hebben, gezien het product nog maar kort in mijn bezit was. De medewerker vertelde mij dat ik als ik dat aan het begin tegen haar collega had gezegd ze mogelijk een andere oplossing hadden kunnen bieden, maar dat het nu niet meer kon omdat het product nu al bij de leverancier ligt.
Als klant ik voel ik mij hier de dupe van, gezien ik de GoPro momenteel kwijt ben en continu afgewimpeld word met een antwoord van de medewerkers waar ik niks mee kan. Ondertussen niks kunnen filmen, waar ik in eerste instantie de GoPro voor heb aangeschaft natuurlijk.
Kortom, vriendelijke en behulpzame winkel, tot je de winkel uitloopt en ze het geld binnen hebben. Daarna kijken ze niet meer naar je om.
Klant van Bever
|Eigenlijk niks op aan te merken. Bij binnenkomst altijd gegroet, gevraagd of het lukt of dat er hulp nodig is, als er iets niet in de winkel is bestellen ze het direct online voor je. Bon per mail. Winkel verzorgt: alles tip top!
Klant van Bever
|Nadat ik mijn eisen heb gemeld weet het personeel feilloos de juiste artikelen tevoorschijn te toveren. Daarna goede uitleg over het materiaal en hoe te onderhouden.
Klant van Bever
|Gewoon een degelijke zaak met ruime keuze en attent, vriendelijk en deskundig personeel. Een outdoorshop waar je je thuis voelt..
Klant van Bever
|Goede kwaliteit, sale meestal beperkt aantal maten beschikbaar