Geweldige service. Had geziek met m’n Knaap e-bike was ze echt top hebben opgelost.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
dew
|
heb het idee dat ik ben opgelicht!!, en dat idee word alleen maar sterker en sterker!!!, de rekening had 250 moeten zijn maar was 450 euro..
9 dagen moeten wchten op mijn scooter!!, slechte planning, slechte organisatie, en de prijzen van onder delen zijn 3 tot 6 keer duurder dan internet!., een pakking set van 3 euro word 20 euro gerekend,
vroeg 3 keer om mijn oude onderdelen., kreeg die niet te zien, en niet terug!!! das diefstal en verdacht!!!!, onderdelen waar van gezegt word dat die vervangen zijn omdat die kapot waren, waren niet kapot, en zijn nooit vervangen, 1 woord oplichters!
en als je de reacties leest zijn er veel meer mensen op gelicht met reparaties, ik heb al contact met de consumenten bond op genomen, word tijd dat deze zaak eens onder de loep word genomen, ben tevens naar de politie tegaan vanwege oplichting en het niet terug krijgen van mijn onderdelen de zaak is in onderzoek genomen!.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Robert
|
Reparatie. 3 jaar geleden hier mijn scooter gekocht, na jaar 2 problemen met starten bij nat weer. Bij grote beurt genoemd, probleem niet opgelost (of tijdelijk).
In januari weer grote beurt gehad (300 eurootjes), opnieuw bij nat weer niet starten. Scooter op laten halen (40 euro) en laten maken. Na drie keer voor niets langs te zijn geweest om de scooter op te halen (ze waren dus 3 keer vergeten om de scooter te maken) kreeg ik hem na een kleine week weer mee. Kosten (na korting) 120 euro. Volgende dag start ie nog steeds niet en is het probleem nog niet opgelost. Al met al zit ik een week zonder vervoer en met enorme rekeningen!. Pluspunten: hopelijk krijg ik garantie op de reparatie. Minpunten: - Slechte interne communicatie
- Mn scooter is nog steeds niet gemaakt, ik twijfel aan de capaciteiten van de monteurs
- Duur.
4.0
anoniem
|
GA HIER NIET HEEN. GA HIER NIET HEEN!!!!!
Het personeel lijkt aardig maar zijn erg onbeschoft. Ik zou hier een grote beurt krijgen, en zij wilden ineens allemaal onderdelen gaan vervangen voor enorm veel geld.
Toen ik hier een stokje voor stak, werden ze bozig en nu is mijn scooter nog SLECHTER TERUGGEKOMEN dan toen ik hem bracht, terwijl er NIKS mis mee was.
Je vertrouwt toch een duur bezit aan je garage toe, dan wil je hen natuurlijk wel kunnen vertrouwen met je scooter, en niet dat ze uit woede je scooter naar de maan helpen. Ik raad u ten zeerste af hierheen te gaan!!!!!!!!!!!!!. Pluspunten: Geen. Minpunten: Afzetters.
4 Reviews Plaats review
Chris
|Geweldige service. Had geziek met m’n Knaap e-bike was ze echt top hebben opgelost.
dew
|heb het idee dat ik ben opgelicht!!, en dat idee word alleen maar sterker en sterker!!!, de rekening had 250 moeten zijn maar was 450 euro..
9 dagen moeten wchten op mijn scooter!!, slechte planning, slechte organisatie, en de prijzen van onder delen zijn 3 tot 6 keer duurder dan internet!., een pakking set van 3 euro word 20 euro gerekend,
vroeg 3 keer om mijn oude onderdelen., kreeg die niet te zien, en niet terug!!! das diefstal en verdacht!!!!, onderdelen waar van gezegt word dat die vervangen zijn omdat die kapot waren, waren niet kapot, en zijn nooit vervangen, 1 woord oplichters!
en als je de reacties leest zijn er veel meer mensen op gelicht met reparaties, ik heb al contact met de consumenten bond op genomen, word tijd dat deze zaak eens onder de loep word genomen, ben tevens naar de politie tegaan vanwege oplichting en het niet terug krijgen van mijn onderdelen de zaak is in onderzoek genomen!.
Robert
|Reparatie. 3 jaar geleden hier mijn scooter gekocht, na jaar 2 problemen met starten bij nat weer. Bij grote beurt genoemd, probleem niet opgelost (of tijdelijk).
In januari weer grote beurt gehad (300 eurootjes), opnieuw bij nat weer niet starten. Scooter op laten halen (40 euro) en laten maken. Na drie keer voor niets langs te zijn geweest om de scooter op te halen (ze waren dus 3 keer vergeten om de scooter te maken) kreeg ik hem na een kleine week weer mee. Kosten (na korting) 120 euro. Volgende dag start ie nog steeds niet en is het probleem nog niet opgelost. Al met al zit ik een week zonder vervoer en met enorme rekeningen!. Pluspunten: hopelijk krijg ik garantie op de reparatie. Minpunten: - Slechte interne communicatie
- Mn scooter is nog steeds niet gemaakt, ik twijfel aan de capaciteiten van de monteurs
- Duur.
anoniem
|GA HIER NIET HEEN. GA HIER NIET HEEN!!!!!
Het personeel lijkt aardig maar zijn erg onbeschoft. Ik zou hier een grote beurt krijgen, en zij wilden ineens allemaal onderdelen gaan vervangen voor enorm veel geld.
Toen ik hier een stokje voor stak, werden ze bozig en nu is mijn scooter nog SLECHTER TERUGGEKOMEN dan toen ik hem bracht, terwijl er NIKS mis mee was.
Je vertrouwt toch een duur bezit aan je garage toe, dan wil je hen natuurlijk wel kunnen vertrouwen met je scooter, en niet dat ze uit woede je scooter naar de maan helpen. Ik raad u ten zeerste af hierheen te gaan!!!!!!!!!!!!!. Pluspunten: Geen. Minpunten: Afzetters.