Sinds 2009 klant en altijd goed en vakkundig geholpen. Een voorbeeld voor menig autobedrijf. Alles zonder poeha maar met aandacht voor de klant. Een aanrader
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
de Jong
|
Helaas toch weer een bedrijf waarvan je niet weet of je krijgt waarvoor je betaalt. Benodigd laswerk aan dorpel werd onjuist uitgevoerd (nieuw plaatwerk met kit vastgezet in plaats van gelast!) en voor de eigen APK keurmeester verborgen…. 3 jaar later ontdekt door een andere garage. Maar volgens Greup was het toch naar behoren uitgevoerd, was de veiligheid van de auto niet aangetast (ook al zou dit zonder meer fikse APK afkeur zijn geweest, als het gezien was) en men wil verder niets meer doen omdat we naar een andere garage zijn gegaan.
Tientallen jaren vaste klant geweest en nu het vertrouwen volledig verloren.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan
|
Een echte dorpsgarage waar de klant nog centraal staat. Vriendelijk en persoonlijke service. Absoluut geen poeha of door de klant betaalde "merkbeleving".
Prijzen zijn reëel. Goed voorbeeld is de prijs van de olie. Ruim onder de 10 euro (per liter) voor een moderne low-sap olie. Bij menig Merkdealer rekenen ze vlot het dubbele.
Daarnaast ruime openingstijden en een gratis leenauto (oudere auto, maar dat doet er voor mij niet toe).
Greup is een bedrijf die zich heeft gespecialiseerd in asiatische auto's met de nadruk op Kia. Wij hebben onze kia daar nieuw gekocht. Zij leveren het bewijs dat een Merk specialist zeker zo goed of zelfs beter werk levert.
Wij hadden diverse punten aan de auto die door greup netjes en zonder gezeur onder garantie zijn opgelost. Met deze auto zijn wij eerder bij de kia dealer in Nijmegen geweest. Daar werd zonder verdere navraag bij ons over het gebruik al uitspraken gedaan dat het mogelijk had te maken met verkeerd gebruik of behandelen van de auto. Niet echt klant vriendelijk van wassink en bijna beschuldigend.
Ter info: het betreft een kia picanto van 4 jaar oud die door ons nieuw is aangeschaft bij greup en ook is onderhouden.
Familie greup, Svp zo doorgaan. Wij zijn erg tevreden.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf John Greup De Kia Specialist
|
Zeer goede garage met een goede service staat meteen voor U klaar en leverd goed werk voor een mooie prijs.
4 Reviews Plaats review
Bert van de Kamer
|Sinds 2009 klant en altijd goed en vakkundig geholpen. Een voorbeeld voor menig autobedrijf. Alles zonder poeha maar met aandacht voor de klant. Een aanrader
de Jong
|Helaas toch weer een bedrijf waarvan je niet weet of je krijgt waarvoor je betaalt. Benodigd laswerk aan dorpel werd onjuist uitgevoerd (nieuw plaatwerk met kit vastgezet in plaats van gelast!) en voor de eigen APK keurmeester verborgen…. 3 jaar later ontdekt door een andere garage. Maar volgens Greup was het toch naar behoren uitgevoerd, was de veiligheid van de auto niet aangetast (ook al zou dit zonder meer fikse APK afkeur zijn geweest, als het gezien was) en men wil verder niets meer doen omdat we naar een andere garage zijn gegaan.
Tientallen jaren vaste klant geweest en nu het vertrouwen volledig verloren.
Jan
|Een echte dorpsgarage waar de klant nog centraal staat. Vriendelijk en persoonlijke service. Absoluut geen poeha of door de klant betaalde "merkbeleving".
Prijzen zijn reëel. Goed voorbeeld is de prijs van de olie. Ruim onder de 10 euro (per liter) voor een moderne low-sap olie. Bij menig Merkdealer rekenen ze vlot het dubbele.
Daarnaast ruime openingstijden en een gratis leenauto (oudere auto, maar dat doet er voor mij niet toe).
Greup is een bedrijf die zich heeft gespecialiseerd in asiatische auto's met de nadruk op Kia. Wij hebben onze kia daar nieuw gekocht. Zij leveren het bewijs dat een Merk specialist zeker zo goed of zelfs beter werk levert.
Wij hadden diverse punten aan de auto die door greup netjes en zonder gezeur onder garantie zijn opgelost. Met deze auto zijn wij eerder bij de kia dealer in Nijmegen geweest. Daar werd zonder verdere navraag bij ons over het gebruik al uitspraken gedaan dat het mogelijk had te maken met verkeerd gebruik of behandelen van de auto. Niet echt klant vriendelijk van wassink en bijna beschuldigend.
Ter info: het betreft een kia picanto van 4 jaar oud die door ons nieuw is aangeschaft bij greup en ook is onderhouden.
Familie greup, Svp zo doorgaan. Wij zijn erg tevreden.
Klant van Autobedrijf John Greup De Kia Specialist
|Zeer goede garage met een goede service staat meteen voor U klaar en leverd goed werk voor een mooie prijs.