Vandaag 14 september 2021,
Bril in Antwerpen stuk gegaan, linker pootje liet los, is provisorisch gelijmd, zodat ik toch de bril kon blijven dragen, vandaag terug geweest, om een oplossing te zoeken voor de bril, Specsavers heeft aangeboden om mij een complete nieuwe bril inclusief glazen aan te bieden, ik vindt dat een top service.
We kunnen wel gaan klagen, maar als iets op een nette manier wordt opgelost, moeten wij dat ook waarderen, door een positieve review te schrijven.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Niet tevreden klant
|
Slechte ervaring met de medewerkers van dit filiaal. Veel miscommunicatie onderling. Chaotische taferelen om 1 doosje lenzen. 3 medewerkers moesten mij helpen en nog kreeg ik de verkeerde lenzen. Uiteindelijk ook geen cent uitgegeven daar. Bij *** hebben ze pas verstand van zaken en weten ze wat klantvriendelijkheid is!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Bijlmerplein Specsavers
|
na drie jaar alsnog een bril die ik nooit gedragen had omdat hij nietb goed zat toch nieuwe glazen gekregen
8.5
0
Klant van Bijlmerplein Specsavers
|
Je wordt heel goed geholpen en uitgelegd waarom je niet een bepaalde type bril moet nemen bv. type monteur glazen breed , lang kort.
7.7
0
Klant van Bijlmerplein Specsavers
|
Er werd rekening gehouden met mijn wensen. De medewerker die mij heeft geholpen was heel deskundig, hij hield geen verkooppraatje. Dat waardeerde ik heel erg. Ik ga zeker terug naar Specsavers!!
48 Reviews Plaats review
Ron Jansen
|Vandaag 14 september 2021,
Bril in Antwerpen stuk gegaan, linker pootje liet los, is provisorisch gelijmd, zodat ik toch de bril kon blijven dragen, vandaag terug geweest, om een oplossing te zoeken voor de bril, Specsavers heeft aangeboden om mij een complete nieuwe bril inclusief glazen aan te bieden, ik vindt dat een top service.
We kunnen wel gaan klagen, maar als iets op een nette manier wordt opgelost, moeten wij dat ook waarderen, door een positieve review te schrijven.
Niet tevreden klant
|Slechte ervaring met de medewerkers van dit filiaal. Veel miscommunicatie onderling. Chaotische taferelen om 1 doosje lenzen. 3 medewerkers moesten mij helpen en nog kreeg ik de verkeerde lenzen. Uiteindelijk ook geen cent uitgegeven daar. Bij *** hebben ze pas verstand van zaken en weten ze wat klantvriendelijkheid is!
Klant van Bijlmerplein Specsavers
|na drie jaar alsnog een bril die ik nooit gedragen had omdat hij nietb goed zat toch nieuwe glazen gekregen
Klant van Bijlmerplein Specsavers
|Je wordt heel goed geholpen en uitgelegd waarom je niet een bepaalde type bril moet nemen bv. type monteur glazen breed , lang kort.
Klant van Bijlmerplein Specsavers
|Er werd rekening gehouden met mijn wensen. De medewerker die mij heeft geholpen was heel deskundig, hij hield geen verkooppraatje. Dat waardeerde ik heel erg. Ik ga zeker terug naar Specsavers!!