Ongeveer een jaar geleden een mountainbike gekocht. Ondanks wat aanloop problemen met de fiets, toch telkens weer geduldig en goed geholpen. Zelfs Normans privé fiets een keer mee gehad om toch training te kunnen meedoen. zeer tevreden met fiets.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tuur Vedde
|
Ondanks dat Bladebikes mijn mountainbaike niet heeft geleverd, 20 jaar geleden, heeft Norman mijn geveerde voorvork snel en betrouwbaar hersteld. Uiteraard was dat niet voor niets, maar een nieuwe zou minstens vijf keer zo duur zijn geweest. Fijn dat er nog ondernemers zijn die de klant nog echt willen helpen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marc
|
Jammer genoeg niet in staat hoogwaardige kwaliteit service/producten te leveren. Niet in staat te communiceren met eigenaar op technisch aspect, aangezien kennis ontbreekt. Een man die alleen naar de centen kijkt en niet naar service/klantgerichtheid.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk van Aert
|
Op naar Santiago de Compostella Bij Norman een aangepaste 29er gekocht met bagagerekjes etc. De service meedenken adviezen prijs kwaliteit zijn top Henk van Aert Oisterwijk
12 Reviews Plaats review
Wil E
|Fijn bedrijf. Goed advies en mooie materialen
Bart Hendriks
|Ongeveer een jaar geleden een mountainbike gekocht. Ondanks wat aanloop problemen met de fiets, toch telkens weer geduldig en goed geholpen. Zelfs Normans privé fiets een keer mee gehad om toch training te kunnen meedoen. zeer tevreden met fiets.
Tuur Vedde
|Ondanks dat Bladebikes mijn mountainbaike niet heeft geleverd, 20 jaar geleden, heeft Norman mijn geveerde voorvork snel en betrouwbaar hersteld. Uiteraard was dat niet voor niets, maar een nieuwe zou minstens vijf keer zo duur zijn geweest. Fijn dat er nog ondernemers zijn die de klant nog echt willen helpen.
Marc
|Jammer genoeg niet in staat hoogwaardige kwaliteit service/producten te leveren. Niet in staat te communiceren met eigenaar op technisch aspect, aangezien kennis ontbreekt. Een man die alleen naar de centen kijkt en niet naar service/klantgerichtheid.
Henk van Aert
|Op naar Santiago de Compostella Bij Norman een aangepaste 29er gekocht met bagagerekjes etc. De service meedenken adviezen prijs kwaliteit zijn top Henk van Aert Oisterwijk