Flixstream besteld. Verpakking was beschadigd en product werkt niet.
Terugsturen kon niet want was in China ???? Ik kon 20% retour krijgen. Echt schandalig
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
hugo soeter
|
Na het retour zenden van een bestelling, waar bij al een heleboel zaken gedaan moesten worden, zoals het doorgeven van de track & trace code, het bankrekening nr waarop het geld zou moeten worden gestort, etc, gebeurde er maar niets. Na contact veel vage excuses over het systeem dat plat lag, handmatig overboeken en dat duurt... toen was het pakket ineens niet aangekomen, ondanks dat de track&trace een bezorging op het juiste adres bevestigd, reageren ze nu helemaal niet meer. Het voelde direct al niet goed en dat is dus tot op heden uit gekomen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mat
|
Weigeren veel te kleine producten retour te nemen. Op 3 manier gemeld via de mail, hun website en via klarna. Ze weigeren het retour te nemen ook al was het binnen 14 dagen. Koop hier niks!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jacobs
|
Kleding van lage kwaliteit, komt niet overeen met foto.
EN ERG SLECHTE SERVICE: na retourneren van artikelen na 2 maanden en tientallen mailtjes nog steeds geld niet terug ontvangen! NOOIT IETS BESTELLEN BIJ BELLEZA!!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marnix de Bruijn
|
Ik heb twee paar handschoenen besteld welke warm en waterdicht moeten zijn. Na drie weken krijg ik ze binnen en zijn de handschoenen niet warm en niet waterdicht. Vervolgens probeer ik per mail, telefonisch zijn ze niet bereikbaar, een oplossing te zoeken met mevrouw Sofie, en die verwijst naar de 14 dagen retour recht. Dat ik de producten 3 weken later binnen heb gekregen is niet van toepassing, aldus Sofie. Ook na het aangeven van garantie ipv retour recht, blijft mevrouw Sofie volhouden dan ik nergens recht op heb. Verder gaat mevrouw nergens op in en biedt ook geen oplossing. ***zijn het!!!
9 Reviews Plaats review
Sylvia VtG
|Flixstream besteld. Verpakking was beschadigd en product werkt niet.
Terugsturen kon niet want was in China ???? Ik kon 20% retour krijgen. Echt schandalig
hugo soeter
|Na het retour zenden van een bestelling, waar bij al een heleboel zaken gedaan moesten worden, zoals het doorgeven van de track & trace code, het bankrekening nr waarop het geld zou moeten worden gestort, etc, gebeurde er maar niets. Na contact veel vage excuses over het systeem dat plat lag, handmatig overboeken en dat duurt... toen was het pakket ineens niet aangekomen, ondanks dat de track&trace een bezorging op het juiste adres bevestigd, reageren ze nu helemaal niet meer. Het voelde direct al niet goed en dat is dus tot op heden uit gekomen.
Mat
|Weigeren veel te kleine producten retour te nemen. Op 3 manier gemeld via de mail, hun website en via klarna. Ze weigeren het retour te nemen ook al was het binnen 14 dagen. Koop hier niks!
Jacobs
|Kleding van lage kwaliteit, komt niet overeen met foto.
EN ERG SLECHTE SERVICE: na retourneren van artikelen na 2 maanden en tientallen mailtjes nog steeds geld niet terug ontvangen! NOOIT IETS BESTELLEN BIJ BELLEZA!!!!!
Marnix de Bruijn
|Ik heb twee paar handschoenen besteld welke warm en waterdicht moeten zijn. Na drie weken krijg ik ze binnen en zijn de handschoenen niet warm en niet waterdicht. Vervolgens probeer ik per mail, telefonisch zijn ze niet bereikbaar, een oplossing te zoeken met mevrouw Sofie, en die verwijst naar de 14 dagen retour recht. Dat ik de producten 3 weken later binnen heb gekregen is niet van toepassing, aldus Sofie. Ook na het aangeven van garantie ipv retour recht, blijft mevrouw Sofie volhouden dan ik nergens recht op heb. Verder gaat mevrouw nergens op in en biedt ook geen oplossing. ***zijn het!!!