Ik ben nog nooit zo onprofessioneel / schofterig behandeld. Ik heb ruim een uur gereden om bij deze winkel te komen,ik rij letterlijk heel Nederland door om mijn kleding te kopen bij de exclusievere mode zaken. Na binnen stappen bij Bob Bayer en een rondje te hebben gelopen had ik hulp nodig van een medewerker, alleen dit feit koste me al 5min tot ik uiteindelijk zelf maar iemand ben gaan halen. Op mijn vraag heeft u dit in mijn maat was het antwoord (nee hebben we niet) en meneer liep weer weg.. Ik was nog niet klaar dus riep meneer terug en vroeg hetzelfde over een ander kleding stuk, wederom (nee hebben we niet) en weer liep meneer gelijk weg. Kunt het bestellen in mijn maat ( nee kan niet) en weer wegwandelen. De meneer die me heeft geholpen blijkt de eigenaar *** te zijn. Stond vervolgens bij de spijkerbroeken te kijken en weer geen personeel die ook maar enig animo voor klanten had, ze stonden allemaal maar niks te doen en op balies te hangen of wat dan ook. Na 10min trok ik het niet meer aangezien bij 23graden de airco het al niet meer aan kan. Heb de kleding die ik wel wilde ook lekker laten liggen en ben weggegaan om nooit meer terug te komen *** klantvriendelijkheid in dit mode segment. Zoals ik al zei ik kom bij vele van dit soort kleding zaken en verwacht een bepaalde service van eigenaren Danwel personeel,*** Ik ben een man van 41 die naar Bob Bayer is gereden met 4000€ en ik kwam thuis met speelgoed uit de Intertoys voor mijn nichtje van 3 en half. ***
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
margit
|
wij hebben een geweldige ervaring met Bob Bayer Utrecht, we hadden een polo ( en meer) gekocht en na een tijdje toen de polo pas gedragen werd, bleek er een oneffenheid in de stof te zitten. vonden de pubers niet mooi. zonder bon en zonder enig gezeur kregen we een nieuwe polo mee, top service!!!!!
3 Reviews Plaats review
Hans Bor
|echt top zaak!!
Edward
|Ik ben nog nooit zo onprofessioneel / schofterig behandeld. Ik heb ruim een uur gereden om bij deze winkel te komen,ik rij letterlijk heel Nederland door om mijn kleding te kopen bij de exclusievere mode zaken. Na binnen stappen bij Bob Bayer en een rondje te hebben gelopen had ik hulp nodig van een medewerker, alleen dit feit koste me al 5min tot ik uiteindelijk zelf maar iemand ben gaan halen. Op mijn vraag heeft u dit in mijn maat was het antwoord (nee hebben we niet) en meneer liep weer weg.. Ik was nog niet klaar dus riep meneer terug en vroeg hetzelfde over een ander kleding stuk, wederom (nee hebben we niet) en weer liep meneer gelijk weg. Kunt het bestellen in mijn maat ( nee kan niet) en weer wegwandelen. De meneer die me heeft geholpen blijkt de eigenaar *** te zijn. Stond vervolgens bij de spijkerbroeken te kijken en weer geen personeel die ook maar enig animo voor klanten had, ze stonden allemaal maar niks te doen en op balies te hangen of wat dan ook. Na 10min trok ik het niet meer aangezien bij 23graden de airco het al niet meer aan kan. Heb de kleding die ik wel wilde ook lekker laten liggen en ben weggegaan om nooit meer terug te komen *** klantvriendelijkheid in dit mode segment. Zoals ik al zei ik kom bij vele van dit soort kleding zaken en verwacht een bepaalde service van eigenaren Danwel personeel,*** Ik ben een man van 41 die naar Bob Bayer is gereden met 4000€ en ik kwam thuis met speelgoed uit de Intertoys voor mijn nichtje van 3 en half. ***
margit
|wij hebben een geweldige ervaring met Bob Bayer Utrecht, we hadden een polo ( en meer) gekocht en na een tijdje toen de polo pas gedragen werd, bleek er een oneffenheid in de stof te zitten. vonden de pubers niet mooi. zonder bon en zonder enig gezeur kregen we een nieuwe polo mee, top service!!!!!