Onze ervaring is vrij negatief. Van alle klachten die wij met onze auto hebben gehad, hebben ze slechts enkele klachten kunnen verhelpen. Natuurlijk moesten we wel iedere keer onderzoekskosten betalen, maar het probleem verhelpen konden ze niet. Aangezien wij twee linkerhanden hebben wat auto’s betreft, zijn wij erg afhankelijk van een garage. Uiteindelijk gingen wij zelf op onderzoek uit (via Google) en kwamen dan zelf met het antwoord. Enkele voorbeelden:
1: Auto startte soms slecht, Kempenaar kan het probleem niet vinden. Op internet blijkt dat de BDP-sensor een bekend probleem is bij Renault, wel jammer dat Kempenaar dat zelf niet wist.
2: De achterruitenwisser doet het niet. Kempenaar kan het probleem niet vinden. Later blijkt bij een andere garage dat het motortje kapot was.
3: Airco zou volgens Kempenaar ong. iedere 2 jaar bijgevuld moeten worden. Als we na 8 maanden terugkomen, vullen ze de airco gewoon opnieuw en bedenken zelf niet dat dit wel erg vlug is. Nadat ze er op ons verzoek nog eens goed naar gekeken hebben, blijkt er een lek in te zitten.
4: De banden lopen af. Wij hadden inmiddels vooronderzoek gedaan en hadden al aangegeven dat het misschien vuil kan zijn op de velgen. Het is Kempenaar echter niet gelukt om dit probleem op te lossen. Uiteindelijk zijn we naar een andere garage gegaan, die heeft de velgen schoongemaakt en met een paar tientjes is het hele probleem verholpen!
1 Review Plaats review
Klant van Kempenaar Bodegraven B.V.
|Onze ervaring is vrij negatief. Van alle klachten die wij met onze auto hebben gehad, hebben ze slechts enkele klachten kunnen verhelpen. Natuurlijk moesten we wel iedere keer onderzoekskosten betalen, maar het probleem verhelpen konden ze niet. Aangezien wij twee linkerhanden hebben wat auto’s betreft, zijn wij erg afhankelijk van een garage. Uiteindelijk gingen wij zelf op onderzoek uit (via Google) en kwamen dan zelf met het antwoord. Enkele voorbeelden:
1: Auto startte soms slecht, Kempenaar kan het probleem niet vinden. Op internet blijkt dat de BDP-sensor een bekend probleem is bij Renault, wel jammer dat Kempenaar dat zelf niet wist.
2: De achterruitenwisser doet het niet. Kempenaar kan het probleem niet vinden. Later blijkt bij een andere garage dat het motortje kapot was.
3: Airco zou volgens Kempenaar ong. iedere 2 jaar bijgevuld moeten worden. Als we na 8 maanden terugkomen, vullen ze de airco gewoon opnieuw en bedenken zelf niet dat dit wel erg vlug is. Nadat ze er op ons verzoek nog eens goed naar gekeken hebben, blijkt er een lek in te zitten.
4: De banden lopen af. Wij hadden inmiddels vooronderzoek gedaan en hadden al aangegeven dat het misschien vuil kan zijn op de velgen. Het is Kempenaar echter niet gelukt om dit probleem op te lossen. Uiteindelijk zijn we naar een andere garage gegaan, die heeft de velgen schoongemaakt en met een paar tientjes is het hele probleem verholpen!