Ik heb heb een revieuw ober BELCOMPANY omdat: Wij hebben huistelefoons besteld via BelCompany.een paar jaartjes geleden al,. Zeer tevreden,een zeer goede service en een snelle levering. En ook heel erg vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon,zowel bij de kklantenservice,als telefonisch contact met de winkel.
8.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Jackblack84
|
Ik heb niks tegen de Bel Company ik vind het een goed bedrijf met een juiste uitstraling. Alleen hier in Lelystad waar ik woon is het filiaal van Bel Company zo ongelooflijk klein dat deze klanten verliest, en dan bedoel ik voornamelijk op koopavond en zaterdag met de markt. De drukte is dan perfect voor een winkel maar als er 5 mensen bij Bel Company(lelystad) binnen staan en er sluiten 2 een abonnement af dan staan de andere 3 minstens een 15 minuten te wachten als het niet al langer duurt. Daarnaast lopen klanten die de winkel in zouden willen om iets te kopen of af te sluiten gewoon door omdat het in dat kleine pandje met die 5 mensen al behoorlijk druk lijkt.
9.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Tamara
|
Ruim een half jaar geleden was ik op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon. Op een aantal internetsites had ik een leuke telefoon gezien die ik graag wilde hebben. Op de site van BelCompany stond het mobieltje helaas nog niet, dus ik ben naar de winkel gegaan om te vragen of ze de telefoon binnen zouden krijgen.
Door de man achter de servicebalie werd ik uitgelachten, omdat hij nog nooit van het mobieltje gehoord had. Hij wist zeker dat zij de mobiele telefoon niet binnen een maand zouden gaan verkopen, omdat hij kon zien welke telefoons de komende weken binnen zouden komen. Hij verwachtte dat ze hem helemaal niet zouden verkopen omdat het type telefoon onbekend was.
Ik heb mijn telefoon toen maar ergens anders gehaald.
Een week later lag de telefoon die ik had gewoon bij BelCompany in de winkel. Door de slechte service in de winkel en de onjuiste informatie, weet ik zeker dat ik nooit meer bij BelCompany binnenkom.
3.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Gesponsord
Anneke
|
Ik heb een hele positieve revieuw over Belcompany.
Heb een nieuwe telefoon aangeschaft met abonnement, van a tot z werd met uitgelegd in de winkel. De voor, maar ook de nadelen.
Toen ik mijn internet niet ingesteld kreeg hebben zij dit voor mij gedaan. De bonnen, garantiebewijs en gebruiksaanwijzing, contract, alles werd per mail doorgestuurd, ook kon je het al op papier meekrijgen. Gewoon erg goede service en nasales.
8.7
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Service
Pilgje
|
Bij een inruilactie van defect apparaat zeer goed geholpen en zonder enige discussie of tegenpraat nieuw gsm mee gekregen. Mijn oude toestel was door mijn zoontje in de wasbak gegooid, maar de belcompany medewerker maakte alles niets uit, zolang de klant maar tevreden was.
8 Reviews Plaats review
Emmie
|Ik heb heb een revieuw ober BELCOMPANY omdat: Wij hebben huistelefoons besteld via BelCompany.een paar jaartjes geleden al,. Zeer tevreden,een zeer goede service en een snelle levering. En ook heel erg vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon,zowel bij de kklantenservice,als telefonisch contact met de winkel.
Jackblack84
|Ik heb niks tegen de Bel Company ik vind het een goed bedrijf met een juiste uitstraling. Alleen hier in Lelystad waar ik woon is het filiaal van Bel Company zo ongelooflijk klein dat deze klanten verliest, en dan bedoel ik voornamelijk op koopavond en zaterdag met de markt. De drukte is dan perfect voor een winkel maar als er 5 mensen bij Bel Company(lelystad) binnen staan en er sluiten 2 een abonnement af dan staan de andere 3 minstens een 15 minuten te wachten als het niet al langer duurt. Daarnaast lopen klanten die de winkel in zouden willen om iets te kopen of af te sluiten gewoon door omdat het in dat kleine pandje met die 5 mensen al behoorlijk druk lijkt.
Tamara
|Ruim een half jaar geleden was ik op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon. Op een aantal internetsites had ik een leuke telefoon gezien die ik graag wilde hebben. Op de site van BelCompany stond het mobieltje helaas nog niet, dus ik ben naar de winkel gegaan om te vragen of ze de telefoon binnen zouden krijgen.
Door de man achter de servicebalie werd ik uitgelachten, omdat hij nog nooit van het mobieltje gehoord had. Hij wist zeker dat zij de mobiele telefoon niet binnen een maand zouden gaan verkopen, omdat hij kon zien welke telefoons de komende weken binnen zouden komen. Hij verwachtte dat ze hem helemaal niet zouden verkopen omdat het type telefoon onbekend was.
Ik heb mijn telefoon toen maar ergens anders gehaald.
Een week later lag de telefoon die ik had gewoon bij BelCompany in de winkel. Door de slechte service in de winkel en de onjuiste informatie, weet ik zeker dat ik nooit meer bij BelCompany binnenkom.
Anneke
|Ik heb een hele positieve revieuw over Belcompany.
Heb een nieuwe telefoon aangeschaft met abonnement, van a tot z werd met uitgelegd in de winkel. De voor, maar ook de nadelen.
Toen ik mijn internet niet ingesteld kreeg hebben zij dit voor mij gedaan. De bonnen, garantiebewijs en gebruiksaanwijzing, contract, alles werd per mail doorgestuurd, ook kon je het al op papier meekrijgen. Gewoon erg goede service en nasales.
Pilgje
|Bij een inruilactie van defect apparaat zeer goed geholpen en zonder enige discussie of tegenpraat nieuw gsm mee gekregen. Mijn oude toestel was door mijn zoontje in de wasbak gegooid, maar de belcompany medewerker maakte alles niets uit, zolang de klant maar tevreden was.