Na 4 proef ritjes en elektrische fiets gekocht..prima geholpen door mick neem de tijd vriendelijk en goede uitleg. goede prijs er voor betaald
Kom hier al jaren en nogal steeds tevreden ga zo door
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
J.H. van der Mee
|
Ik heb 2 elektrische fietsen gekocht, m.n. Dutch Ide en Gazelle ultimatum.
Ik ben vaak bij Boom geweest, m.n. in de werkplaats bij Uno en verbaasde mij altijd over zijn vriendelijkheid en bereidheid om mee te denken en alles waar ik mee kwam op te lossen, de afgelopen 25 jaar! Daardoor ben ik in de winkel gaan kijken voor 2 elektrische fietsen. Daar geholpen door Mick. Vreselijk aardig, meedenkend, goede service en staat altijd klaar voor je, ondanks de drukte in de zaak
Geweldig dat dit soort zaken en mensen nog steeds bestaan!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob van den Berge
|
Goed en netjes geholpen geen probleem met deze mensen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Peeter Bussink
|
Wat een onbeschofte mensen werken hier. Ik koop liever elders waar men netjes reageert.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nicoline
|
In het verleden bijna verongelukt omdat het stuur na reparatie niet was vast gezet, geen excuus. Klantgerichtheid is op dit moment verre te zoeken, na de vorige keer onbeleefd te zijn behandeld toch nog maar een keer een poging gewaagd. Medewerker geeft aan de telefoon aan: U kan de fiets brengen maar u moet misschien 1.5 week wachten. Geen probleem. Ik breng de fiets: Nee het kan niet want we hebben hier al te veel fietsen staan. Meedenken met de klant en vriendelijker te woord staan is een tip voor deze winkel. Gelukkig zijn er nog andere opties, het filiaal in Capelle is veel klantvriendelijker!
22 Reviews Plaats review
Piet
|Na 4 proef ritjes en elektrische fiets gekocht..prima geholpen door mick neem de tijd vriendelijk en goede uitleg. goede prijs er voor betaald
Kom hier al jaren en nogal steeds tevreden ga zo door
J.H. van der Mee
|Ik heb 2 elektrische fietsen gekocht, m.n. Dutch Ide en Gazelle ultimatum.
Ik ben vaak bij Boom geweest, m.n. in de werkplaats bij Uno en verbaasde mij altijd over zijn vriendelijkheid en bereidheid om mee te denken en alles waar ik mee kwam op te lossen, de afgelopen 25 jaar! Daardoor ben ik in de winkel gaan kijken voor 2 elektrische fietsen. Daar geholpen door Mick. Vreselijk aardig, meedenkend, goede service en staat altijd klaar voor je, ondanks de drukte in de zaak
Geweldig dat dit soort zaken en mensen nog steeds bestaan!
Rob van den Berge
|Goed en netjes geholpen geen probleem met deze mensen.
Peeter Bussink
|Wat een onbeschofte mensen werken hier. Ik koop liever elders waar men netjes reageert.
Nicoline
|In het verleden bijna verongelukt omdat het stuur na reparatie niet was vast gezet, geen excuus. Klantgerichtheid is op dit moment verre te zoeken, na de vorige keer onbeleefd te zijn behandeld toch nog maar een keer een poging gewaagd. Medewerker geeft aan de telefoon aan: U kan de fiets brengen maar u moet misschien 1.5 week wachten. Geen probleem. Ik breng de fiets: Nee het kan niet want we hebben hier al te veel fietsen staan. Meedenken met de klant en vriendelijker te woord staan is een tip voor deze winkel. Gelukkig zijn er nog andere opties, het filiaal in Capelle is veel klantvriendelijker!