Nadat ik boven 350 euro heb betaald voor een blondering terwijl ik duidelijk heb gevraagd voor een kleurcorrectie mijn haar was onderaan oranje. Ik heb contact met de salon opgenomen Geert-Jan heeft aangegeven dat hij het haar moet zien en ik had nog een afspraak voor het kijken en een afspraak voor het maken twee weken later. Bij het kijken,nadat ik 1 uur heb gereden en de afspraak was 20 minuten later heeft hij echt onbeschoft gepraat dat ik beter een witte pruik koop (want blijkbaar meerdere kleuren haar en oranje onder hoort erbij). Waarom was het niet telefonisch gezegd heb ik geen idee, waarschijnlijk wilde hij mij al die moeite laten doen om te komen zodat hij mij kan beledigen live. Mijn advies is niet gaan bij Bobline, zoek een andere kapper.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Rens
|
Fijne vakman
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Els
|
Hier gisteren voor het eerst geweest en zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Geert die echt meedacht en acties ondernam om mij met het kapsel naar buiten te laten lopen zoals ik dat voor ogen had. Handige tips. Kopje thee met wat lekkers erbij.... relaxt achtergrondmuziekje... Al bij al vakmanschap in een fijne ambiance!
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Tam
|
Vandaag na 4 jaar besloten om in mijn haar (eigen kleur en gezond) highligths te nemen! Eenmaal in de folies en meerdere malen te hebben gevraagd /aangegeven of de voorkant er niet uit moet worden gehaald daar deze er al meer dan 30 minuten in zat, was dit niet nodig! Het bleken stopt vanzelf was t antwoord
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Zwaar teleurgesteld
|
Vandaag na 4 jaar besloten om in mijn haar highligths te nemen! Eenmaal in de folies en te hebben aangegeven of de voorkant er niet uit moet gezien die er al meer dan 30 minuten in zat, was dit niet nodig! Daarna nog eens 40 min gezeten met als resultaat dat mijn gehele voorkant en highligths achter spierwit en dood onder de folie vandaan kwam. Daarna 2 x een toner erover heen gekregen om enigszins de schade te beperken, wat totaal niet heeft voldaan! Waarna de eigenaar vroeg wat ik dan had gewild gezien ik niet tevreden was met de kleur die was afgesproken. Ik heb aangegeven highligths te willen en dat was volgens hem wel zichtbaar??? Heb aangegeven dat mijn hele voorkant is mislukt en dood is geblondeerd. Hun werken met apelex werd mij door de eigenaar verteld maar wij mij niet medegedeeld alvorens de behandeling was mijn reactie!!!Wat krijg ik daarop als antwoord van de kapper die mij heeft behandeld “ mevrouw had maar een budget van €100,-! Oh ja werd daarop geantwoord door de eigenaar “ dat is wel weinig voor €100,-!!!! Sorry hoor maar we hadden €135,- afgesproken om te knippen en highligths te zetten! Dit zonder dat mij is verteld dat daar dan een apelex over heen moet! Alsof ik ervoor kies om mijn haar dood te laten maken! Waarop ik wel even €88,- moest afrekenen. Hier was ik t niet mee eens en daarop heeft de eigenaar mijn recht in mijn gezicht vermeld “ je krijgt deze behandeling wél kado,dat wil je toch? En zoek maar lekker een andere kapper aangezien jij zo’n type bent die een kapper opzoekt om gratis highligths te verkrijgen!!! WTF!!! Ik ben een ontevreden klant die mag terug komen om t nog meer te laten kleuren terwijl mij nooit is verteld dat er nog een apelex bij de behandeling in moet!!!! Nee goede service! Maar wel verwachten dat ik even €88,- betaal!
8 Reviews Plaats review
Andreea
|Nadat ik boven 350 euro heb betaald voor een blondering terwijl ik duidelijk heb gevraagd voor een kleurcorrectie mijn haar was onderaan oranje. Ik heb contact met de salon opgenomen Geert-Jan heeft aangegeven dat hij het haar moet zien en ik had nog een afspraak voor het kijken en een afspraak voor het maken twee weken later. Bij het kijken,nadat ik 1 uur heb gereden en de afspraak was 20 minuten later heeft hij echt onbeschoft gepraat dat ik beter een witte pruik koop (want blijkbaar meerdere kleuren haar en oranje onder hoort erbij). Waarom was het niet telefonisch gezegd heb ik geen idee, waarschijnlijk wilde hij mij al die moeite laten doen om te komen zodat hij mij kan beledigen live. Mijn advies is niet gaan bij Bobline, zoek een andere kapper.
Rens
|Fijne vakman
Els
|Hier gisteren voor het eerst geweest en zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Geert die echt meedacht en acties ondernam om mij met het kapsel naar buiten te laten lopen zoals ik dat voor ogen had. Handige tips. Kopje thee met wat lekkers erbij.... relaxt achtergrondmuziekje... Al bij al vakmanschap in een fijne ambiance!
Tam
|Vandaag na 4 jaar besloten om in mijn haar (eigen kleur en gezond) highligths te nemen! Eenmaal in de folies en meerdere malen te hebben gevraagd /aangegeven of de voorkant er niet uit moet worden gehaald daar deze er al meer dan 30 minuten in zat, was dit niet nodig! Het bleken stopt vanzelf was t antwoord
Zwaar teleurgesteld
|Vandaag na 4 jaar besloten om in mijn haar highligths te nemen! Eenmaal in de folies en te hebben aangegeven of de voorkant er niet uit moet gezien die er al meer dan 30 minuten in zat, was dit niet nodig! Daarna nog eens 40 min gezeten met als resultaat dat mijn gehele voorkant en highligths achter spierwit en dood onder de folie vandaan kwam. Daarna 2 x een toner erover heen gekregen om enigszins de schade te beperken, wat totaal niet heeft voldaan! Waarna de eigenaar vroeg wat ik dan had gewild gezien ik niet tevreden was met de kleur die was afgesproken. Ik heb aangegeven highligths te willen en dat was volgens hem wel zichtbaar??? Heb aangegeven dat mijn hele voorkant is mislukt en dood is geblondeerd. Hun werken met apelex werd mij door de eigenaar verteld maar wij mij niet medegedeeld alvorens de behandeling was mijn reactie!!!Wat krijg ik daarop als antwoord van de kapper die mij heeft behandeld “ mevrouw had maar een budget van €100,-! Oh ja werd daarop geantwoord door de eigenaar “ dat is wel weinig voor €100,-!!!! Sorry hoor maar we hadden €135,- afgesproken om te knippen en highligths te zetten! Dit zonder dat mij is verteld dat daar dan een apelex over heen moet! Alsof ik ervoor kies om mijn haar dood te laten maken! Waarop ik wel even €88,- moest afrekenen. Hier was ik t niet mee eens en daarop heeft de eigenaar mijn recht in mijn gezicht vermeld “ je krijgt deze behandeling wél kado,dat wil je toch? En zoek maar lekker een andere kapper aangezien jij zo’n type bent die een kapper opzoekt om gratis highligths te verkrijgen!!! WTF!!! Ik ben een ontevreden klant die mag terug komen om t nog meer te laten kleuren terwijl mij nooit is verteld dat er nog een apelex bij de behandeling in moet!!!! Nee goede service! Maar wel verwachten dat ik even €88,- betaal!