Goede aansluiting Goede aanbiedingen. Snelle levering. Er komt iemand thuis die binnen 5 minuten alles regelt. Geen gedoe met contracten heen en weer sturen of bankafschriften. Perfect.
8.5
0
1
Hans van den Berg
|
leuk bedrijf in Hoorn; prima bediening. Ik heb niet zo vaak iets nodig, maar ze zijn zeer attent; maken geen spatsies en leveren waar voor mijn geld.
9.0
0
1
Michiel Janssen
|
Telefoon ter reparatie - niet gerepareerd wel € 36 lichter Ik heb mijn blackberry bold 9900 ingeleverd ter reparatie. Krijg week later bericht dat het niet onder de garantie valt en ik maar effe € 36 euro moet betalen voor niks? Drukschade viel er niet onder, dit werd ook niet medegedeeld in de winkel. Ik wist wel dat dat de oorzaak moest zijn van de dode pixels. Beroerde advisering dus, had met 36 euro en 2 weken frustratie gescheeld!
1.0
0
1
Gesponsord
mrboolean
|
Service laat nog wel eens te wensen over De Phone House heeft me tot nu toe gemixte ervaringen bezorgd. Als alles goed verloopt valt er niets te klagen, maar gaat er iets mis dan zijn ze plotseling al hun webshopgaranties vergeten die op de website staan en krijg je standaard antwoorden terug op je mailtjes. Ze hebben me op deze manier wel eens twee maanden laten wachten op een telefoon.
Ik zou hier alleen bestellen bij een goede aanbieding of wanneer alles op voorraad is.
6.0
0
1
jwr12
|
Slechte klantenservice Abonnement afgesloten. Bij problemen met mijn telefoon of abonnement blijven ALLE vragen onbeantwoord. Erg slechte service dus.
15 Reviews Plaats review
Bernice01
|Goede aansluiting
Goede aanbiedingen. Snelle levering. Er komt iemand thuis die binnen 5 minuten alles regelt. Geen gedoe met contracten heen en weer sturen of bankafschriften. Perfect.
Peter Maas
|Hans van den Berg
|leuk bedrijf in Hoorn; prima bediening.
Ik heb niet zo vaak iets nodig, maar ze zijn zeer attent; maken geen spatsies en leveren waar voor mijn geld.
Peter Maas
|Hans van den Berg
|Michiel Janssen
|Telefoon ter reparatie - niet gerepareerd wel € 36 lichter
Ik heb mijn blackberry bold 9900 ingeleverd ter reparatie. Krijg week later bericht dat het niet onder de garantie valt en ik maar effe € 36 euro moet betalen voor niks? Drukschade viel er niet onder, dit werd ook niet medegedeeld in de winkel. Ik wist wel dat dat de oorzaak moest zijn van de dode pixels. Beroerde advisering dus, had met 36 euro en 2 weken frustratie gescheeld!
mrboolean
|Service laat nog wel eens te wensen over
De Phone House heeft me tot nu toe gemixte ervaringen bezorgd. Als alles goed verloopt valt er niets te klagen, maar gaat er iets mis dan zijn ze plotseling al hun webshopgaranties vergeten die op de website staan en krijg je standaard antwoorden terug op je mailtjes. Ze hebben me op deze manier wel eens twee maanden laten wachten op een telefoon.
Ik zou hier alleen bestellen bij een goede aanbieding of wanneer alles op voorraad is.
jwr12
|Slechte klantenservice
Abonnement afgesloten. Bij problemen met mijn telefoon of abonnement blijven ALLE vragen onbeantwoord. Erg slechte service dus.