Je word niet klantvriendelijk behandeld. De eigenaar was aan het bellen terwijl ik moest afrekenen zo te horen ging het om privé zaken. Hij begroete mij niet zei niet wat ik moest betalen en wees alleen naar het scherm van de kassa ik vind dit niet kunnen! Hij geeft blokker een slechte naam hierdoor
2.0
0
Klant van Blokker
|
Tot 2 jaar geleden (weet niet of dezelfde bedrijfsleider er nog is) werd ik bij ieder Blokkerbezoek paranoïde bekeken door de bedrijfsleider. Als ik me omdraaide en vriendelijk groette reageerde dhr nauwelijks. Heb ik als man van middelbare leeftijd nog nooit eerder in een winkel meegemaakt.
Dit is een reden dat iker niet meer kwam.
6.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
paula langbein
|
heerlijke winkel waar ik altijd slaag
8.0
0
wouter0602
|
Bonnetje kwijt door omstandigheden, zijn ze te lui om de bon in hun kassa op te zoeken. Beginnen ze erover dat wanneer ik garantie wil ik de originele bon moet overleggen.
Het is geen garantie maar gewoon een administratieve kwestie. Met garantie moeten ze trouwens genoegen nemen met een kopie van de pin transactie van de bank.
het hoofdkantoor wil ook niks voor mij betekenen, ik zeg boycot deze blokker, de eigenaar is een mafketel die nooit voor zichzelf had moeten beginnen en bij Blokker-hoofdkantoor zijn ze ondanks de crisis lui.
3.2
0
mp3
|
Heel erg slecht en onvriendelijk zou de naam blokker niet mogen dragen
11 Reviews Plaats review
Trudie
|Je word niet klantvriendelijk behandeld. De eigenaar was aan het bellen terwijl ik moest afrekenen zo te horen ging het om privé zaken. Hij begroete mij niet zei niet wat ik moest betalen en wees alleen naar het scherm van de kassa ik vind dit niet kunnen! Hij geeft blokker een slechte naam hierdoor
Klant van Blokker
|Tot 2 jaar geleden (weet niet of dezelfde bedrijfsleider er nog is) werd ik bij ieder Blokkerbezoek paranoïde bekeken door de bedrijfsleider. Als ik me omdraaide en vriendelijk groette reageerde dhr nauwelijks. Heb ik als man van middelbare leeftijd nog nooit eerder in een winkel meegemaakt.
Dit is een reden dat iker niet meer kwam.
paula langbein
|heerlijke winkel waar ik altijd slaag
wouter0602
|Bonnetje kwijt door omstandigheden, zijn ze te lui om de bon in hun kassa op te zoeken. Beginnen ze erover dat wanneer ik garantie wil ik de originele bon moet overleggen.
Het is geen garantie maar gewoon een administratieve kwestie. Met garantie moeten ze trouwens genoegen nemen met een kopie van de pin transactie van de bank.
het hoofdkantoor wil ook niks voor mij betekenen, ik zeg boycot deze blokker, de eigenaar is een mafketel die nooit voor zichzelf had moeten beginnen en bij Blokker-hoofdkantoor zijn ze ondanks de crisis lui.
mp3
|Heel erg slecht en onvriendelijk zou de naam blokker niet mogen dragen